ارتباط با ما در

مهم‌ترین نکات هنگام خرید یخچال فریزر

همان طور که می‌دانید، یخچال اصلی‌ترین نیاز در هر خانه است که وظیفه دارد مواد غذایی را در بهترین حالت نگهداری کند. این دستگاه پراستفاده مدل‌های زیادی دارد و در نگاه اول، ممکن است خیلی از ویژگی‌های یک یخچال را غیرکاربردی بدانید و از آنها صرفنظر کنید؛ اما توجه به همین نکات، باعث می‌شود بتوانید محصولی مطابق با نیازها و بودجه خود خریداری کنید.

منتشر شده

همان طور که می‌دانید، یخچال اصلی‌ترین نیاز در هر خانه است که وظیفه دارد مواد غذایی را در بهترین حالت نگهداری کند. این دستگاه پراستفاده مدل‌های زیادی دارد و در نگاه اول، ممکن است خیلی از ویژگی‌های یک یخچال را غیرکاربردی بدانید و از آنها صرفنظر کنید؛ اما توجه به همین نکات، باعث می‌شود بتوانید محصولی مطابق با نیازها و بودجه خود خریداری کنید. در ادامه مهمترین نکات هنگام خرید یخچال فریزر آورده شده است.

مهمترین نکات در خرید یخچال فریزر برای خانه

اصولا عملکرد و کارکرد اصلی همه یخچال‌های موجود یکسان است و پیچیدگی خاصی نسبت به دیگر محصولات ندارد. شما یخچال را به برق می‌زنید و یخچال شروع به کار می‌کند! اما مواردی هستند که با دانستن و توجه به آنها، می‌توانید از بودجه خود به بهترین شکل استفاده کنید و به نوعی، در خرید یخچال فریزر مناسب به شما کمک می‌کنند. این موارد عبارتند از:

اندازه مناسب یخچال

اگر خانواده پرجمعیتی دارید، بدیهی است که به فضای بیشتری در یخچال نیاز خواهید داشت. اما علاوه بر آن، باید محل قرارگیری دستگاه را هم ملاک قرار دهید. یخچال‌ها از انواع ۷ فوتی تا ۴۰ فوت و بالاتر وجود دارند که هرکدام، کاربرد و ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند. شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود و همچنین محلی که قصد قرار دادن یخچال در آن را دارید، مدل مناسب را خریداری کنید.

همچنین باید به نوع نگهداری مواد غذایی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید! اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوستی زیادی با فریزر یخچال دارند و مواد غذایی زیادی را فریز می‌کنند، مسلما باید مدل‌هایی با فریزر بزرگتر را انتخاب و احیانا خریداری کنید.

ظاهر و کارکرد یخچال

ظاهر یخچال تا حد زیادی سلیقه‌ای است و بسته به سلیقه افراد، نظرات متافوت است. به عنوان مثال، ممکن است شما یخچال‌های چهار درب یا دوقلو را دوست داشته باشید؛ اما شخص دیگری علاقمند به یخچال فریزر بالا باشد. اما باید توجه داشته باشید که ظاهر یخچال فریزر، باعث گمراهی شما و خرید برند گمنام یا بدسابقه نشود.

برخی از برندهای گمنام، محصولاتی با کیفیت و عمر مفید پایین عرضه می‌کنند. برخی از مدل‌های این برندها، اتفاقا ظاهر و قیمت بسیار جذابی دارند که ممکن است افراد را گول بزند. عموما کارکرد این محصولات بسیار کمتر از برندهای دیگر خصوصا برندهای آمریکایی مثل ویرپول یا وایت هاوس است. از طرف دیگر، در صورت خرابی نیز نمایندگی تعمیر وجود ندارد که بخواهید یخچال را برای تعمیر به آنها بسپارید!

تعمیرات و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از مهمترین نکات هنگام خرید یخچال فریزر، این است که از خدمات پس از فروش آن برند نیز مطلع شوید. برندهایی مثل سامسونگ، بوش، دوو و غیره، دارای نمایندگی رسمی و مجاز تعمیرات در سرتاسر کشور هستند. برندهای ایرانی نیز در این زمینه بسیار فعال هستند و تقریبا در تمام شهرهای بزرگ، نمایندگی رسمی دارند. اما در مورد برخی از برندها، این قضیه صدق نمی‌کند.

به عنوان مثال، برندهای تولید کننده لوازم خانگی آمریکایی، در سال‌های اخیر به دلیل تشدید تحریم‌ها، نمایندگی‌های خود در کشورمان را تعطیل کرده‌اند. این موضوع باعث شده که تعمیرکاران غیرمتخصص به تعمیر لوازم خانگی آمریکایی بپردازند که به دلیل عدم آشنایی با تکنولوژی‌های بکار رفته، ممکن است باعث معیوب شدن سیستم دستگاه‌ها شوند. البته در سال‌های اخیر، گروه‌هایی به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی برندهای خارجی و حتی ایرانی، روی کار آمده‌اند که با انجام تعمیرات تخصصی لوازم خانگی، توانسته‌اند جای خالی نمایندگی رسمی را پر کنند.

گروه مدرن تکنیک ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی آمریکایی در تهران است. این گروه از تعمیرکاران مجربی تشکیل شده که هرکدام سال‌ها تجربه تعمیر این لوازم را دارند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.