ارتباط با ما در

چه بلایی سر فروشگاه های اینترنتی با مرگ مهسا امینی اومد؟

میشه گفت هزاران نفر از اینستاگرام در حال درآمد بودند اما قبل از قضیه فیلترینگ اینستاگرام چه از افراد سن پایین مثل محصل ها و دانشجو ها چه برسه به افراد کارمند و زنان خانه دار و یا حتی شرکت های بزرگ.

منتشر شده

images_1665464215.jpg

تا قبل قضیه مهسا امینی همه شاهد این موضوع بودیم که چقدر افرادی که توی شبکه های مجازی مخصوصا اینستاگرام فعالیت داشتند و میشه گفت هزاران کسب و کار در اینستاگرام در حال رشد بود.

مخصوصا اینستاگرام برای زنان خانه دار و دانشجویان محل خوبی برای کسب درآمد شده بود و چه افرادی درآمد ماهیانه خودشون را به دو الی سه رقمی حتی رساندند.

در زیر نمودار افرادی که سود خوبی میکردند از این شبکه اجتماعی را طبق آمار میتونین مشاهده کنید.

تفاوت اینستاگرام و وبسایت ها

میشه گفت هزاران نفر از اینستاگرام در حال درآمد بودند اما قبل از قضیه فیلترینگ اینستاگرام چه از افراد سن پایین مثل محصل ها و دانشجو ها چه برسه به افراد کارمند و زنان خانه دار و یا حتی شرکت های بزرگ.

اینستاگرام پول درآوردن از راه اینترنتی خیلی راحت کرده بود با کاربران و بازدیدکنندگان بسیار زیادی که داشت اما خب بالاخره شبکه های اجتماعی از قدیم میومدن و میرفتن و جایگزین پیدا میکردند و اصلا برای یک کسب و کار دائمی مناسب نبودند به شرطی که یک راه حلی داشته باشی.

اگر ما از همان اول در کنار شبکه های اجتماعی که درون اون ها فعالیت بیزینسی داشتیم یک وبسایتی برای کسب و کارمون هم تهیه میکردیم می توانستیم فروش ها را از طریق وبسایت رقم بزنیم چون وبسایت ها دائمی هستند.

و مشتریان خود را از اینستاگرام پیدا میکردی و به سمت وبسایت خودت میفرستادی که همیشه مشتری هات را داشته باشی.

اما خب هنوز هم دیر نیست و میتونی تا از رقبات عقب نیفتادی از خدمات طراحی سایت اصفهان تیم وبسکو استفاده کنی که با این شرایط تخفیفات خوبی گذاشته است که به هم وطنان خود در حیطه کاری خودش کمکی کرده باشه.

آموزش های طراحی سایت بدون کد نویسی جلال اسحاقیان (مدیر تیم وبسکو)

اما دانشجویان و زنان خانه دار شغلی را میشه گفت که شاید صاحب کسب و کاری نیستند که بتونند براش سایتی طراحی کنند و خودشون را سریعتر به درآمد برسانند.

کسب درآمد از وردپرس راه های زیادی داره که در زیر به معرفی آن میپردازیم.

  • طراحی سایت برای کسب و کارت: همان طور که دربالا گفتیم چه فروشگاه ها و شرکت های کوچک و چه بزرگ می توانند با تیم و شرکت طراح سایتی همکاری کنند و این کار را تخصصی پیش ببرند.
  • آموزش طراحی سایت: تو میتونی از طریق آموزش وردپرس متخصص طراحی سایت بشی و به دیگران این موضوع را آموزش بدی که از این طریق هم میتونی پول خوب در بیاری رفیق.
  • با آموزش وردپرس می تونی ادمین سایت های زیادی بشی و میدونی چقدر درآمد خوبی این موضوع داره و میتونه بهت کمک کنه و یا حتی خودت سایتی برای خودت طراحی کنی و بشی یک طراح سایت و برای فروشگاه ها این کار را انجام بدی.

ولی همه این ها نیاز به یک آموزش تخصصی داره که بتونی همه چیز را یاد بگیری آموزشی که ما بهت ارائه کردیم با پشتیبانی دائمی هستش و از صفر تا صدش یعنی از مراحل ساخت سایت وردپرس بهت گفتیم تا اون آخر که بتونی سایت هایی در حد ۵۰ میلیون طراحی کنی.

پس زمان رو از دست نده و سریعا وارد سایت وبسکو شو که دانشجویان زیادی دارند این راه را پیش میرند ولی تو متخصص شو.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.