ارتباط با ما در

صفر تا صد خرید خانه در توزلا استانبول

در سال‌های اخیر آمار خرید خانه در استانبول و به‌طورکلی کشور ترکیه، توسط ایرانیان افزایش یافته است. بر طبق آماری که وزارت مسکن ترکیه ارائه داده است، ایرانیان در سال گذشته یعنی سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۰۰ خانه در ترکیه خریداری کرده‌اند.

منتشر شده

خرید ملک در توزلا استانبول برای ایرانیان یکی از راه‌های اخذ اقامت کشور ترکیه به حساب می‌آید. اگر قصد خرید خانه در توزلا استانبول را دارید، با ما باشید تا ضمن معرفی محله توزلا استانبول، مزایای خرید خانه در توزلا استانبول را برایتان بیان دهیم.

خرید خانه در استانبول

در سال‌های اخیر آمار خرید خانه در استانبول و به‌طورکلی کشور ترکیه، توسط ایرانیان افزایش یافته است. بر طبق آماری که وزارت مسکن ترکیه ارائه داده است، ایرانیان در سال گذشته یعنی سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۰۰ خانه در ترکیه خریداری کرده‌اند. این آمار حاکی از آن است که خرید ملک در این کشور یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری سودآور محسوب می‌شود و انتظار می‌رود در آینده نیز بیشتر از قبل مورداستقبال قرار بگیرد. قبل از اینکه در مورد روش‌های سرمایه‌گذاری در توزلا استانبول صحبت کنیم، با توضیح کوتاه زیر با این شهر خوش آب‌و‌هوا آشنا شوید.

  • معرفی محله توزلا استانبول

توزلا شهر کوچکی در ترکیه است که در ۴۰ کیلومتری مرکز استانبول قرار دارد. این شهر به دلیل قرار گرفتن در سواحل زیبای دریای مرمره و برخورداری از رستوران‌های غذای دریایی مشهور است. بیشتر صاحبان ملک در شهر توزلا ثروتمندان و بازنشستگان ترکیه هستند که شیک‌ترین و لاکچری‌ترین ویلاها در نوار ساحلی شهر، متعلق به این افراد است.

افراد به دلایل مختلفی ازجمله آب‌وهوای مدیترانه‌ای و دور بودن از شلوغی و ازدحام، به خرید ملاک در توزلا استانبول علاقه‌مند هستند. تعداد بسیار کمی ساختمان‌ قدیمی در این شهر یافت می‌شود و بیشتر آپارتمان‌ها و خانه‌ها نوساز هستند. ازجمله مناطق دیدنی توزلا می‌توان به ویاپورت مارینا (Viaport Marina)، آکواریوم توزلا (Tuzla Akvaryum)، باغ وحش هولوگرافی (Holografik Hayvanat Bahçesi)، رصدخانه استانبول (Planetarium ) و ساحل زیبای توزلا (Tuzla Sahil) اشاره کرد.

هرچند که شهر توزلا رفاه شهرهای بزرگ ترکیه را ندارد، اما از پتانسیل خوبی برای رشد و توسعه برخوردار است. در حال حاضر قیمت پایین زمین‌ در شهر توزلا دلیل خوبی برای سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک و زمین در آن به حساب می‌آید.

به دلیل وجود پروژه‌های در حال ساخت فراوانی همچون هتل بیازیت، انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک قیمت زمین و ملک در شهر توزلا افزایش یابدغ ازاین‌رو هرگونه سرمایه‌گذاری در این شهر ازجمله خرید ملک می‌تواند بسیار سودآور باشد.

راه‌های ورود به توزلا

برای وارد شدن به شهر توزلا گزینه‌هایی همچون مترو، متربوس، خطوط اتوبوس، مینی‌بوس و دولموش وجود دارد، اما سریع‌ترین راه برای ورود به این شهر استفاده از خط ۴M مترو Kadıköy- Tavşantepe است. این خط مترو در مسیر متروی کادیکوی و پندیک وجود دارد. اگر هم قصد داشته باشید از سمت اروپایی استانبول وارد شهر توزلا شوید، استفاده از خط اتوبوس T500 گزینه‌ی مناسبی است.

خرید خانه در استانبول برای اقامت

بسیاری از ایرانیان جهت اخذ اقامت کشور ترکیه نسبت به خرید ملک در شهرهای مختلف این کشور اقدام می‌کنند. بر اساس قوانین کشور ترکیه، هر فرد خارجی در صورت خرید ملک، با ارزش ۲۵۰ هزار دلار موفق به اخذ اقامت دائم این کشور خواهد شد.

خرید ملک در توزلا استانبول برای اقامت و سرمایه‌گذاری

همان‌طور که ذکر کردیم، یکی از راه‌های اخذ اقامت کشور ترکیه سرمایه‌گذاری در مسکن است. قیمت تعیین‌شده از جانب دولت ترکیه ۲۵۰ هزار دلار است. اگر شما قصد خرید ملک در توزلا استانبول را دارید، با توجه به اینکه قیمت مسکن در شهر توزلا بسیار کمتر است باید همزمان چند ملک خریداری کنید. این امر می‌تواند برای شما بهتر هم باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه می‌توانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید، از طریق اجاره خانه‌ها نیز درآمد ماهیانه‌ی قابل‌ملاحظه‌ای را دریافت خواهید کرد.

  • قیمت ملک در توزلا استانبول

در حال حاضر قیمت خانه در توزلا استانبول ارزان‌تر از سایر شهرهای کشور ترکیه است. در واقع شما می‌توانید با همان مبلغی که یک خانه در شهرهای بزرگ ترکیه خریداری کرده‌اید چند خانه در شهر توزلا بخرید. به دلیل شرایط رو به رشد این شهر به زودی ارزش ملک و زمین در آن افزایش می‌یابد و کسانی که در این شهر سرمایه‌گذاری کرده‌اند سود فراوانی کسب خواهند کرد.

  • پروژه‌های معروف شهر توزلا

چندین پروژه‌ی در حال انجام در شهر توزلا وجود دارد که با اتمام آن قیمت زمین و ملک در این شهر افزایش قابل‌ملاحظه‌ای خواهد داشت. ازجمله می‌توان به برج سابانجی در نزدیکی دانشگاه سابانجی و هتل بیازیت اشاره کرد.

  • هزینه زندگی در توزلا

بسیاری از افرادی که قصد خرید ملک در توزلا استانبول را دارند، مایلند در مورد هزینه‌های زندگی در شهر توزلا بدانند. سایت نامبیو هزینه‌های زندگی در شهر توزلا را با شهر تهران مقایسه کرده است. بر اساس این مقایسه، اجاره‌ی یک خانه‌ی معمولی در شهر توزلا حدودا ۴۰ درصد کمتر از اجاره خانه در یک محله‌ی معمولی شهر تهران است؛ همچنین به‌طورکلی هزینه‌های زندگی در توزلا ارزان‌تر از تهران است. همین امر باعث شده است که زندگی در توزلا نسبت به زندگی در تهران کم‌هزینه‌تر باشد و به دلیل پتانسیل روبه‌رشد این شهر، سرمایه‌گذاری در آن سودآورتر باشد.

  • شرایط زندگی در توزلا استانبول چگونه است؟

شهر توزلا یکی از شهرهای ترکیه است. قطعا می‌دانید که ترکیه کشوری مسلمان است و ازلحاظ فرهنگی با کشور ایران بسیار شباهت دارد؛ همچنین به دلیل روابط خوبی که میان دو دولت ترکیه و ایران وجود دارد، مردمان این دو کشور نیز با یکدیگر روابط خوبی دارند؛ بنابراین زندگی در شهر توزلا برای یک ایرانی راحت و بدون دردسر است.

اگر مسئله‌ی حجاب برای شما اهمیت دارد، باید بدانید حجاب در این شهر همانند دیگر شهرهای ترکیه اجباری نیست، با این حال اکثر مردم ترکیه با لباس‌های مناسب در شهر ظاهر می‌شوند. از طرفی به دلیل نزدیکی کشور ترکیه به کشورهای اروپایی، تا حدودی فرهنگ اروپایی در داخل این کشور دیده می‌شود و از جهات بسیاری یک کشور مدرنیته با امکانات کشورهای پیشرفته به حساب می‌آید.

خرید ملک در توزلا استانبول را به تیم حرفه‌ای اویم استانبول بسپارید

اصولا افراد جهت خرید ملک در کشورهای دیگر به راهنمایی و مشاوره‌ی تخصصی در این زمینه نیاز خواهند داشت. با دریافت مشاوره از طرف افراد باتجربه و کاربلد کار خرید ملک در توزلا استانبول یا هر شهر دیگری برایتان راحت‌تر و بدون ریسک خواهد بود.

تیم حرفه‌ای و مجرب شرکت مهاجرتی اویم استانبول صفر تا صد خرید ملک در توزلا استانبول را برای شما انجام خواهند داد. ازجمله خدماتی که اویم استانبول در اختیارتان می‌گذارد، می‌توان به خریدوفروش واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، اخذ انواع اقامت ترکیه با تضمین، اخذ اجازه کار، خدمات کاریابی، صرافی، مترجمی، اجاره خانه و ثبت انواع شرکت در استانبول اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم مسائلی را بیان کنیم که ممکن است برای فردی که قصد خرید ملک در توزلا استانبول را دارد مفید بوده باشد. همان‌طور که ذکر کردیم، توزلا محله‌ای در مرز جنوب شرقی ترکیه است. این شهر خوش آب‌وهوا و ساحلی، پتانسیل رشد و توسعه را دارد؛ بنابراین اکنون که قیمت ملک و زمین در این شهر نسبت به سایر شهرهای ترکیه پایین‌تر است، زمان خوبی برای کسانی است که قصد سرمایه‌گذاری از طریق خرید مسکن یا اخذ اقامت کشور ترکیه را دارند. از طرفی هزینه‌های زندگی در محله توزلا حتی نسبت به برخی شهرهای ایران همچون تهران کمتر است. از این لحاظ می‌توان گفت توزلا گزینه‌ی خوبی برای زندگی نیز به شمار می‌رود. امیدوارم مطالب بالا برایتان مفید بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر قیمت آپارتمان در استانبول یا اجاره خانه مبله در استانبول به آدرس https://evimistanbul.ir/ مراجعه کنید .

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.