ارتباط با ما در

فروشگاه آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر

خرید اینترنتی امروزه در بین مردم رواچ یافته اما معتبر بودن شرکت فروشنده در این مسئله بسیار مهم است. برای خرید اینترنتی تصفیه آب نیز باید به این نکته ی مهم توجه شود.

منتشر شده

خرید اینترنتی امروزه در بین مردم رواچ یافته اما معتبر بودن شرکت فروشنده در این مسئله بسیار مهم است. برای خرید اینترنتی تصفیه آب نیز باید به این نکته ی مهم توجه شود . یکی از مشکلات و معضلات اساسی زندگی امروز بشر آب آلوده است. به دلیل املاح زیادی که در آب وجود دارد تصفیه شهر نیز پاسخگوی حجم زیاد آب نمی باشد. به همین علت داشتن دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل راه حل مناسبی برای از بین بردن آلاینده های آب است.

شرکت مینروا فیلتر فروشگاه اینترنتی معتبری است که بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی را به فروش می رساند.

فروشگاه آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین مارک های بازار نیز تایوانی می باشند که در ایران نیز بسیار پر فروش هستند .کشور تایوان قدرت اصلی در ساخت دستگاه های تصفیه آب است . مینروا، سافت واتر و سی سی کا آب تصفیه کن های معروف در دنیا می باشند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • معرفی تصفیه آب سافت واتر

شرکت سافت واتر در دهه ۴۰ میلادی تاسیس شد  و دستگاه های آن تحت لیسانس آمریکا می باشند. سافت واتر در طی سال های فعالیتش مشتریان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است و به دلیل کیفیت بسیار خوب دستگاه هایش تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب شده است. این شرکت دستگاه هایی با سیستم تصفیه اولترا فیلتراسیون که دستگاه های بدون برق و مخزن می باشند و اسمز معکوس را تولید می کند. تصفیه آب سافت واتر برند شناخته شده ای است که به دلی کیفیت بالا در کنار مقرون به صرفه بودن بسیار پر فروش می باشد.مخزن آنتی باکتریال این دستگاه ظرفیت ۱۶ لیتر آب را دارد که در زمان قطعی برق نیز می توان از آن استفاده کرد. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر زیر سینکی هستند و  استاندارد NSF را در اختیار دارد که می توان به سلامت آب خروجی آن اطمینان داشت تصفیه آب های این برند در مراحل ۶و ۷و ۸ عرضه می شود که قیمتی در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان دارند. تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر در حذف املاح و سختی آب بسیار قوی عمل می کند و به دلیل وجود فیلتر ممبران ۱۳ لایه  آن سختی آب را کاهش می دهد.

  • معرفی تصفیه آب cck

این برند با دارا بودن استاندارد سازمان جهانی بهداشت تجهیزات و لوازم جانبی تصفیه آب را نیز تولید می کند و کیفیت قطعات آن بسیار عالی می باشد. سی سی کا از فناوری جدید اسمز معکوس در تولید دستگاه های خود استفاده می کند که به خوبی می تواند املاح و آلاینده های ریز آب را جدا کند. دستگاه های این برند در مدل زیر سینکی عرضه می شوند و دارای  پمپ قوی و کم مصرف نیز می باشند. تصفیه آب cck دستگاه مقرون به صرفه و اقتصادی تایوانی است که برای کاهش املاح و سختی آب لوله کشی گزینه ی خوبی می باشد. سی سی کا از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز نیز در دستگاه های خود استفاده می کند و این دستگاه قابلیت نصب به یخچال های ساید بای ساید را نیز دارد. قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی cck در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان می باشد . فیلتر ممبران ۱۳ لایه ی سی سی کا ناخالصی ها و املاح آب از جمله رسوبات و مواد شیمیایی و فلزات سنگین را تا ابعاد ۰۰۰۱/۰ میکرون حذف می کند و سختی آب را کاهش می دهد.

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

  • معرفی تصفیه آب مینروا

دستگاه مینروا ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و تمامی قطعات آن اصل است و نماد اصالت محصول را نیز داراست.  تمامی گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی مثل QW,CE,FDA,NSF توسط این شرکت تایوانی دریافت شده است پس کاملا از نظر سلامت مطمئن می باشد. فیلتر های کربنی این دستگاه از پوست نارگیل و صد در صد گیاهی و غیر مضر است. هم چنین پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آن آنتی باکتریال ۱۶ لیتری داردتصفیه آب مینروا از بهترین و جدید ترین سیستم کاهش دهنده ی املاح آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. تصفیه آب مینروا در مدل های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی کننده، ۸ مرحله ای فرا بنفش و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز عرضه می شود که پر فروش ترین و کامل ترین مدل آن دستگاه ۸ مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که با ۸ فیلتر تصفیه به از بین رفتن آلاینده ها و املاح و کنترل و تنظیم سختی آب کمک می کند و با یک فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن آب می پردازد. این روش برای از بین بردن املاح آب از فیلتر ممبران استفاده می کند که دارای ۱۳ لایه غشا با میلیون ها منافذ ریز است. ممبران مینروا مارک آمریکایی فیلمتک است که کاملا اورجینال می باشد و به راحتی قادر است تا ۰۰۰۱/۰ میکرون املاح مضر آب را حذف کند. قیمت تصفیه آب مینروا در نمایندگی رسمی آن یعنی مینروا فیلتر بین ۳ و نیم تا ۴ و نیم میلیون تومان است و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

تمامی برند های تایوانی ذکر شده دارای نمایندگی های فروش در کشور می باشند. چون تشخیص دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در بازار به دلیل تقلبی بودن بسیاری از دستگاه بسیار سخت می باشد لذا خرید از مرکز معتبر فروش تصفیه آب خانگی کار را برای شما آسان تر می کند . نکته ی بسیار مهم در راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب انتخاب نمایندگی های معتبر است. این مراکز به دلیل ارائه مشاوره خرید و هم چنین گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش آن خیال شما را بابت قیمت و هم چنین نگهداری و تعمیرات دستگاه نیز راحت می کند.

راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

خرید اینترنتی تصفیه آب

شرکت دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر عرضه کننده ی برند های سی سی کا و سافت واتر و نمایندگی انحصای برند مینروا در ایران است و واردکننده و مرکز پخش انواع قطعات و فیلترهای تصفیه آب نیز می باشد. مجموعه مینروا فیلتر اقدام به راهن اندازی وب سایت برای خرید اینترنتی کرده است تا در زمان و هزینه ی شما خریداران عزیز صرفه جویی شود. مشاوران و کارشناسان خبره این شرکت همه روزه آماده ی ارائه مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب به شما می باشد. فروشگاه اینترنتی مینروا فیلتر بهترین مرکز خرید برای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب شما می باشد. شما می توانید خرید دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت آن ها به سایت مینروا فیلتر مراجعه نمایید. خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج نیز از خدمات این شرکت می باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.