ارتباط با ما در

بررسی توان و کیفیت شارژدهی باتری آیفون

آیفون ۷ از باتری لیتیوم یون با ظرفیت ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعت برخوردار بوده که امکان تعویض باتری آیفون ۷ وجود ندارد. مقدار ماندگاری شارژ باتری این دستگاه در سطح مطلوب قرار دارد و می توان گفت کیفیت خوبی می باشد.

منتشر شده

آیفون ۷ از باتری لیتیوم یون با ظرفیت ۱۹۶۰ میلی آمپر ساعت برخوردار بوده که امکان تعویض باتری آیفون ۷ وجود ندارد. مقدار ماندگاری شارژ باتری این دستگاه در سطح مطلوب قرار دارد و می توان گفت کیفیت خوبی می باشد. یکی از عملیات تعمیرات موبایل که بسیار رایج می باشد تعویض باتری بوده که با توجه به طول عمر مشخصی که دارند به مرور زمان با خرابی مواجه می گردد و نیاز به تعویض دارند.امروزه مراکز زیادی تحت عنوان نمایندگی اقدام به این دسته تعمیرات می نمایند. لازم به ذکر است که ضمن تعویض مواردی همچون تعویض باتری آیفون ۱۱ پرو مکس و تعویض ال سی دی آیفون ۱۳ نیز در این مراکز صورت می گیرد. در صورتی که عمر باتری آیفون شما به اتمام برسد و یا مشکل تخلیه سریع باتری داشته باشید شارژ باتری گوشی زود به زود تخلیه خواهد شد. در این شرایط نیاز به تعویض باتری دارید.

جهت بهینه کردن عملکرد باتری، پس از تعویض باتری، شرایط باتری جدید را بهینه و کالیبره نمایید. به این صورت که ابتدا باتری را تا ۱۰۰ درصد شارژ نمایید، و به این صورت که در حال شارژ است به مدت حداقل ۲ ساعت، رها نمایید. پس از آن گوشی خود را از شارژ بیرون کنید و تا وقتی که گوشی به خاطر تخلیه شارژ خاموش شود شارژ نکنید. حال باتری را یکبار دیگر و بدون وقفه فول شارژ نمایید.

چرا توان و کیفیت شارژدهی باتری آیفون ۷ کاهش می یابد؟

باتری که در آیفون ۷ اپل از آن بهره برداری گردیده است از نوع لیتیوم یونی می باشد. امروزه باتری های لیتیوم یونی در تمام گوشی های موبایل کاربرد دارند و جهت تامین انرژی بهترین گزینه برای محصولات آیفون به شمار می روند. ولی متاسفانه یکی از معایب باتری های لیتیوم یونی مربوط به کم شدن تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی آن ها می باشد ! باتری های لیتیوم یونی با طی کردن سیکل های شارژ متعدد به مرور و با افت ظرفیت مواجه می شوند.

تعویض باتری آیفون ۱۱ پرو مکس

تعویض باتری آیفون ۱۱ پرو مکس از شایع ترین عملیات تعمیر موبایل به شمار می رود که با توجه به طول عمر مشخصی که برای آن ها در نظر گرفته می شود به مرور زمان خراب شده و به تعویض نیاز پیدا خواهند کرد. در صورتی که در روی صفحه نمایش گوشی پیامی تحت عنوان خرابی باتری را متوجه شدید ، در صورتی که شارژ باتری گوشی تان زود به زود تخلیه می گردد. در صورتی که باتری دستگاه آیفون تان شارژ نمی شود و گوشی تان روشن نمی گردد، به احتمال خیلی زیاد باتری آن دچار مشکل شده و به تعویض نیاز خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۹ آیفون ۱۱ پرومکس به بازار ارائه گردید. ویژگی هایی همچون دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قوی، صفحه مانیتور ۶.۵ اینچی و باتری لیتیوم یونی ۳۹۶۹ از خصوصیات شناخته شده گوشی می باشد. از جمله ویژگی‌های جالب دیگری که آیفون ۱۱ پرومکس ، مقاومت آن در برابر ضربه و در زیر آب بوده که به منبع تغذیه‌ ی همیشه در دسترس و قدرتمند ۳۹۶۹ میلی آمپر ساعت وصل می گردد. در سال‌های اخیر نیاز به تعویض باتری آیفون ۱۱ پرومکس احساس می شود، زیرا تاریخ تولید محصول حدود ۳ سال گذشته و شارژهای مکرر گوشی باعث شده کاربر از کارکرد باتری رضایت نداشته باشد .

نکات مهم پیش از شروع کار تعویض باتری :

  • توصیه می شود پیش از شروع کار تعویض باتری آیفون، حتما از اطلاعات خود را به صورت یک نسخه ی بک آپ تهیه نمایید تا از دست رفتن اطلاعات گوشی خود پیشگیری شود.این نکته را به خاطر داشته باشید که تعویض مادربرد با یک مادربرد جدید منجر به حذف تمامی اطلاعات گوشی شما خواهد شد.
  • قبل از شروع کار تعویض، سعی داشته باشید که شارژ گوشی را به زیر ۲۵ درصد رسانده تا در زمان کار هر گونه ضربه و فشاری به باتری موجب به انفجار نگردد.
  • تخصص و دانش بالا از ویژگی های مهم برای انجام تعمیرات گوشی های اپل بوده و در صورتی که مهارت کافی در این زمینه را نداشته باشید، انجام آن را به شما توصیه نمی نماییم.

تعویض ال سی دی آیفون ۱۳

کمپانی اپل آیفون۱۳ رادر دسته کارهای محبوب و به روز خود قرار داده است که با سرعت بالایی جای خود را در میان کاربران باز کرد. این گوشی در چند مدل متنوع و با پیشوند آیفون ۱۳ طراحی و تولید شد . ایفون گوشی ایفون ۱۳ در سپتامبر سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی معرفی و ارائه شد. تاچ ال سی دی ان در ابعاد ۶.۱ اینچ ، رزولوشن ۱۱۷۰*۲۵۳۲ پیکسل ان در نوع خود و باتوجه به فناوری Super Retina XDR OLED که در نمایشگر استفاده شده که بسیار کم نظیر می باشد.این ویژگی باعث ایجاد تصاویری شفاف ، با رنگ هایی درخشنده می شود. همچنین تراکم ۴۶۰ پیکسل به ازای هر انچ وضوح بالایی را در اختیار شما قرار می دهد که کاملا رضایت شما را جلب خواهد کرد. اما وجود ویژگی های بی نظیر در این سری دلیل بر خراب نشدن آن نمی شود.

تعویض ال سی دی آیفون ۱۳ از جمله مشکلاتیسن که کاربران ممکن است با آن مواجه شوند.در این خصوص توصیه می شود به مراکز معتبر در این امر مراجعه نمایید و در صورت تشخیص به تعمیر یا تعویض اقدام نمایید. ال سی دی ایفون ۱۳ با ۹۰ سانتی متر مربع مساحت ، ۸۶ درصد از پنل جلویی را اشغال کرده است و ظاهری زیبا به این اسمارت فون بخشیده است .جهت تعویض ال سی دی آیفون ۱۳ می بایست تا ۱۵ گام اساسی را ررسی و طی نمایید . توجه داشته باشید که عملکرد True Tone و روشنایی خودکار بعد از تعویض صفحه غیرفعال می گردد.

معمولا تعمیر قطعات کم هزینه تر خواهند بود ولی برای تعویض اجزای مختلف تعویض باتری آیفون ۷ و تعمیر باتری ایفون ۱۱ پرومکس ، می بایست مبلغ زیادی پرداخت نمایید. زیرا نمونه اورجینال برخی قطعات گران خواهد بود و جهت خرید آن ها لازم است تا هزینه زیادی صرف گردد. مجموعه اپل آچار از جمله مراکز معتبر جهت تعمیر دوربین آیفون ۷ می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعویض ال سی دی آیفون ۸ پلاس و تعمیر مک بوک اپل خود را به این مرکز بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.