ارتباط با ما در

بیهوشی یا بیحسی در جراحی و لیفت پلک

بلفاروپلاستی، یک عمل جراحی در جهت بهبود ظاهر پلک ‌ها می باشد. این جراحی روی هردو پلک بالایی و پایینی و حتی یکی از پلک ها صورت می گیرد.

منتشر شده

بیهوشی یا بیحسی در جراحی و لیفت پلک

بلفاروپلاستی، یک عمل جراحی در جهت بهبود ظاهر پلک ‌ها می باشد. این جراحی روی هردو پلک بالایی و پایینی و حتی یکی از پلک ها صورت می گیرد . لیفت پلک یک روش جایگزین غیرتهاجمی برای بلفاروپلاستی است. بلفاروپلاستی ضمن جنبه زیباسازی چشم و صورت در جهت درمان مشکلات عملکردی پلک نیز صورت می گیرد. بلفاروپلاستی از بهترین راه ‌های جوانسازی پلک و اطراف چشم به شمار می رود . در این روش در صورت نیاز از بی‌حسی موضعی استفاده می شود. بخیه ها نیز به طور کامل ناپدید می شوند. قبل از انجام عمل پزشکان نشانه گذاری لازم را خواهد کرد تا با دقت بسیار بیشتر و ظرافت این عمل صورت گیرد. از نظر پزشکی ضرورتی برای انجام آن وجود ندارد اما باعث زیبایی و جوانی صورت می شود. در اثر افزایش سن و تجمع چربی پلک بالایی و گاهی پلک پایینی دچار افتادگی و چروک در اطراف چشم خواهد شد. لیفت غبغب و لیفت صورت نیز در این میان بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

علت افتادگی پلک یا پف زیر چشم چیست؟

مواردی همچون افزایش سن و کم شدن سطح کلاژن ‌های پوست به مرور منجر به کاهش رطوبت شده و چربی پوست از بین می رود . به این صورت خاصیت ارتجاعی آننیز وجود نخواهد داشت. لذا ‌مرورزمان باعث افتادگی در پوست پلک‌ها می شود و نیاز افراد را به لیفت پلک ضرورت می بخشد. این مشکل منجر به ایجاد چشم افتادگی در پلک بالایی و ایجاد پوست‌ های اضافه‌شده و گاهی این پوست‌ها بر روی مژه‌ها نیز خواهند بود.افتادگی در پلک ها باعث مشکلات در دید نیز خواهد ش. با اعمال این روش ضمن زیبایی چشم ها ، باعث ازبین رفتن مشکلات دید خواهد شد.

بنابراین همین موضوع در دید افراد مسن را مشکلاتی ایجاد خواهد کرد. در پلک پایینی نیز اغلب لایه‌ های چربی جمع می شود و پف زیر چشم را به وجود می آورد. این موضوع به علت ضعیف شدن غشای نگه‌ دارنده چربی در اطراف چشم و ضعف ماهیچه‌ ها اتفاق می افتد. لیفت پلک در هر دو مشکل کار ساز خواهد بود. لذا می‌ توانید با این روش آثار افتادگی و پف را از بین ببرید و حالت طبیعی را به چشمان خود برگردانید.

غبغب چیست و لیفت غبغب چه کاربردی دارد؟

برجستگی ای زیر چانه غبغب می باشد که با حالتی اغلب آویزان زیر چانه به وجود می آید. افتادگی صورت و گردن و افتادگی عضلات منجر به بروز غبغب می شود. وجود غبغب زیر چانه هم در زنان و هم در مردان رخ می دهد و صورت را چاق تر نشان خواهد داد. افزایش وزن فرد در قسمت هایی از بدن که دچار تجمع موضعی چربی می گردد ارتباطی ندارد. بسیاری از افراد اغلب حتی زمانی که وزن زیادی را از دست می دهند اما غبغب آن ها باقی خواهد ماند. بنابراین نازیبایی ایجاد شده اعتماد به نفس فرد را کاهش خواهد داد. در گذشته رفع غبغب با جراحی لیفت صورت می گرفت ولی در حال حاضر بهترین متخصصان پوست ایران به کمک تکنیک های نوین پزشکی، بدون جراحی نیز آن را رفع می کنند.

روش های از بین بردن غبغب

برای از بین بردن غبغب روش های جراحی مختلفی وجود دارد. ولی در جهت کسب یک نتیجه مطلوب از این روش می بایست در ابتدا علت دقیق به وجود آمدن غبغب مشخص گردد. غبغب را با عمل جراحی نیز می توان رفع کرد. البته بدون جراحی نیز می تواند غبغب را از بین برد؛ با بهرهمندی از روش لیفت غبغب که با نخ های مخصوص این کار را انجام می دهند. لیفت غبغب با نخ، از روش های بدون جراحی و غیر تهاجمی می باشد و می تواند به افرادی که جراحی نمی خواهند کمک کند تا به نتیجه دلخواه خود کسب نمایند. ضمن اینکه نخ های استفاده شده در این عمل قابل جذب می باشد و هیچ گونه آلرژی به وجود نمی آورد. جهت لیفت نقاط دیگر بدن هم از چنین نخ هایی استفاده خواهد شد.

نتایج لیفت پلک

چرا باید لیفت صورت انجام دهیم ؟

پوست صورت به مرور با افزایش سن یا در موارد با عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی نادرست شل می شود و چربی‌ های زیرپوستی را از دست خواهد داد. این موضوع منجر به ایجاد افتادگی در برخی نواحی همچون کناره چشم‌ ها یا گوشه لب ‌ها و بینی می شود یا به صورت پوست اضافه در ناحیه غبغب بروز خواهد کرد. وقتی که این اتفاق در چهره شما اتفاق می افتد ، با استفاده از انواع روش‌ های لیفت صورت می ‌توانید پوست خود را بالا بکشید و حالت چهره خود را حفظ نمایید.

مزایای لیفت صورت به روش غیر جراحی

بی شک هیچگاه روشی بدون نقص نخواهد بود ولی می توان اذعان داشت که یک روش می تواند مزایای بیشتری را نسبت به معایب خود نشان دهد. امکان لیفت همزمان گردن و صورت ، دوره نقاهت کوتاه، بدون درد و خونریزی و بدون بیهوشی مهم ترین مزایای روش های لیفت صورت بدون جراحی می باشد.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.