ارتباط با ما در

آموزش ساخت حساب پی پال در چند دقیقه توسط وب‌سایت دانشگاه کسب‌وکار

حساب پی پال (Paypal) با هدف تسهیل تراکنش‌های بانکی در سطح بین‌المللی شکل گرفته است. خدمات شرکت پی پال در ۲۰۳ کشور ارائه می‌شود.

منتشر شده

آموزش ساخت حساب پی پال در چند دقیقه

ساخت حساب پی پال در کمتر از چند دقیقه موضوع این مقاله است. نیازی نیست توضیح دهیم که امروزه پرداخت‌های اینترنتی تا چه حد گسترش یافته‌اند. خرید و پرداخت به صورت اینترنتی سرعت در انجام کارها را افزایش داده‌اند. در اوایل به این نوع تراکنش‌ها کمتر اعتماد می‌شد. خصوصا برای پرداخت‌های بین‌المللی حساسیت‌ها بیشتر بود. اما امروزه و با وجود حساب‌های الکترونیکی قابل اطمینانی همچون Paypal کمتر کسی است که پول نقد را به پرداخت اینترنتی ترجیح دهد. ضمن اینکه برای برخی خریدها در سطح بین‌الملل تنها راه داشتن حساب الکترونیکی بین‌المللی است.

اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشید حتما به داشتن حساب‌هایی مثل پی پال نیاز پیدا خواهید کرد. در کنار آن با کمک نرم افزارهای مدیریت کاری همچون تسکولو کارهای شما بهتر و دقیق‌تر پیش می‌رود. همینجا بمانید و با تسکولو آشنا شوید. همچنین نحوه ساخت حساب پی پال را هم یاد بگیرید. در ضمن اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقمند هستید توصیه میکنم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید.

 

بررسی و آموزش حساب پی پال و توضیحاتی

حساب پی پال (Paypal) با هدف تسهیل تراکنش‌های بانکی در سطح بین‌المللی شکل گرفته است. خدمات شرکت پی پال در ۲۰۳ کشور ارائه می‌شود. با توجه به اینکه ایران در معرض تحریم‌های کشور ایالات متحده آمریکا قرار دارد، ساخت حساب پی پال برای کاربرانی که در ایران زندگی می‌کنند امکان پذیر نیست. یعنی اگر شرکت پی پال این قوانین را نقض کند و به کاربران ایرانی خدمات بدهد توسط دولت جریمه می‌شود. طوری که در ۲۰۱۵ همین اتفاق افتاد و این شرکت به خاطر نقض قوانین مجبور به پرداخت جریمه‌ی ۷ دلاری به دولت شد. اما آیا می‌توان در ایران حساب پی پال ساخت.

افتتاح حساب پی پال در ایران

همانطوری که گفتیم متأسفانه به دلیل اینکه ما در ایران زندگی می‌کنیم، ساخت حساب‌های اینترنتی بین‌المللی برای ما دشوار به نظر می‌رسد. خب البته همینطور هم هست، فشار تحریم‌ها بر ملت ایرانی بسیار زیاد است و این موضوع در فضای اینترنت واضح‌تر است.

بنابر آنچه گفته شد برای ساخت حساب پی پال باید حتما جزء یکی از ۲۰۳ کشوری باشید که خدمات شرکت پی پال را آن‌ها ارائه می‌شود. خوشبختانه راهی برای دور زدن تحریم‌های پی پال وجود دارد و کاربران ایرانی نیز می‌توانند در پی پال حساب باز کنند. در ادامه نحوه ساخت حساب پی پال در ایران را به شما یاد می‌دهیم.

 

آموزش ساخت اکانت پی پال

صرف نظر از موضوع تحریم‌ها نحوه ساخت حساب پی پال بسیار ساده است. به عبارتی با کمک راهکارهای ارائه شده حتی کاربران ایرانی هم می‌توانند در عرض چند دقیقه یک حساب برای خودشان داشته باشند. برای ساخت این حساب باید چند مرحله‌ی زیر را به درستی انجام دهید.

  • ابتدا باید یک ایمیل معتبر تهیه کنید. این ایمیل باید به اسم خودتان بوده و به آن دسترسی داشته باشید.
  • کاربران ایرانی در این مرحله باید یک شماره مجازی تهیه کنند. روش‌های ساخت شماره مجازی را می‌توانید از طریق اینترنت یاد بگیرید.
  • در این مرحله شما به یک آدرس نیاز دارید. این آدرس باید یک آدرس واقعی در یکی از کشورهای مورد تأیید پی پال باشد. آدرسی که انتخاب می‌کنید را به خاطر بسپارید زیرا برای انجام تراکنش‌ها و امور مربوطه به آن نیاز پیدا خواهید کرد.
  • باید گیفت کارت مستر یا ویزا تهیه نمایید.
  • با کمک یکی از نرم‌افزارهای تغییر IP، آی پی دستگاه خود را به آی پی دیگری تغییر دهید. ترجیحا IP را با آدرسی که درج کرده تطابق دهید. به این معنی که آدرس فیک و IP متعلق به یک کشور باشند.
  • حالا شما یک حساب پی پال دارید که می‌توانید از طریق تراکنش‌های مختلفی را در سطح بین‌المللی انجام دهید. نکته‌ی لازم به ذکر دیگر اینکه بهتر است آدرس IP، آدرس کشور و شماره مجازی و آدرس صدور کارت همگی متعلق به یک کشور باشند.

افتتاح حساب پی پال رایگان

اگر ساخت حساب پی پال را خودتان می‌خواهید انجام دهید، این کار شدنی است. در حقیقت با مراجعه وب سایت پی پال و مطالعه‌ی آموزش‌ها می‌توانید برای خودتان یک حساب افتتاح کرده و از آن استفاده کنید. برای استفاده از حساب پی پال به یک کارت متصل به بانک احتیاج دارید. توجه داشته باشید که موضوع امنیت حساب شما خیلی مهم است. پس اگر فکر می‌کنید نیاز به آموزش دارید یا اینکه بهتر است افراد و گروه‌های متخصص و با تجربه اینکار را برایتان انجام دهند، می‌توانید از طریق سایت‌های مرتبط این کار را انجام دهید.

 

آموزش تسکولو

حالا که تا به اینجای مطلب آمده‌اید، احتمالاً فعالیت‌های شما در زمینه‌ی اینترنت زیاد است. بنابراین بد نیست همراه با روش ساخت حساب پی پال با یکی از نرم‌افزارهای خوب در حوزه‌ی مدیریت نیز آشنا شوید. تسکولو یک نرم افزار ایرانی بسیار با کیفیت است که خدمات قابل توجهی در زمینه‌ی مدیریت پروژه در اختیار کارفرمایان و تیم‌های کاری می‌گذارد.

تسکولو در سال ۱۳۹۳ طراحی شد و فقط یک سال بعد توانست در بین ۱۰۰ استارتاپ رتبه‌ی سوم را به دست بیاورد. لازم به ذکر است که رقبای تسکولو در این رقابت استارت آپ‌هایی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و اروپایی بودند. مزایای استفاده از نرم افزار تسکولو هم برای کارفرمایان و هم برای کارمندان به وضوح نمایان است. از جمله آپشن‌ها و مزایایی که این نرم افزار در اختیار می‌گذارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساختار دهی به امور و پروژه‌ها
  • ارتباط آسان اعضای تیم با یکدیگر
  • تحلیل و آنالیز آسان
  • جستجوی راحت
  • تعیین سطوح دسترسی
  • امنیت
  • درونی سازی
  • مدیریت فهرست وظایف
  • مدیریت دستمزدها
  • و غیره

کلام پایانی

ساخت حساب پی پال به شما کمک می‌کند تراکنش‌های اینترنتی خصوصا پرداخت‌های بین‌المللی را با سهولت و امنیت بیشتری انجام دهید. هرچند که کشور ما جزء تحریم‌هاست اما با تغییر آی پی و انجام چند گام ساده می‌توانید یک حساب پی پال افتتاح کنید. همچنین اگر به کارهای پروژه محور مشغولید آشنایی و به کار بردن نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو به دردتان می‌خورد. برای آشنایی بیشتر با موضوعاتی این چنینی می‌توانید به دانشگاه کسب و کار با آدرس اینترنتی http://businessuni.net/  مراجعه کنید. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد.

منبع: رسانه دانشگاه کسب و کار

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.