ارتباط با ما در

معرفی دکتر روانشناس مجرب در شمال تهران

برای آشنایی با بهترین دکتر روانشناس در تهران می توانید به سایت پزشکا مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

منتشر شده

با توجه به اینکه وجود یک درمانگر خوب در زمینه روانشناسی ویژگی اصلی وی در روند درمان است، در این مقاله سعی شده است بهترین دکتر روانشناس در شمال تهران در زمینه های مختلف معرفی شود تا کسانی که قصد مراجعه به یک روانشناس مجرب را دارند  یک کلیاتی از روانشناسان شناخته شده و خوب تهران داشته باشند. لازم به ذکر است که هیچ روان درمانگر یا روانشناس خوبی به معنای عام و مطلق وجود ندارد که در همه زمینه ها درمانگر توانمند باشد، بلکه بیش از هر چیز نظرات در مورد خوب بودن یا نبودن یک درمانگر (چون ما طرف انسان هستیم) متفاوت است. برای هر شخص و شخصیت، اما به طور کلی اسامی زیر توسط روانشناسان در بحث های سایت ذکر شده است. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های مهم بهترین دکتر روانشناس در شمال تهران آشنا کنیم با ما همراه باشید.

بهترین دکتر روانشناس در شمال تهران چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از ما به دنبال بهترین روانشناس در شمال تهران باشیم، اما واقعیت این است که یک روانشناس خوب قطعا نمی تواند با همه بیماران رابطه درمانی برقرار کند، و این موضوع ممکن است به دلیل شخصیت، تخصص و سایر عوامل درمانی او باشد. به عنوان مثال، روانشناسی هوش قطعاً با روانشناسی خانواده یا کودک متفاوت است، بنابراین ما نمی توانیم تعیین کنیم که بهترین روانشناس به معنای کلی کیست، این بستگی به نظرات شما و رابطه ای که با هر یک از روانشناسان مصاحبه می کنید دارد. نگران یافتن فرد مناسب برای مشکلات خود نباشید، می توانید از طریق این صفحه و خواندن نظرات مردم بهترین نتیجه را بگیرید. اما برای انتخاب این فرد برای داشتن بهترین روانکاوی می توانید نکاتی را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر می باشد:

  • رفتاری مبتنی بر شواهر از خود نشان دهد
  • عدم قضاوت و همدل با بیمار
  • از مهارت های کلامی و ارتباطی قوی برخوردار باشد
  • مورد اعتماد
  • صبر و تواضع داشته باشد

برای آشنایی با بهترین دکتر روانشناس در تهران می توانید به سایت پزشکا مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

در ادامه شما را با دیگر ویژگی های بهترین دکتر روانشناس آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید :

اگر به دنبال یک متخصص واجد شرایط برای کار بر روی احساسات و حل مشکلاتی هستید که خارج از کنترل و توانایی شما هستند، این نکات می تواند به شما در انتخاب یک روانشناس خوب در تهران کمک کند.

  • اشتیاق به یادگیری: تعهد مادام‌العمر به یادگیری یکی از ویژگی‌های یک روانشناس توانمند است. با به روز شدن هر روز رویکردهای درمانی و یافتن روش های بهتر و جدیدتر برای درمان بیماران، سمینارهای مختلفی در سراسر ایران و جهان برگزار می شود که روانشناسان مشهور ایرانی نیز در آن حضور دارند. توجه داشته باشید که اگر روانشناس آمادگی و اطلاعات کافی برای درمان نداشته باشد، با تشخیص اشتباه و توصیه های نابجا می تواند به مراجعین آسیب برساند.
  • ابراز همدردی: یک روانشناس خوب به لحن صدا و زبان بدن بیمار توجه دارد و به سخنان او کاملاً گوش می دهد و به بیمار کمک می کند تا احساسات سرکوب شده خود را بیان کند و شرایطی را فراهم می کند تا مراجعه کننده آنچه را که در دلش است بیان کند.حتی در برخورد با زندانیان. و مجرمان جنسی، واکنش ها و احساسات خود را به خوبی مدیریت می کنند.
  • توانایی حل مشکلات: روانشناسان مشهور معمولا از روش های جدید و اثبات شده برای حل مشکلات مراجع استفاده می کنند. آنها با صبر و حوصله با فرد برخورد می کنند و به او اجازه می دهند هر زمان که مایل است در مورد مشکلات و دلایل نارضایتی خود از زندگی صحبت کند. سپس بسته به نوع مشکل و خواسته های بیمار به بهترین راه برای حل مشکل فکر می کنند.
  • رعایت محدودیت ها: یک روانشناس حرفه ای هرگز از مرزها عبور نمی کند و به شدت به چارچوب اهداف حرفه ای و درمانی پایبند است.
  • امانت داری : یک روانشناس معتبر و با صلاحیت باید به فرد اطمینان دهد که تمام اظهارات وی با حفظ حریم شخصی همراه است و همه چیز بین آنها محرمانه خواهد ماند تا آزادانه اسرار و سخنان خود را بیان کند.
  • صبر: یک روانشناس حرفه ای می داند که بیماران نمی توانند به طور ناگهانی عادات و رفتارهای ناسازگاری را که مدت هاست داشته اند اصلاح کنند، بنابراین صبورانه به فرد زمان می دهند تا خود را پیدا کند و به تدریج با شرایط جدید سازگار شود. علاوه بر تمام مواردی که ذکر کردیم، باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که احساسات شما راهنمای خوبی در انتخاب بهترین روانشناس در تهران است، زیرا بیش از هر چیز مهم است که بتوانید با درمانگر ارتباط مناسب و موثر برقرار کنید.

وقتی منتظر یک جلسه مشاوره هستید و با روانشناس خود صحبت می کنید، به این معنی است که فرد مناسب را پیدا کرده اید. کسی که صحبت کردن با او کاملا راحت است و می توانید آزادانه هر چیزی را با او به اشتراک بگذارید. کسی که به شما کمک می کند تا زندگی و روابط خود را بهبود بخشید و فرد بهتری شوید.

کلام آخر

برای مراجعه به دکتر روانشناس، بهتر است با بهترین دکتر روانشناس در شمال تهران  که در سایت پزشکا یا pezeshka.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین دکتر روانشناس در شمال تهران مراجعه کردید و  درمانی برای شما صورت گرفته است تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های درمانی برای شما بهتر بوده است ؟

به نظر شما روانشناس معروف ایرانی در تهران یا خارج از کشور بهتر است؟

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.