ارتباط با ما در

معرفی چند شغل دوم پر درآمد

شغل دوم، که در زبان عامیانه به عنوان یک شلوغی جانبی شناخته می شود، می تواند بیش از هر هدفی برای کمک مالی به خودتان باشد.

منتشر شده

شغل دوم، که در زبان عامیانه به عنوان یک شلوغی جانبی شناخته می شود، می تواند بیش از هر هدفی برای کمک مالی به خودتان باشد. همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد که علایق خود را دنبال کنید، فرصت های جدید را کشف کنید و تجربیات ارزشمندی را به دست آورید که ممکن است در شغل اصلی خود پیدا نکنید. در حالی که انجام دو شغل می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد، اینترنت فرصت های جدیدی را برای مشاغل جانبی فراهم کرده است و اکنون هر کسی می تواند یکی از آن ها را داشته باشد. در این مقاله، انواع مختلف مشاغل دوم را مورد بحث قرار می‌دهیم، نکات کلی را بررسی می‌کنیم و برخی از ایده‌های فرعی را که می‌توانید امتحان کنید را ذکر می کنیم.

بهترین راه برای پیدا کردن شغل دوم چیست؟

همان گونه بهترین راه برای پیدا کردن یک شغل جست و جو در سایت های آگهی مشاغل است، تبلیغات نیز بسیار مهم است ، یکی از سایت هایی که میتوانید مشاغل خود را به صورت کامل در آن ثبت کرده و معرفی نمایید سایت ایران مشاغل میباشد . ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل در سراسر کشور میباشد و با ثبت اگهی خود در سایت ایران مشاغل مخاطبین شما میتوانند به ، گالری تصاویر ، شماره تماس ، شبکه های اجتماعی ، ویدئو و توضیحات کسب و کار شما دسترسی داشته باشند .

ایران مشاغل ، سامانه ثبت مشاغل در سراسر کشور

انواع شغل دوم

داشتن شغل دوم به نظر نمی رسد که سال ها پیش بود. از نظر تاریخی داشتن یک شغل دیگر به این معنی بود که روز کاری را در شغل اصلی خود به پایان می رسانید و سپس مستقیماً به شغل دوم خود حرکت کنید و شیفت خود را از آنجا شروع می کنید. امروزه انواع مختلفی از مشاغل جانبی وجود دارد، از جمله این مشاغل می‌توان به کارهای پاره وقت در صنعت خدمات مانند رستوران و کافه اشاره کرد که نسبت به سایر کارها کمی سنتی تر هستند. مورد بعدی مشاغل آزاد هستند که راهی موثر برای کسب درآمد از علایق شما محسوب می‌شود. مشاغل فصلی و مشاغل محلی انتخاب های دیگری هستند که بر خلاف تصور عموم مردم اگر کمی هوشمندانه آن ها را انتخاب کنید می توانند درآمدهای خوبی را برای شما به همراه داشته باشند. در بسیاری از سایت های آگهی مشاغل ایران فیلتر شهر وجود دارد که می‌توانید از بین آن ها پیشنهادهای شغلی زیادی را مشاهده کنید. در آخر می توان به کارآفرینی اشاره کرد. کارآفرین بودن به معنای مالکیت کسب و کار خود است و اینترنت به تسریع رویاهای بسیاری از مردم برای مدیریت کمک کرده است.

 

معرفی شش شغل پر درآمد برای شغل دوم

ایده‌ها و پیشنهادات جانبی زیادی برای انتخاب شغل وجود دارد. اگر به‌دنبال ایده‌های جانبی هستید، در اینجا فهرستی از چند شغل دوم پردرآمد آورده شده است که می‌توانید از آن ها ایده بگیرید.

کپی رایتر

وظایف اصلی: کپی‌رایترها محتوای نوشتاری را برای مشتریان تولید می‌کنند که معمولاً برای اهداف آنلاین از نظر SEO بهینه شده است. نقش یک کپی رایتر از فردی که محتوا را در یک نشریه فیزیکی می نویسد به نقشی متنوع تبدیل شده است که در آن ممکن است محتوای وبلاگ آنلاین، مطالب بازاریابی، ایمیل ها یا محتوای رسانه های اجتماعی را منتشر کند. یک کپی رایتر یک کار جانبی عالی است زیرا می توانید به راحتی از راه دور کار کنید، به این معنی که افراد می توانند به عنوان یک کپی رایتر به صورت آزاد یا پیمانکار کار کنند.

 

مسئول شبکه های اجتماعی

وظایف اصلی: مدیران رسانه های اجتماعی مسئول نوشتن، زمان بندی، بهینه سازی و انتشار محتوا برای کانال های رسانه های اجتماعی برندها هستند. داشتن مهارت‌های ارتباطی قوی و دانش بومی اینترنت مدرن برای این نقش بسیار مهم است زیرا مدیران رسانه‌های اجتماعی اغلب مستقیماً با مشتریان برای حل سؤالات یا ارائه حضور برند در انجمن‌های عمومی ارتباط برقرار می‌کنند. نقش یک مدیر رسانه های اجتماعی می تواند از راه دور باشد زیرا پلتفرم ها و برنامه های کاربردی آنلاینی وجود دارد که شرکت ها از آن ها برای واگذاری وظایف و برقراری ارتباط با کارمندان استفاده می کنند و این موضوع را برای کسانی که خواهان شغل آنلاین در اوقات اضافی خود هستند به یک چالش بزرگ تبدیل می کند.

ایران مشاغل ، سامانه ثبت مشاغل در سراسر کشور

توسعه دهنده اپلیکیشن

وظایف اصلی: توسعه دهندگان اپلیکیشن می توانند به طور مستقل کار کنند، یا اگر استعداد کافی دارند، ممکن است برای شرکت های سرگرمی یا فناوری کار کنند. بسیاری از توسعه دهندگان توسعه برنامه مستقل را دنبال می کنند زیرا در صورت محبوب شدن برنامه ای که توسعه می دهند، احتمال سود قابل توجهی وجود دارد. کدنویسان با استعداد می توانند چندین برنامه را در یک سال تولید کنند و از طریق تبلیغات درون برنامه ای و خریدهای دیجیتال از آن ها کسب درآمد کنند. اکثر مشاغل توسعه اپلیکیشن خارج از کار مستقل نیاز به تعهد تمام وقت دارند که این کار را به صورت آزاد یا کارآفرینی مناسب تر می کند.

ویرایشگر

وظایف اصلی: چند نوع مختلف ویرایشگر وجود دارد، مانند ویرایشگر محتوا یا ویرایشگر ویدیو. این نقش شامل نظارت بر تولید محتوا و اصلاح اشتباهات یا نهایی کردن محتوا قبل از انتشار است. هر دو ویرایش ویدیو و ویرایش محتوا به مشاغل آنلاین تبدیل شده اند زیرا کسی می تواند کارها را از راه دور با نرم افزارهای مرتبط و برنامه های ارتباطی تکمیل کند. پلتفرم های آنلاین زیادی وجود دارند که احتمالاً به دنبال ویرایشگران مستقل هستند.

ایران مشاغل ، سامانه ثبت مشاغل در سراسر کشور

کد نویس

وظایف اصلی: افراد با دانش و مهارت در کدنویسی می توانند در یک شرکت به صورت تمام وقت، نیمه وقت و آزاد کار کنند یا شرکت خود را برای خدمات خود راه اندازی کنند. کدنویسی یک مهارت عمومی است و می تواند شامل توسعه وب، کدنویسی برنامه، رفع اشکال و عیب یابی یا بهینه سازی سئوی خارج از صفحه باشد. کدنویسی ذاتاً یک کار دیجیتالی است و آن را به یک کار دوم عالی برای کسانی که زمان بیشتری برای کار در خانه دارند تبدیل می کند.

تریدر

وظایف اصلی: معاملات آتی با معاملات عادی متفاوت است زیرا شامل دارایی های بسیار نوسان می شود. هر کسی می‌تواند با کمی آموزش مالی در مورد دارایی‌های ناپایدار و ریسک‌های تجاری در معاملات آتی شرکت کند. تنها چیزی که یک فرد برای شروع نیاز دارد، اندکی سرمایه و یک حساب تجاری است که معاملات آتی را فعال کرده باشد. اساس معاملات آتی تجزیه و تحلیل این است که آیا یک سهام یا دارایی ممکن است در زمان‌های بسیار کوتاه افزایش یا کاهش ارزش داشته باشد. در جایی که معامله گران عادی ممکن است در استراتژی های معاملاتی بلندمدت معامله کنند، معامله گران آتی معمولاً روی کوتاه مدت تمرکز می کنند.

ایران مشاغل ، سامانه ثبت مشاغل در سراسر کشور

سخن آخر

انتخاب شغل دوم می تواند با هدف های زیادی از جمله دنبال کردن علایق متفاوت، کسب تجربه بیشتر و کسب درآمد صورت بگیرد. شغل دوم به مواردی که در این لیست آورده شده محدود نمی شود شما می توانید صدها شغل دیگر را با توجه به در نظر گرفتن موقعیت مکانی، سلیقه شخصی و درآمد مورد نظر در سایت های آگهی مشاغل جست و جو کرده و انتخاب کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.