ارتباط با ما در

بورس تجهیزات امنیتی، دوربین مدار بسته، دزدگیر اماکن و ردیاب خودرو

فروشگاه اینترنتی کالا بست دارای دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی و حفاظتی است که بورس فروش عمده و تکی دوربین مدار بسته، دزدگیر اماکن و ردیاب خودرو می باشد.

منتشر شده

در بازار به شدت رقابتی حال حاضر فعالیت در هر صنفی نیاز به تخصص دارد که علاوه بر ارائه مشاوره خرید، خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه نمایند. فروشگاه کالا بست با دارا بودن دپارتمان  تخصصی سیستم امنیتی، حفاظتی و نظارتی علاوه بر فروش تجهیزات امنیتی مانند دوربین مدار بسته، دزدگیر اماکن، ردیاب خودرو و دزدگیر ماشین به همراه کلیه لوازم جانبی آنها، خدمات نصب و تعمیر کلیه سیستم های حفاظتی را به مشتریان خود ارائه می نماید.

دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته کالا بست

دوربین مدار بسته به دو دسته کلی دوربین آنالوگ (دوربین های HD، فول اچ دی، توربو اچ دی) و دوربین دیجیتال (دوربین های IP، تحت شبکه، آی پی) تقسیم می شود. این شکل دسته بندی به نوع دوربین و روش انتقال دیتای آن بستگی دارد که این کار در دوربین های آنالوگ از طریق کابل آنتن (RG59) و در دوربین های دیجیتال از طریق کابل شبکه انجام می شود.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته بالت، دام، اسپید دام، لامپی، فیش آی و رومیزی شکل های مختلف دوربین هستند که با توجه به محیط و کاربری مورد نظر می توان از آنها استفاده نمود. علاوه بر این دسته بندی ها که هرکدام از دوربین ها را برای استفاده های خاصی در اختیار می گذارد تقسیم بندی دیگری برای انواع دوربین وجود دارد که شامل دوربین های بیسیم، دوربین وای فای، دوربین سیم کارتی و دوربین های سیمی می شوند.

خرید دوربین مدار بسته

در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به عوامل مختلفی از جمله نوع دوربین مدار بسته، کیفیت سنسور و پردازنده، لنز و رزولوشن تصویر دوربین توجه نمود. یکی از مواردی که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان دوربین مدار بسته قرار گرفته وضوح و کیفیت تصویر در هنگام تاریکی است که دوربین ها را به دو نوع دید در شب رنگی و معمولی تقسیم می نماید.

دوربین مدار بسته دید در شب رنگی دارای ال ای دی هایی است که خودشان می توانند نور مورد نیاز یک محیط را همانند لامپ تامین نمایند و برای محیط هایی استفاده می شوند که تصویر رنگی مورد نیاز است. آنچه که بین این نوع از دوربین ها موجب تفاوت می شود قدرت و تعداد ال ای دی های به کار رفته در دوربین مدار بسته است که تاثیر مستقیمی بر برد تصویر برداری آن دارند و هرچه این ال ای دی ها بیشتر باشند برد دید در شب هم بیشتر می شود.

دوربین مدار بسته مادون قرمز یا IR که همان دوربین دید در شب معمولی هستند مجهز به ال ای دی هایی با نور مخفی هستند که تصویر را در مکان های تاریک به صورت سیاه و سفید نمایش می دهند. قیمت دوربین مدار بسته دید در شب معمولی از دوربین های رنگی ارزان تر است.

 دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن کالا بست

یکی از بهترین انتخاب ها برای ارتقای امنیت اماکن از جمله منزل، مغازه، باغ و ویلا دزدگیر اماکن است که اجزای مختلفی از جمله پنل مرکزی، بلندگو، آژیر، باطری، چشمی دزدگیر و ریموت را دارا می باشد. برای انتخاب بهترین دزدگیر می بایست به این نکته توجه نمود که سیستم اعلام سرقت باید خطا نداشته باشد و بتواند بدون وقفه به کار خود ادامه دهد.

انواع دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن با توجه به کارایی آنها به دزدگیر هوشمند، دزدگیر تحت شبکه، دزدگیر بیسیم، دزدگیر سیمکارتی و خط شهری تقسیم می شوند. دزدگیر تحت شبکه اماکن به سیستمی گفته می شود که علاوه بر اتصال سیمکارت قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد و معمولا کیفیت و قیمت آن نسبت به سایر دزدگیر ها بالاتر است.

خرید دزدگیر اماکن

بهترین برندهای دزدگیر اماکن در بازار ایران شامل دزدگیر منزل SFA، دزدگیر کلاسیک، دزدگیر سایلکس، دزدگیر فایروال و جی ام کا هستند که همگی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و به قول معروف امتحان خود را پس داده اند.

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو کالا بست

جی پی اس (GPS) یک سیستم موقعیت یابی جهانی است که برای انواع وسیله نقیله، تجهیزات و افراد مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه اصلی ردیاب ارسال موقعیت جغرافیایی است اما برخی از شرکت ها قابلیت های دیگری به دستگاه های جی پی اس خود اضافه نموده اند که جزو امکانات جانبی آن محسوب می شود.

انواع ردیاب و GPS

جی پی اس ها از نظر کاربرد و استفاده به سه دسته ردیاب خودرو، ردیاب وسایل و ردیاب اشخاص تقسیم می شوند و از نظر ویژگی و ساختار به انواع ردیاب ماهواره ای، ردیاب هوشمند، ردیاب آنلاین و ردیاب آهنربایی دسته بندی می شوند.

خرید ردیاب خودرو

جی پی اس ماشین علاوه بر اینکه افراد می توانند از آن برای خودروهای شخصی خود استفاده نمایند و از امکانات جانبی برخی از برند های آن مانند قابلیت شنود، قابلیت اتصال بیسیم ردیاب های آهنربایی و قابلیت اتصال رله برای قطع و وصل بخش های مختلف خودرو بهره مند شوند؛ می توانند برای ناوگان حمل و نقل سازمان ها نیز مورد استفاده قرار گیرند که در پنل نرم افزاری ارائه شده به سازمان امکان مشاهده تاریخ، زمان و محل تردد خودروهای مختلف متعلق به آن مجموعه وجود دارد.

مرکز فروش عمده و تکی انواع تجهیزات امنیتی و حفاظتی ایران

فروشگاه کالا بست بورس دوربین مدار بسته، دزدگیر اماکن و ردیاب خودرو به همراه تمامی لوازم جانبی و کاملترین مجموعه فروش کلیه تجهیزات امنیتی در بازار ایران است که علاوه بر فروش، خدمات نصب و تعمیر را به مشتریان خود ارائه می نماید.

دپارتمان تخصصی سیستم های امنیتی کالا بست در استان تهران به مشتریان خود خدمات نصب دوربین مدار بسته، نصب دزدگیر اماکن و نصب ردیاب خودرو را ارائه می نماید و علاوه بر آن واحد تعمیرات مجموعه خیال تمام مشتریان را از بابت خدمات پس از فروش راحت می نماید.

یکی از بهترین ویژگی های این مجموعه فروشگاهی ارائه گارانتی بدون قید و شرط به مدت یکسال به همراه خرید هر کدام از محصولاتشان می باشد.

آنچه که این مجموعه فروشگاهی را متمایز نموده است تهیه اجناس به صورت دست اول می باشد که تاثیر مستقیمی در قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده دارد. قیمت دوربین مدار بسته، دزدگیر اماکن و ردیاب خودرو در کالا بست در کیفیت مشابه قابل رقابت با تمام فروشگاه های فعال در این زمینه می باشد.

با توجه به اینکه صرفه جویی در وقت یکی از مسائل با اهمیت در دنیای فعلی می باشد مشتریان می توانند با برقراری یک تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه از مشاوره رایگان خرید دوربین مدار بسته، دزدگیر منزل و جی پی اس ماشین بهره مند گردند و با طیف وسیعی از اجناس مورد نیازشان آشنا شده و بهترین انتخاب را متناسب با سلیقه و بودجه خود داشته باشند. علاوه بر این می توان با بازدید از سایت کالا بست محصولات مورد نظر را مقایسه نمود و با مشخصات آنها آشنا شد و بهترین خرید را به صورت اینترنتی داشت.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.