ارتباط با ما در

خرید شیرآلات بهداشتی ارزان قیمت با استاندارد برنز شمال

شیرآلات در هر منزل یا خانه به عنوان یک تجهیز مهم به شمار میرود. از آنجایی که معمولاً چند سال یکبار دست تعویض شیرآلات بهداشتی منزل را داریم بنابراین باید به دنبال یک گزینه مناسب ارزان‌قیمت باشیم.

منتشر شده

شیرآلات در هر منزل یا خانه به عنوان یک تجهیز مهم به شمار میرود. از آنجایی که معمولاً چند سال یکبار دست تعویض شیرآلات بهداشتی منزل را داریم بنابراین باید به دنبال یک گزینه مناسب ارزان‌قیمت باشیم. در تهیه این مقاله می خواهیم به معرفی شیرآلات برنز شمال بپردازیم. بعد از خواندن این مقاله شما میتوانید این تجهیزات مهم را با قیمتی مناسب و استاندارد تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید شیرآلات بهداشتی ارزان هستید تا انتها با ما همراه باشید.

خرید شیرآلات بهداشتی ارزان

معرفی شیرآلات برنز شمال

شرکت برنز شمال در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی فعالیت می کند این شرکت با تولید محصولات با دوام و باکیفیت مشهور است از این رو تبدیل به برند مشهور و معروف شده است اغلب فروشندگان شیرآلات به خوبی با این برند آشنایی دارند. یکی از مهمترین دلایلی که برنز شمال تبدیل به یک برند معروف شده است، استفاده و بکارگیری از متریال مرغوب در تولید و عرضه محصولات تولیدی می باشد.

همچنین شرکت از تولیدکنندگان قدیمی و برجسته این صنعت می باشد که افتخارات زیادی را در تولید انواع تجهیزات آبرسانی به دست آورده است. اگر به دنبال شیرآلات مقاوم و ارزان قیمت هستید ما به شما خرید شیرآلات بهداشتی برنز شمال ارزان قیمت با استاندارد را پیشنهاد میکنیم. در ادامه قصد داریم به انواع شیرآلات برنز شمال بپردازیم.

خرید انواع شیرآلات برنز شمال

در میان مدل های موجود شیرآلات برنز شمال می توانیم انواع مدل های اهرمی، دو دستگیره ای، ایستاده و دیواری را مشاهده کنیم. در ادامه قصد داریم معرفی شیرآلات برنز شمال بپردازیم تا با کارآیی آنها بیشتر آشنا شوید:

  • شیرآلات اهرمی: شیرآلات اهرمی در واقع شیرهای تک دسته ای هستند که مدت هاست جایگزین شیرهای دو دسته شده اند. یکی از دلایل محبوبیت این مدل از شیرآلات، رعایت بهداشت بالا در استفاده از آنهاست. دلیل دیگر این است که استفاده از آنها برای مصرف کنندگان آسان است. در این مدل از شیرآلات بهداشتی مخلوط آب سرد و گرم و تنظیم فشار آب تنها یک دکمه می باشد. یکی از بهترین مدلهای شیرآلات اهرمی برنز شمال مدل اترک میباشد.
  • شیرآلات دو دستگیره ای: شیرآلات دو دسته در واقع یکی از قدیمی ترین انواع شیرآلات مورد استفاده در حمام و آشپزخانه هستند. شیر آب دارای دو دسته در دو طرف می باشد. امکان تنظیم فشار آب با هر دسته وجود دارد. اما هر اتصال یا برای آب سرد یا فقط برای آب گرم اختصاص داده شده است.

بنابراین اختلاط آب سرد و گرم باید به صورت متناوب هر دو طرف انجام شود. استفاده از شیر آب های دو دسته در مکان های عمومی به دلیل تماس بالای بازوها با دسته توصیه نمی شود. یکی از بهترین مدلهای دو دستگیره ای با برند برنز شمال، مدل ارغوان میباشد.

خرید شیرآلات برنز شمال بهداشتی

  • انواع شیرآلات ایستاده و دیواری:از نظر محل قرارگیری شیر آب، دو مدل شیرآلات دیواری و شیرآلات ایستاده وجود دارد. انواع شیرهای ایستاده برای نصب روی سینک یا پیشخوان آشپزخانه و سینک سرویس بهداشتی مناسب می باشد. انواع شیرآلات دیواری بهداشتی برای سرویس بهداشتی و حمام مناسب هستند.
  • شیرآلات توکار: اگر خانه ای با فضای محدود دارید و یا به دکوراسیون مدرن علاقه دارید، بهتر است از شیرآلات توکار استفاده کنید. شیرآلات داخلی طراحی منحصر به فردی دارند. این نوع شیر بهداشتی در داخل دیوار نصب می شود و دیگر ظاهر ناخوشایند لوله کشی را نخواهید دید. امروزه شیرآلات توکار در بین مردم بسیار محبوب شده است. قیمت شیرآلات توکار نیز به دلیل داشتن لوازم جانبی و ظاهر مجلل نسبت به سایر انواع شیرآلات بهداشتی بالاتر است.
  • شیر آلات چرخشی: می توانید یک شیرآبی تهیه کنید که ۱۸۰ درجه یا حتی ۳۶۰ درجه میچرخد. این نوع شیرآلات به شما کمک می کنند تا سینک را به راحتی بشویید.
  • شیرآلات شلنگ‌دار: شیرهای خرطومی در واقع دارای یک شیلنگ داخلی هستند که به راحتی می توانید آن را از بدنه شیر جدا کرده و نقاطی را که دسترسی به آن سخت است را با آب فراوان بشویید. مدل هایی نیز وجود دارند که نیاز به سوراخ اضافی در سینک دارند و به طور جداگانه در کنار شیر اصلی نصب می شوند.

ویژگی های خرید شیرآلات بهداشتی ارزان

در اینجا به سه عامل اصلی ویژگی‌هایی که هر شیر باید داشته باشد پرداخته ایم:

  • کنترل

فرقی نمی کند از شیرآلات کلاسیک استفاده کنید یا شیرآلات اهرمی مدرن، در هر صورت باید بدانید که چگونه ترکیب آب سرد و گرم خروجی از شیر آب را به راحتی و با دقت تنظیم کنید. به تازگی فناوری باتری و حسگرهای لمسی نیز تولید شده است که بررسی وضعیت خروجی آب را برای شما آسان می کند.

  • دهانه و بدنه شیر

باز شدن و محفظه کلید روی ظاهر و عملکرد آن تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، شیر برنز دنیز دارای یک شیر معمولی ساقه بلند است که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند و با دکور خود تنظیم می شوند. محبوب ترین روکش های مورد استفاده برای شیرهای برنجی به ترتیب کروم، نیکل و فولاد ضد زنگ هستند.

  • اسپری کردن آب

اسپری آب به عنوان یک ویژگی اضافی برای شیرآلات استفاده شد. اما امروزه شیر اهرمی دکمه ای برای تغییر حالت خروجی آب به حالت پاشش دارد. این قابلیت برای نظافت با فشار بالا یا شستشوی سینک بسیار مفید است.

برای خرید محصولات چینی و روشویی بایستی دقت لازم را بکار برد و از محصولات برند های معتبری چون چینی کرد استفاده کرد ، با بهره گیری از اطلاعات کارشناس فروش نمایندگی چینی کرد به معرفی محصولات روشویی آن می پردازیم.

سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ارکان یک دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود، که شاید قسمت روشویی آن را بتوان پراهمیت‌تر و از طرفی نیز، پرهزینه‌تر از سایر قسمت‌ها دانست و برای خرید محصولات چینی و روشویی بایستی دقت لازم را بکار برد و از محصولات برند های معتبری چون چینی کرد استفاده کرد .

خرید شیرآلات بهداشتی برنز شمال

قیمت شیرآلات بهداشتی

قیمت شیرآلات بهداشتی در ابتدا تابع نوع متریال و آلیاژی است که در تولید آن به کار میرود. شیرآلاتی که از برنز تهیه شده اند معمولا کیفیت خوبی داشته و قیمت مناسبی دارند. یکی دیگر از مواردی که خرید آن می تواند بسیار تعیین کننده باشد و استفاده از آن بسیار سخت باشد، تزئینات گران قیمت است، مراقب باشید در دام تجمل گرایی نیفتید.

شاید تزئیناتی مانند جواهرات و تجهیزات اضافی در شیرآلات توانسته است راه را برای شیرآلات تزئینی و زیبا به خانه برخی افراد باز کند. اما هزینه های اضافی که قرار است برای خرید این نوع محصولات بپردازند در نظر گرفته نمی شود. جالب است بدانید هزینه نگهداری این نوع شیر آب در طول زمان بسیار بیشتر از خود خرید است. در ادامه بعد از معرفی شیرآلات برنز شمال بهترین فروشگاه را برای خرید معرفی میکنیم.

معرفی فروشگاه معتبر برای خرید شیرآلات بهداشتی ارزان

در قسمتهای قبلی به معرفی شیرآلات برنز شمال و قیمت شیرآلات بهداشتی پرداختیم. این برند دارای نمایندگی هایی در سطح کشور است که محصولات تولید را در اختیار خریداران قرار دهند. فروشگاه کاشی و سرامیک رضایی یکی از بزرگترین فروشگاه هایی است که انواع مختلفی از شیرآلات با برند برنز شمال را عرضه میکند. همچنین قیمت های این محصولات در کنار کیفیت و دوام مناسبی که دارا میباشد صرفه اقتصادی نیز دارد.

منبع اصلی این گزارش وب سایت فروشگاهی رضایی شاپ https://rezaeigroup.ir/ می باشد. جهت خرید انواع شیرآلات ساختمانی درجه یک می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.