ارتباط با ما در

آذین طرح سازه نامی آشنا در صنعت پالت و مصنوعات فلزی

در طول تاریخ، یکی از اساسی‌ ترین و بزرگ‌ ترین پیشرفت ‌های بشر کشف فلزات بود. کشفی که توانست او را تا تولید و ساخت بسیاری از تکنولوژی‌ های عظیم و پیشرفته برساند. امروزه می‌ توانیم با استفاده از فلزات، انواع سازه‌ های کاربردی را طراحی کرده و با به کارگیری هنر و تکنیک، آن‌ها را بسازیم.

منتشر شده

در طول تاریخ، یکی از اساسی‌ ترین و بزرگ‌ ترین پیشرفت ‌های بشر کشف فلزات بود. کشفی که توانست او را تا تولید و ساخت بسیاری از تکنولوژی‌ های عظیم و پیشرفته برساند. امروزه می‌ توانیم با استفاده از فلزات، انواع سازه‌ های کاربردی را طراحی کرده و با به کارگیری هنر و تکنیک، آن‌ها را بسازیم. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی سازه ‌های تولیدی یکی از نام‌ آشناترین‌ های این حرفه بپردازیم. آذین طرح سازه، پیشرو در صنعت تولید سازه‌ ها و مصنوعات فلزی، تولید کننده پالت فلزی و باکس پالت فلزی است. با ما همراه باشید تا تولیدات شرکت آذین طرح سازه را یک به یک بررسی کنیم.

دکل های انتقال نیرو و مخازن ثابت

یکی از عظیم‌ ترین سازه‌ های فلزی که در اطراف شهرها می‌ بینید، دکل‌ های انتقال نیرو و مخازن ثابت ذخیره‌ سازی هستند. دکل‌ های انتقال نیرو طبق یک مهندسی دقیق و اصولی، برای انتقال نیرو از پایگاه‌ ها به سطح شهر به کار گرفته می‌ شوند. کیفیت و دقت در ساخت این دکل ‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد؛ چرا که کوچک‌ترین خطا ممکن است خسارات جبران ‌ناپذیری را به بار بیاورد.

پالت فلزی در تولیدی

همچنین برای ذخیره موارد مختلف، از آب گرفته تا میوه‌جات و گندم، از مخازن ثابت استفاده می‌ شود. کیفیت بالای این مخازن، ضامن طول عمر و کیفیت نگهداری از ذخایر است. آذین طرح سازه همواره برای ساخت دکل های انتقال نیرو و مخازن ثابت آماده است.

پالت و باکس پالت فلزی

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ ترین تولیدات آذین طرح سازه، تولید پالت فلزی و باکس پالت فلزی است. این پالتها نقش مهم و کاربردی در سیستم انبارداری و نقل و انتقال محصولات از جمله لوازم خانگی، خودروسازی، نگهداری مواد غذایی و حمل پیچ و مهره … دارند. باکس پالت های فلزی تولید شده در شرکت آذین طرح سازه در ابعاد و اندازه های متفاوت بنابر کارایی و نیاز مشتری قابل سفارش است و طرح دیواره ‌ها با توجه به کاربرد آن‌ها می‌ تواند توری، نرده‌ای، تاشو و … باشد. امکان نصب چرخ در قسمت زیرین پالت، امکان جابه‌جایی آسان محصولات سنگین را فراهم می‌کند. به طور کلی با توجه به نیاز شما و کاربرد باکس پالت فلزی می ‌توان تغییراتی را در آن اعمال کرد. برای کسب اطلاعات و راهنمایی با شرکت آذین طرح سازه به عنوان تولیدکننده پالت فلزی در تماس باشید.

ساخت و نصب انواع سازه های فلزی

گاهاً در بعضی مشاغل نیاز به ساخت و تولید سازه های فلزی جدید و خاص وجود دارد. سازه‌ هایی که شاید کاربرد گسترده‌ ای نداشته و تنها مربوط به یک شغل و حرفه مشخص باشند. اگر شما نیز سازه خاص و طرحی نو را در نظر دارید، نگران نباشید. آذین طرح سازه در ساخت و نصب انواع سازه های فلزی پیشتاز بوده و برای پیاده‌ سازی طرح‌ های شما آماده است.

پل های عابر پیاده

یکی دیگر از سازه ‌های تولیدی توسط آذین طرح سازه، پل‌های عابر پیاده هستند. پل های عابر بر روی بزرگراه‌ ها، خیابان‌های شلوغ، شریان‌ های فرعی و … ساخته می‌شوند تا حافظ جان افراد باشند. از آن‌جایی که تصادفات عابرین پیاده بخش اعظمی از تصادفات منجر به مرگ و جرح را تشکیل می‌ دهند، توجه به موارد محافظتی در شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. آذین طرح سازه با ساختن پل‌های عابر پیاده می‌تواند نقش مؤثری در نظم‌ دهی و حفاظت از جان شهروندان داشته باشد.

سایه بان پارکینگ

در فصول گرم سال دمای بالای هوا و تابش مستقیم نور خورشید بسیار آزار دهنده و گاهاً مشکل‌زا است. این شرایط در انسان منجر به آفتاب‌ سوختگی و آسیب‌های پوستی، گرمازدگی و مشکلات دیگر می‌ شود. اما آیا تا به حال به تأثیر آفتاب بر ماشین‌ ها فکر کرده‌ اید؟ تابش آفتاب بر خودرو می‌توان دمای کابین را تا ۶۰ درجه و دمای سطح آن را تا ۹۰ درجه بالا ببرد. این مسئله می‌تواند آسیب ‌های متعددی را برای خودرو ایجاد کند. برا مثال رنگ‌ پریدگی یکی از عوارض نور خورشید است که در ماشین ‌هایی با رنگ‌های تیره بیشتر نمایان می ‌شود.

پالت های فلزی در حال بارگیری

خراب‌شدن چرم صندلی ‌ها و متساعد شدن گاز از مواد شیمیایی به کار رفته در ماشین می ‌تواند هزینه‌ زیادی برایتان داشته باشد. برای جلوگیری از بروز چنین مواردی پیشنهاد می‌کنیم از پارکینک مسقف استفاده کنید. اگر در محیطی مثل حیاط ماشینتان را پارک می ‌کنید، می‌توانید از یک سایه‌ بان پارکینگ بهره بگیرید تا از ماشین در برابر تابش نور خورشید محافظت شود. شرکت آذین طرح سازه بهترین انتخاب برای ساخت سایه بان پارکینگ است.

آلاچیق

اغلب در پارک‌ ها آلاچیق‌ هایی را برای نشستن و گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده و دوستان دیده‌اید. این آلاچیق‌ ها را می‌توان در حیاط خانه، مدرسه، دانشگاه، محوطه بیمارستان‌ ها، هتل‌ ها و بسیاری از مکان‌ های دیگر نصب کرد تا محافظی در برابر آفتاب باشد. آلاچیق‌ ها یکی از تولیدات شرکت آذین طرح سازه می‌باشند.

ایستگاه های اتوبوس، نرده و حفاظ معابر شهری

کاربرد سازه ‌های فلزی در شهرسازی و نظم ‌دهی به شهر بسیار زیاد است. همانطور که قبل‌تر گفته شد، پل عابر پیاده یکی از سازه‌های فلزی مهم و کاربردی در سطح شهر است که به حفظ جان افراد کمک می‌کند. از دیگر سازه‌ های فلزی که می‌توان در شهر و شهرسازی نام برد، ایستگاه های اتوبوس و حفاظ معابر شهری هستند. حفاظ‌ ها نیز از مهم‌ ترین سازه‌های فلزی محافظتی می‌باشند که باید مورد توجه قرار بگیرند لازم به ذکر است که شرکت آذین طرح سازه در تولید تمامی این سازه های فلزی پیشرو و ثابت قدم میباشد.

مبلمان شهری، درب و پنجره و خدمات آهنگری

به عنوان آخرین سازه‌ های تولیدی توسط این شرکت، باید مبلمان شهری را خدمتتان معرفی کنیم. مبلمان شهری در واقع همان نیمکت‌ هایی هستند که در سطح شهر برای راحتی شهروندان تعبیه می‌شوند و ممکن است از متریال مختلفی ساخته شده باشند. یکی از رایج ‌ترین موادی که برای ساخت آن‌ ها استفاده می ‌شود، فلزات هستند. طراحی زیبا در عین راحتی و کاربردی بودن، می‌تواند جلوه خاصی به شهر ببخشد. گاهی مبلمان شهری با طراحی خاص و منحصر به فرد خود به عنوان یک اثر هنری در شهر قرار می‌ گیرند. در ساختمان‌سازی نیز درب و پنجره ‌ها سازه‌ های فلزی هستند که علاوه ‌بر کاربردشان، در دیزاین و زیبایی نیز مؤثرند. برای تهیه هر یک از این موارد، شرکت آذین طرح سازه در کنار شماست.

کلام آخر

در بسیاری از ابزار و محصولات کاربردی به خصوص در صنعت، کیفیت حرف اول را می‌زند. در مواردی که می‌خواهیم ابزار تهیه شده سال‌ها بدون سایش و فرسودگی، در پیش بردن امور همراهی ‌مان کنند و این درحالی است که تحت فشار و شرایط نامساعد نیز قرار می ‌گیرند. به همین دلیل توصیه می‌شود در انتخاب ابزار و وسایل این ‌چنینی دقت کافی را به خرج داده و از منابع معتبر خریداری کنید. این مجموعه به عنوان یک پیشرو در صنعت طراحی و ساخت مصنوعات فلزی و تولیدکننده پالت فلزی در خدمت شماست تا بالاترین کیفیت را ارائه کند. در این مقاله با تولیدات و سازه ‌های این گروه آشنا شدید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان در تماس باشید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.