ارتباط با ما در

آشنایی کامل با هندریل شیشه ای و پارتیشن شیشه ای فریم دار

اگر به دنبال دستیابی به یک طراحی مدرن از ساختمان خود هستید، بدون اینکه ایمنی، دوام و مهمتر از همه دید را قربانی کنید، سیستم های نرده شیشه ای انتخاب مناسبی برای شما هستند.

منتشر شده

اگر به دنبال دستیابی به یک طراحی مدرن از ساختمان خود هستید، بدون اینکه ایمنی، دوام و مهمتر از همه دید را قربانی کنید، سیستم های نرده شیشه ای انتخاب مناسبی برای شما هستند. در سال های اخیر، سیستم های نرده شیشه ای بهترین انتخاب در سراسر جهان هستند. در ادامه با انواع هندریل شیشه ای مانند نرده شیشه ای اینفلور آشنا خواهید شد.

به لطف طراحی بدون قاب سیستم های نرده شیشه ای و یا هندریل شیشه ای ،شما میتوانید احساس فضایی باز و بدون محدودیت ایجاد کنید. هندریل شیشه ای گزینه ای شیک برای بالکن ها، تراس ها، پله ها، نرده ها، استخرها، سایبان ها و موارد دیگر هستند. تنوع گسترده ای از آن ها به شما کمک می کند تا به راحتی به طرح مورد نظر خود برسید.

لازم به ذکر است اگر علاوه بر مدرن سازی ساختمان خود،علاقه مند به زیباسازی محیط کار خود هستید به شما پیشنهاد میکنم استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم دار را فراموش نکنید.پارتیشن شیشه ای فریم دار سازه ای مدرن،کار آمد و در عین حال بسیار شیک برای جداسازی فضاهای شما میباشد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع نرده شیشه ای یا به عبارت دیگر هندریل شیشه ای و همچنین هر آنچه لازم است درباره ی پارتیشن شیشه ای فریم دار بدانید آشنا کنم پس به خواندن ادامه دهید.

آشنایی با نرده شیشه ای اینفلور

در این‌ نوع نرده هنگامی که شیشه ی سکوریت در پروفیل قرار می گیرد به شما اختیار بیشتری برای فضای دید میدهد. نام نرده شیشه ای اینفلور یا دفنی به این علت که هندریل آن در زمین قرار گرفته و فقط شیشه ی آن قابل مشاهده می باشد نشات گرفته است و به این نام نامگذاری شده است.این نوع نرده شیشه ای را شما بیشتر در بالکن ها مشاهده خواهید کرد.

لازم است بدانید چه ایوان بیرونی، بالکن یا فضای داخلی شما باشد، داشتن سیستم های نرده شیشه ای در فضای باز یا داخلی می تواند ظاهری جسورانه به دکوراسیون بدهد. استفاده از شیشه به عنوان یک جزء کلیدی در سیستم های نرده، یک مفهوم پیشگامانه در طراحی داخلی بوده است. ظاهر منعطف شیشه،آن را به گزینه ای عالی برای تنظیمات سبک سنتی و همچنین مدرن تبدیل می کند.

هنگام در نظر گرفتن سیستم نرده شیشه ای ، چهار نوع شیشه اصلی وجود دارد: پلکسی گلاس، شیشه آنیل شده، شیشه سکوریت و شیشه لمینت. پلکسی گلاس در واقع شیشه نیست، بلکه یک ورق شفاف و پلاستیکی است که اغلب برای کاهش هزینه و استفاده از استحکام انعطاف پذیر آن استفاده می شود.

مزایای هندریل شیشه ای

ترکیب کامل هندریل شیشه ای با انواع مواد، آنها را به انتخابی مناسب برای تقریباً هر پروژه‌ای تبدیل می‌کند که در آن طراحی تمیزتر و جذاب تری را به دنبال دارد. مزایای اصلی سیستم های هندریل شیشه ای عبارتند از:

جذابیت زیبایی شناسی بالا

هندریل های شیشه ای با ظاهر معاصر و تاثیر گذار خود بر هر نرده ی دیگری از هر جنسی ارجحیت دارند. بسیاری از مردم، هندریل شیشه ای را به عنوان “استاندارد طلایی” در نظر میگیرند.

نماهای بدون مانع

اگر بالکن، ایوان یا پاسیو دارید که منظره ای زیبا را در خود جای داده است، نصب شیشه راه بسیار خوبی برای اطمینان از حفظ این منظره و بدون مانع ماندن آن است. تا زمانی که شیشه ای که نصب می کنید کاملا شفاف باشد، این موضوع صادق است. با استفاده از این گزینه، یک موقعیت عالی خواهید داشت و قطعا زمانی را برای لذت بردن از آن خواهید گذراند.

ماندگاری

بیشتر هندریل های شیشه ای یا نرده های شیشه ای موجود در بازار از شیشه سکوریت میباشند که دارای ضخامت یک چهارم میباشند و این بدان معنی است که بعید است که آنها به دلیل استرس های عادی روزانه ترک بخورند یا بشکنند. اگر به دنبال نرده های کم تعمیر و با نگهداری آسان هستید، آنها گزینه ای عالی برای انتخاب شما میباشند.

دلایل استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم دار

اگر به دنبال طراحی یک فضای کاری جدید هستید یا در حال برنامه ریزی برای بازسازی دفتر خود هستید، باید نحوه تقسیم بندی فضای اداری خود را در نظر بگیرید. پارتیشن شیشه ای فریم دار را می توان در فضاهای تجاری، مدارس و ادارات استفاده کرد – حتی در خانه های مدرن به طور فزاینده ای محبوب میباشد. اگر به دنبال این هستید که به چیدمان خود احساسی باز و جادار بدهید و همچنین در عین حال عنصری از حریم خصوصی را فراهم کنید، پارتیشن شیشه ای فریم دار یک گزینه ایده آل است.

چند دلیل برای استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم دار

  • انعطاف پذیری بیشتر
  • برقراری جریان نور
  • مقرون به صرفه
  • طراحی و عملکرد منحصر به فرد

مناطقی که از نرده های شیشه ای استفاده می شود

پله ها

یک راه پله به سیستم نرده سالم نیاز دارد که ایمنی آن نیز تضمین شده باشد. نرده شیشه ای یک طراحی مدرن زیبا است که قوی است و نقطه کانونی واضحی را ایجاد می کند.

بالکن ها

بالکن ها آزادی و امنیت زیادی را ارائه می دهند – در حالی که مهمانان برای تماشای مناظر به آنها تکیه می کنند، می توانند از احساس امنیت نیز لذت ببرند. نرده های شیشه ای یکی از بهترین گزینه ها برای بالکنی شیک میباشند.

استخرها

استخرها مکان دیگری برای یافتن نرده های شیشه ای است. بسیاری از ساختمان‌های تجاری که دارای مالکیت خصوصی هستند، ساختارهای شیشه‌ای را در قسمت‌های استخر و عرشه خود اضافه می‌کنند تا بدون ایجاد مانعی در ایمنی، جذابیت داشته باشند

سخن پایانی

همانطور که در مطالب فوق خواندید نرده شیشه ای و یا هندریل شیشه ای یکی از محصولات شیک و زیبای امروزی است که جایگزین نرده های قدیمی شده است. این محصول از مقاومت بالایی برخوردار بوده است و همچنین طول عمر و ماندگاری آن بالاست و جلوه ی زیبایی به نمای شما می بخشد. از هندریل های شیشه ای شما میتوانید در استخرها،بالکن ها،و حتی راه پله ها نیز استفاده کنید. نرده های شیشه ای دارای انواع مختلفی است که معروفترین آنها نرده شیشه ای اینفلور است. همچنین اگر دارای محیط کار شخصی هستید و قصد دارید محیط آنجا را نیز شکیل و زیبا کنید میتوانید از پارتیشن شیشه ای فریم دار استفاده کنید.

منبع: https://iranhandrile.com/

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.