ارتباط با ما در

نمایندگی لوله سپاهان و فوم الاستومری

شرکت لوله سپاهان از مجموعه های محبوب در این صنعت می باشد که همواره به عنوان یکی از تولید کننده ها لوله های باکیفیت در سطح کشور در حال ارائه محصولات خود می باشد.

منتشر شده

شرکت لوله سپاهان از مجموعه های محبوب در این صنعت می باشد که همواره به عنوان یکی از تولید کننده ها لوله های باکیفیت در سطح کشور در حال ارائه محصولات خود می باشد. روش ساخت لوله های گالوانیزه در این شرکت به گونه ای می باشد که بعد از تولید لوله فولادی، جهت افزایش طول عمر و افزایش استحکام و همچنین عدم خوردگی، به گالوانیزه کردن لوله های فولادی می پردازند. این مجموعه محصولات خود را به نمایندگی و مراکز تحت فروش ارائه می کند. ضمن اینکه محصولاتی همچون فوم الاستومری لوله و اتصالات گاز نیز در این مراکز ارائه می شود. شرکت لوله سپاهان از برترین ارائه دهندگان در حوزه محصولات فولادی با کیفیت بالا می باشد و تا کنون فروش خود را به ۵٠٠ هزار تن افزایش داده است. این شرکت همچنین به ارزش آفرینی جهت کلیه ذی نفعان توسط تامین لوله و پروفیل، خدمات و کالا های جانبی در حال فعالیت است.

فوم الاستومری چیست؟

فوم الاستومری به عنوان مهم ترین و پرکاربردترین انواع عایق های حرارتی شناخته می شود که در جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی نیز کاربرد دارد . فوم الاستومری یک عایق حرارتی بوده که در به عنوان یک متریال مشترک و همیشگی در صنعت ساختمان سازی در همه جوامع کاربرد دارد . در حال حاضر گسترش ایده جلوگیری هرچه بیشتر از اتلاف انرژی، استفاده از انواع فوم الاستومری به عنوان عایق نیز با افزایش مواجه بوده است. گذر زمان در کنار افزایش آگاهی ، مسئله عایق کاری جهت جلوگیری از اتلاف انرژی به یک موضوع کاملا جدی تبدیل شده است. به گونه ای که جوامع بشری همواره به دنبال یافتن بهترین نوع از عایق ها همچون پشم شیشه، پشم سنگ، فوم الاستومری  و … و همچنین روش های عایق کاری در سرتاسر جهان است.

ویژگی فوم الاستومری چیست؟

فوم الاستومری ، به گونه ای پیش ساخته بوده و دارای ساختار سلول بسته می باشد که در انواع سایز و ضخامت های مختلف ارائه می گردد و به صورت پشت چسب ‌دار هم قابلیت تولید دارد. فوم الاستمری در برابر انتشار صوت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . نصب راحت و برش آسان یکی از مزایایی فوم الاستمری  می باشد که در زمان می تواند صرفه جویی گردد. این محصول مناسب جهت حفظ انرژی به شکل پایدار و انرژی را به صورت اقتصادی ذخیره می نماید و در برابر آتش سوزی و آلودگی صوتی بسیار مناسب عمل می کند. همچنین مقاومت بالا در برابر انتشار بخار آب از دیگر مزایای این محصول می باشد.

جذب آب عایق الاستومری در طول ۲۸ روز حداکثر ۰.۹ درصد وزن آن ها است. این نوع عایق در برابر آتش سوزی شعله ور نخواهد شد و گازهای CFC ,HCFC تولید نخواهد کرد این موضوع باعث شده به لایه اوزن آسیبی وارد نشود و حافظ خوبی برای حیط زیست باشد. عایق الاستومری به دلیل پشت چسب‌دار بودن ، نصب آسان تر و راحت تر ی دارد. همچنین سرعت عملیات اجرایی را افزایش می یابد.

انواع فوم الاستومری چیست؟

این محصولات از دو دسته بندی تشکیل می شوند .انواع فوم الاستومری همچون مواد سلولی انعطاف پذیر سلول بسته خواهند بود. ضمن اینکه محصولات بر پایه پلی وینیل کلراید ، نیتریل بوتادین رابر و یا اتیلین پروپیلن دیان مونومر رابر تولید می گردند. فوم های الاستومری در بازار صنعت ساختمان و تأسیسات به نام  عایق الاستومری ، عایق پتویی ، عایق رولی الاستومری و عایق صفحه ای الاستومری نیز معرفی می گردند.

مزایا و کاربرد لوله و اتصالات گاز

پرکاربردترین لوله های مصرفی در صنعت و ساختمان لوله و اتصالات گاز می باشند. امروزه استفاده از این لوله ها دارای اهمیت بالایی است. لوله گازی، لوله های فولادی یا پلی اتیلن جهت بهره برداری در انتقال گاز کاربردی هستند. جهت اتصال لوله های گاز نیاز به اتصالات می باشد.

اتصالات جوشی چیست و استفاده از آن در اتصالات لوله گاز چه مزایایی دارد؟

همانطور که می دانید اتصالات فلزی جوشی یکی از کاربردی ترین اتصالات در صنعت لوله کشی محسوب می شود . به طور کلی این نوع اتصالات و به صورت جوش دادن به لوله جهت انشعاب در مسیر لوله، ایجاد تغییرات در سایز و یا جهت لوله و همچنین در موارد مسدود کردن لوله ها کاربردی می باشند. این نوع اتصالات از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند که در صورتی که تحت استاندارد اجرا گردد بین لوله ها اتصالی بسیار قوی ایجاد می کنند. ضمن اینکه با بهره مندی از این نوع اتصالات می توان افت فشار و اغتشاش جریان را به حداقل کاهش داد. جهت اجرای اتصالات جوشی به مواد خاصی نیاز نخواهید داشت.

مجموعه بازار اتصالات یکی از مراکز معتبر برای ارائه انواع لوازم بهداشتی ساختمان در بازار آهن غرب تهران بوده که در سال ۱۳۸۴ اقدام به شروع فعالیت خود کرد. این مجموعه دارای کادر تخصصی و حرفه ای می باشد که همین موضوع سبب شده تا در مدت زمان ۱۵ سال سابقه کاری و فعالیت مستمر در زمینه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان مشتری مداری را مهم ترین مورد در ارائه خدمات و محصولات خود بداند . شما می توانید انواع لوله سپاهان و فوم الاستومری و …. را با اطمینان بالایی از این مجموعه خریداری نمایید. لازم به ذکر است با توجه به خدمات آنلاین نیز می توان محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از وب سایت bazaretesalat.com خریداری نمایید. از اهداف مهم بازار اتصالات توجه به استاندارد و کیفیت بالای محصولات است که در راستای رفاه حال مشتریان عزیز سبد کالا مناسبی تهیه گردد. این مجموعه همواره در طول روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.