ارتباط با ما در

بهترین تعمیرکاران تعمیر لوازم خانگی در کرج کدامند

اینانلو سرویس با ۲۰ سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در استان البرز در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند.

منتشر شده

images_1663742821.jpg

اینانلو سرویس با ۲۰ سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در استان البرز در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند. این مجموعه ارائه دهنده ی بالاترین کیفیت با نازلترین قیمت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

اینانلو سرویس نماینده تعمیرات ۱۳۰ برند از جمله سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، دوو، کندی، کنوود، بوش، ویرپول، جنرال الکتریک، مجیک، ویرپول، وستل، سیلوان، کرال، پاکشوما، دیپوینت، اسنوا، الکترواستیل، امرسان، هیمالیا و… در استان البرز می باشد.

شما می توانید در صورت بروز مشکل خرابی و تعمیر وسایل و لوازم خانگی خود با تیم حرفه و مجرب اینانلو سرویس در تماس باشید. اینانلو سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در سطح گسترده استان البرز شامل مناطق کرج، عظیمیه، مهرشهر، فردیس، ساوجبلاغ، هشتگرد، نظرآباد، کردان، جهانشهر، چهار باغ و… می باشد.

اینانلو سرویس با دارا بودن بیش از ۳۰۰ تکنسین کارآزموده و دوره دیده تعمیرات لوازم خانگی نظیر یخچال، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، دوقلو، کولر گازی، اسپیلت، ماکروفر، جاروبرقی را در برند های متنوع تعمیر می نماید.

از مهمترین ویژگی های اینانلو سرویس می توان به استفاده از قطعات اورجینال و اصل شرکتی در تعمیر لوازم خانگی اشاره کرد. از دیگر ویژگی های مجموعه اینانلو سرویس می توان به گارانتی ۶ ماهه تعمیرات، تعرفه رسمی اتحادیه، خدمات ۲۴ ساعته و تخفیف های دوره ای این مجموعه اشاره نمود.

راه های ارتباطی با اینانلو سرویس

وب سایت با تخفیف ۱۰ درصدی

شما می توانید از طریق وب سایت https://einanlooservice.com فرم مربوطه را تکمیل کنید. در صورت ثبت درخواست در سایت از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار شوید.

تلفن

تلفن برقراری ارتباط با کارشناسان ما ۰۲۶۳۶۱۹۱ می باشد.

صفحه اینستاگرام

ثبت سفارش از طریق دایرکت اینستاگرام به نشانی Einanlooservice@

چرا انتخاب اینانلو سرویس

طبق نظرسنجی که از پادکست مشتریان در مورد انتخاب اینانلو سرویس برای تعمیر لوازم خانگی اطلاعات دریافتی به شرح زیر بود.

  • پوشش دهی بیش از ۱۳۰ برند روز جهان
  • تعیین وقت مبتنی بر تمایل مشتری
  • ضمانت و گارانتی قطعات تا ۶ ماه
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال هر برند لوازم خانگی
  • تعمیر در محل مشتری
  • سرویس دوره ای و منظم
  • تعمیر محصولات بدون گارانتی یعنی محصولات خریداری شده از بانه و گناوه

اینانلو سرویس علاوه بر تعمیر محصولات گارانتی دار، محصولات بدون گارانتی، را نیز تعمیر می کند. تعرفه دریافتی در اینانلو سرویس طبق نرخ مصوب اتحادیه است. نگران محصولاتی که از بانه یا بندر گناوه خریداری شده اند، نباشید. اینانلو سرویس خدمات خود را برای تمامی برند های مطرح جهانی ارائه می دهد.

ارائه محصولات جانبی

محصولاتی که اینانلو سرویس به شما ارائه می دهد به افزایش کارکرد دستگاه، بهره وری و بهبود عملکرد آن کمک می کند. محصولات جانبی به نگهداری و افزایش طول عمر لوازم خانگی کمک می کند.

در فروشگاه محصولات جانبی اینانلو سرویس تمامی لوازم استاندارد نظیر قرص ماشین ظرفشویی، استابلایزر خانگی، پودر جرم گیر، قرص رسوب گیر، مایع جرم گیر، ژل شستشو، انواع فیلتر تصفیه آب، انواع فیلتر یخچال، بوگیر یخچال، فیلتر جاروبرقی، کیسه جاروبرقی و … به صورت اورجینال با قیمت مناسب و تخفیف های ویژه مشتریان موجود می باشد. خرید محصولات جانبی در سراسر ایران امکان پذیر می باشد.

استابلایزر خانگی چیست

در برابر قطعی و نوسانات برق، هیچ تفاوتی میان دستگاهی که تازه خریداری کرده اید و دستگاهی که چند سال از آن استفاده می کنید وجود ندارد. زمانی که برق دچار نوسان شود و ولتاژ آن تغییر می کند،ممکن است سبب سوختگی برد لوازم خانگی شود. اینانلو سرویس روزانه تعداد زیادی برد سوخته لوازم خانگی را تعمیر میکند. حدود ۹۵ درصد سوختگی ها به دلیل نوسانات برق در زمانی است که برق قطع می شود.

استابلایزر خانگی محصولی است که در چند سال گذشته جایگزین محافظ برق معمولی شده است. استابلایزر خانگی می تواند لوازم خانگی شما را در برابر نوسان برق محافظت کند.

استابلایزر خانگی محافظ برق بسیار قدرتمندی به حساب می آید. با نصب یک استابلایزر خانگی می توان تمام لوازم برقی خانگی را در برابر نوسانات برق محافظت کرد. استابلایزر خانگی در حقیقت تصفیه کننده ولتاژ برق تا رسیدن به حالت ایمن است. شما می توانید استابلایزر خانگی استاندارد را از فروشگاه لوازم جانبی اینانلو سرویس خریداری کنید.

خدمات پشتیبانی

بعد از تعمیر لوازم برقی به تمامی قطعات تعویض شده گارانتی ۶ ماهه تعلق می گیرد و فاکتور رسمی از سوی مجموعه به مشتری ارائه می شود. واحد خدمات پس از فروش اینانلو سرویس برای جلب میزان رضایت مشتری ارتباط خود را با مشتری حفظ کرده و میزان رضایت مندی را در پادکست مشتریان ثبت می کند.

اینانلو سرویس مفتخر است اعلام کند ۹۸ درصد از مشتریان به طور کامل از تمامی خدمات شرکت نظیر تعمیر، تعویض و سرویس دوره ای راضی بوده اند.

خدمات سرویس دوره ای چیست؟

با استفاده از سرویس دوره ای لوازم خانگی، طول عمر لوازم برقی خود را افزایش دهید. سرویس دوره ای بهترین راه برای نگهداری عمری یک کالا می باشد. زمان مناسب برای سرویس دوره ای دستگاه هر ۶ ماه یک بار می باشد. سرویس دوره ای بازدهی دستگاه را افزایش می دهد.

صرفه جویی در هزینه ها در اینانلو سرویس

به دلیل تطابق هزینه ها با نرخ اتحادیه در این مجموعه در هزینه ها تا ۷۵% صرفه جویی کنید.

آموزش، جذب و استخدام با شرایط فوق العاده در مجموعه اینانلو سرویس در استان البرز

تکنسین های اینانلو سرویس از فیلترهای متعددی می گذرند تا به منزل شما برسند. اینانلو سرویس با استخدام و جذب زوج ها به صورت زن و شوهر یا خواهر و برادر جهت تعمیر لوازم خانگی این امکان را در نظر گرفته است که مشتریان خانم از حضور تکنسین ها در منزل آسوده خاطر باشند.

images_1663742894.jpg

در صورت علاقه به کارهای فنی و فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم برقی با اینانلو سرویس همراه باشید. نگران آینده شغلی و کسب درآمد خود نباشید اینانلو سرویس با هدف آموزش و جذب ۱۰۰ درصدی تکنسین در استان البرز کرج، مهرشهر و هشتگرد در کنار شماست.

آموزش تعمیرات لوازم برقی نیازمند تخصص و تجربه است. اینانلو سرویس این دانش و تخصص را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. اینانلو سرویس زمینه آموزش تعمیرات لوازم خانگی و جذب تکنسین و تعمیرکاران را در مجموعه فراهم نموده است. علاوه بر امنیت شغلی از مزایای کار در این مجموعه بهرمند شوید.

آموزش تعمیر لوازم خانگی

این مجموعه به دلیل تعداد تقاضای بالای تعمیر طی یک اقدام کم سابقه افراد متعهد، خوش سابقه و جویای کار را پس از مصاحبه، تحت آموزش تعمیر لوازم برقی خانگی و جذب قرار می دهد.

پس از پایان دوره آموزش، به صورت تکنسین در اینانلو سرویس استخدام شوید. اینانلو سرویس برای جذب و استخدام قصد دارد علاوه بر وب سایت رسمی خود آگهی استخدام را در آی استخدام ثبت نماید.

اینانلو سرویس با اختیار داشتن کادری مجرب از اساتید، کارگاه هایی را برای آموزش لوازم برقی خانگی در نظر گرفته است. شما با کسب مهارت کامل و دانش فنی تخصصی می توانید روانه ی بازار کار در این مجموعه شوید. اینانلو سرویس از پله ی اول همراه شماست.

images_1663742909.jpg

تفاوت آموزش و جذب استخدام اینانلو سرویس با دیگر مراکز تعمیر لوازم خانگی

  1. اینانلو سرویس نماینده رسمی ۱۳۰ برند تعمیر لوازم خانگی
  2. استخدام ۱۰۰ درصدی نیروی بعد از آموزش
  3. شناخت کامل لوازم خانگی روز دنیا
  4. آموزش عملی نیروها در کارگاه های مجهز
  5. آموزش نحوه برخورد با مشتری یا مشتری مداری

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.