ارتباط با ما در

نمایندگی های سامسونگ کارباما سرویس در فردیس و شهریار

یک تعمیرکار در هر تعمیرگاه و نمایندگی، قلب آن محل را دارد. هر چه تعمیرکاران مهارت و تجربه بیشتری داشته باشند، کیفیت خدمات بالاتر می رود. تمامی متخصصان سامسونگ در نمایندگی سامسونگ در فردیس و نمایندگی سامسونگ در شهریار بیش از ۱۰ سال سابقه کار حرفه ای دارند و دوره های آموزشی خود را در این مرکز تعمیرات گذرانده و دارای گواهینامه های رسمی از سامسونگ می باشند.

منتشر شده

یکی از دغدغه های ساکنان شهرهای بزرگی مانند شهریار فردیس، یافتن نمایندگی سامسونگ در فردیس و نمایندگی سامسونگ در شهریار است که به صورت رسمی کار کند. این موضوع برای ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با گارانتی می باشد. این نمایندگی با بیش از ۲۰ سال سابقه تعمیرات سامسونگ به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

خدمات پس از فروش

کلیه خدمات ارائه شده کارباما سرویس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر، کلیه خدمات به صورت رایگان جهت جلب رضایت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

استفاده از قطعات اصلی

نمایندگی رسمی سامسونگ در فردیس و شهریار می تواند با استفاده از مجوزی که دارد، قطعات اورجینال را از این شرکت وارد کند. از آنجایی که لوازم خانگی سامسونگ از تکنولوژی و حساسیت بالایی برخوردار هستند، استفاده از قطعات غیر اصل و تقلبی اصلا درست نیست. این کار به سایر قسمت ها آسیب می زند و مشکل ایجاد می کند. به همین دلیل ما فقط از قطعات اصلی استفاده می کنیم.

تکنسین باتجربه سامسونگ در فردیس و شهریار

یک تعمیرکار در هر تعمیرگاه و نمایندگی، قلب آن محل را دارد. هر چه تعمیرکاران مهارت و تجربه بیشتری داشته باشند، کیفیت خدمات بالاتر می رود. تمامی متخصصان سامسونگ در نمایندگی سامسونگ در فردیس و نمایندگی سامسونگ در شهریار بیش از ۱۰ سال سابقه کار حرفه ای دارند و دوره های آموزشی خود را در این مرکز تعمیرات گذرانده و دارای گواهینامه های رسمی از سامسونگ می باشند.

هزینه های تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

در نمایندگی تعمیرات سامسونگ فردیس و نمایندگی تعمیرات سامسونگ شهریار تمامی هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس قیمت های مصوب اتحادیه تعمیرکاران است و حتی گاهی برای مشتریان خود تخفیف هایی در نظر می گیریم. در نظر داشته باشید که اگر مرکز خدمات مجاز تعمیر لوازم برقی منزل خود را انتخاب کنید، مزایای بی شماری برای شما خواهد داشت و می توانید با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی خود را به این مرکز خدمات مجاز سامسونگ بسپارید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از

این شرکت استفاده از قطعات یدکی با کیفیت و اورجینال خریداری شده از شرکت سازنده سامسونگ است.در بیش از آنچه برای خدمات فروش و تعمیرات خود می پردازد. او دارای سال ها تجربه حرفه ای در تعمیر انواع لوازم خانگی سامسونگ می باشد.

کارباما سرویس برای جلب رضایت مشتریان خود، هزینه های تعمیر را قبل از ارائه خدمات برآورد می کند. این مرکز از نظر رضایت مشتری یکی از بهترین هاست. برای اینکه مشتری انتخاب بهتری داشته باشد و درخواست خود را با اطلاعات کامل ثبت کند، قبل از ثبت درخواست با مشتری به صورت رایگان مشورت کنید.

مراحل درخواست خدمات از نمایندگی سامسونگ

۱_ با شماره تماس های موجود در سایت نمایندگی تعمیرات سامسونگ فردیس و شهریار تماس بگیرید.

۲_ گزارش خرابی دستگاه خود را ذخیره کنید و سپس از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید.

۳_ تعمیرگاه ما یک تکنسین را به کشور شما اعزام می کند تا دستگاه های سامسونگ شما را مطابق با زمان تعیین شده شما تعمیر کند.

۴_انجام خدمات تعمیر در محل و منزل شماست.

در مرحله نهایی پس از سرویس و تعمیر کامل دستگاه خود می توانید هزینه تعمیرکار را پرداخت نمایید.

مهمترین مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ کارباما سرویس

تعمیرات در محل: حمل و نقل تجهیزات بزرگ و سنگین مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال، فریزر و ساید بای ساید، مایکروفر و ماکروفر مشکلات زیادی دارد. به همین منظور متخصصان گروه کارباما سرویس برای خدمات رسانی به محل مورد نظر شما مراجعه می کنند.

سرعت تعمیر سریع: کارشناسان این مجموعه همواره سعی می کنند در سریع ترین زمان ممکن به محل برگزاری برسند و تعمیرات و خدمات را سریع انجام دهند.

در مورد زمان تعمیر با مشتری توافق کنید. شما زمان تعمیر دستگاه را تعیین می کنید. متخصصین پس از تعیین وقت قبلی با مشتری خدمات ارائه می دهند. مرکز تعمیرات کارباما سرویس یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات سامسونگ در فردیس و شهریار است که خدمات با کیفیت و سریع را در برنامه خود دارد.

https://karbamaservice.com/

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.