ارتباط با ما در

خرید رادیوگرافی دندانپزشکی استوک از نمایندگی

دستگاه رادیوگرافی از دیگر تجهیزات کاربردی در دندانپزشکی می باشد که به عنوان پرکاربردترین تجهیزات تصویربرداری دندانپزشکی شناخته می شود.

منتشر شده

دستگاه رادیوگرافی از دیگر تجهیزات کاربردی در دندانپزشکی می باشد که به عنوان پرکاربردترین تجهیزات تصویربرداری دندانپزشکی شناخته می شود . وجود تحریم ها و قیمت های متفاوت باعث روی کار آمدن رادیوگرافی استوک شده است.این وسیله این امکان را می دهد تا آناتومی یک دندان منفرد یعنی تاج ، گردن و ریشه و مشکلات دندانی مثل پوسیدگی در بیماران بالغ و اطفال و همچنین جهت برنامه ریزی و ارزیابی های مربوط به ارتودنسی که برای اصلاح بی نظمی دندان ها انجام شود. اتوکلاو دسته دوم و یونیت اقساطی نیز از شرایط تهیه راحت تر این محصولات می باشند که توسط مراکز مختلفی انجام می گیرد.

انواع رادیوگرافی دندان :

در رادیوگرافی دندان ها به دو صورت امکان ثبت مشکلات و نمای متفاوت از دندان وجود دارد که شامل تصویربرداری از داخل دهان و تصویربرداری از خارج دهان می شود.

آمادگی برای رادیولوژی دندان • تصویربرداری پزشکی بهار

تصویربرداری داخل دهانی :

  • رادیوگرافی دندان بایت وینگ :

به این صورت که با گاز گرفتن قطعه کاغذی مخصوص امکان ثبت تاج دندان و حفرهای ایجاد شده بین دندان ها را راحت می کند.

  • رادیوگرافی دندان اکلوزال :

تصویربرداری به صورت اکلوزال ناهنجاری‌های آناتومیکی کف یا طاق دهان و همچنین با توانایی عسکبرداری از دهان بسته می تواند بر روی هم قرار گرفتن درست دندان‌های بالایی و پایینی را به خوبی نشان دهد.

  • رادیوگرافی دندان پری اپیکال (تک دندان) :

در تصویربرداری به صورت پری ایپکال همه ی جزئیات دندان اعم از ریشه تا تاج و هرگونه تغییرات غیرمعمول در ریشه و ساختارهای استخوانی را به خوبی نشان می دهد.

رادیوگرافی به چه صورت انجام می شود ؟

هر یک از راه هایی که برای رادیوگرافی دندان پزشکی صورت می گیرد کاربرد ها و ویژگی های خاص خود را دارد ولی کارایی همه ی انواع آن ها با استفاده از اشعه ایکس امکان پذیر خواهد بود. جهت دریافت نتیجه بهتر قبل از انجام رادیوگرافی به بیمار توصیه می شود تا همه ی اجسام فلزی سر و گردن همچون گوشواره، گردنبند، پیرسینگ، کلیپس، گیره مو و همچنین دندان مصنوعی و پروتزهای متحرک را در صورت وجود خارج شوند چرا که اجسام فلزی در کاهش کیفیت رادیوگرافی موثر خواهند بود ولی به طور کلی در رادیوگرافی تصویرهای گرفته شده با کمک اشعه ایکس ذخیره خواهد شد و بر روی کامپیوتر نشان داده می شود تا مشکلات دهان و دندان بیمار توسط پزشک معالج درمان گردد.

فروش اتوکلاو دسته دوم

اتوکلاو از تجهیزات کاربردی در دندانپزشکی که در سال ۱۸۷۹ توسط فردی  به نام چالز چمبرلند اختراع گردید. پزشکان در آن زمان به استریل لوازم احتیاج داشتند که قابل اعتماد و مطمئن باشد. مزایای زیادی در استفاده از اتوکلاو وجود دارد که خیلی زود بر ای افراد تعیین شد به مرور با گذشت زمان کوتاهی یکی از لوازم ضروری کلینک ها و بیمارستان ها می باشد. با توجه به قیمت های بالای این محصولات ، امکان خرید اتوکلاو دسته دوم در مراکز خرید نیز وجود دارد.

اتوکلاو جهت استریل کردن همه ی  تجهیزات جراحی، تجهیزات آزمایشگاهی، و همچنین امور مربوط به داروسازی و .. کاربرد دارد. این دستگاه می تواند جامدات، مایعات و همچنین  تجهیزات مختلف در شکل ها  و اندازه های گوناگون را استریل نماید. اتوکلاوها در حجم، شکل و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. ساده ترین نوع اتوکلاو همچون زودپز خانگی می باشد.

آشنایی با انواع تصاویر رادیوگرافی دندانپزشکی - کلینیک دندانپزشکی بیهوشی  مهرویلا در کرج

فروش یونیت اقساطی

یونیت دندانپزشکی را به عنوان اصلی‌ترین تجهیزات کاربردی در هر مطب دندانپزشکی و هر متخصص دندانپزشک می توان دانست. بروز کوچک ترین ایراد در عملکرد یونیت می ‌تواند به قیمت مختل شدن تمام یا دست کم قسمتی از فعالیت کسب و کار دندانپزشک تمام شود. با نوجه به اینکه خرید یونیت به عنوان نخستین ابزارهای مورد نیاز برای تجهیز کردن یک مطب دندانپزشکی محسوب می شود بنابراین هزینه ی بالایی را در بر می گیرد که همین موضوع باعث شده تا مراکز مختلفی اقدام به یونیت اقساطی نمایند چرا که خرید و نصب در زمان راه اندازی مطب دندانپزشکی هزینه ی بالایی خواهد داشت. یونیت دندانپزشکی از تولیدات شرکت های مختلفی است که دارای ویژگی های مختلفی است. این دستگاه ها از زیر سری کاملا استاندارد برخوردار اند که در همه جهات قابلیت تنظیم دارند.

ضمن اینکه با وجود دو محوره بودن، امکان تنظیم برای کودکان هم وجود دارد. کراشوار این یونیت از جنس سرامیک بوده و می ‌توان آن را تا ۹۰ درجه به راحتی به چرخش درآورد. با استفاده از اتوکلاو آن را استریل نمود. چراغ این یونیت کاملا قابل چرخش است و نور آن قابلیت تنظیم نیز دارد به گونه ای که شدت نور را می توان کاهش و یا افزایش داد. مخزن آب اضطراری یونیت ها می تواند یکی از مزیت های موجود در نمونه های یونیت باشد که در صورتی که آب شهر قطع شود ، می ‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

دنتی شاین Denty Shine به عنوان یکی از مراکز تجارت دندان پزشکی ایران شناخته می شود که در گرایش فروش تجهیزات دندان پزشکی فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده بوده که انواع تجهیزات دندان پزشکی را ارائه می دهد. به طور کلی این محصولات ضمن کیفیت و برخورداری از گارانتی های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. شایان ذکر است که می توانید از طرق وب سایت این مجموعه به نشانی dentyshine.com اقدام به خرید غیر حضوری نموده و اطلاعات جامعی از این تجهیزات کسب نمایید. شایان ذکر است این مجموعه دارای سابقه بالایی در ارائه انواع محصولات و تجهیزات دندان پزشکی بوده و طی این سال ها ثمر و بازخورد تمامی سخت کوشی ها منجر فروش تجهیزات دندان پزشکی به کلیه ی مراکز استان ها و شهرستان ها شده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.