ارتباط با ما در

نورپردازی تولید محتوا با رینگ لایت های کروماکی لند

نورپردازی فون کروماکی با رینگ لایت بسیار آسان است. فون کروماکی اگر به درستی نورپردازی نشود، در نرم افزار ها قابل تشخیص و تفکیک نیست.

منتشر شده

نورپردازی فون کروماکی با رینگ لایت بسیار آسان است. فون کروماکی اگر به درستی نورپردازی نشود، در نرم افزار ها قابل تشخیص و تفکیک نیست. شما هنگام فیلمبرداری کروماکی، نیازمند نورپردزای به سوژه و نورپردازی به پرده کروماکی به طور جداگانه هستید.

فون کروماکی چیست؟

فون کروماکی بک پرده سبز رنگ است که پشت سر سوژه قرار می گیرد. فون کروماکی را می توان توسط بریل زنجیری یا توسط یک پایه کروماکی در پس زمینه قرار داد.فون کروماکی در نرم افزار هایی مانند پریمیر می تواند جایگزین تصویر انتخابی شما شود. فون کروماکی در تولید محتوا نقش پررنگی دارد. از فون کروماکی در سینما برای جلوه های ویژه استفاده می کنند.

استودیو کروماکی چیست؟

استودیو کروماکی شامل همه تجهیزات کروماکی است که در فضای کروماکی برپا شده اند. در استودیو کروماکی می توان  از زمین به رنگ کروماکی نیز به عنوان پس زمینه استفاده کرد. استودیو کروماکی حرفه ای برای ضبط فیلم هایی با جلوه های ویژه استفاده می شود.با خرید تجهیزات کروماکی از  سایت هایی مانند کروماکی لند می توانید یک استودیو کروماکی خانگی برپا کنید. کیت استودیو کروماکی خانگی، شامل لوازم ضروری برای استفاده از تکنیک کروماکی، با تجهیزات کروماکی مقرون به صرفه است. رینگ لایت یکی از ابزار نورپردازی است که هم در استودیو کروماکی حرفه ای و هم در استودیو کروماکی خانگی استفاده می شود.

نورپردازی با رینگ لایت

رینگ لایت روشنایی منحصر به چهره سوژه می بخشد[/caption]

روشنایی منحصر به فرد رینگ لایت

رینگ لایت به دلیل شکل گرد خود نور را در تمام زوایا به سوژه مورد نظر خود می تاباند. این ویژگی باعث می شود تا سایه ها کم رنگ شده و سوژه به طور کامل روشن و نورانی شود.روشنایی رینگ لایت نوعی روشنایی خاص است که سوژه ها را در عکاسی پرتره بسیار زیباتر جلوه می دهد. روشنایی رینگ لایت در عکاسی پرتره، به طور یکنواخت و نرم به سوژه تابیده می شود.

کاربرد رینگ لایت

رینگ لایت ها برای روشنایی به خصوص نورپردازی فون کروماکی استفاده می شوند. از رینگ لایت ها در ویدئو کنفرانس ها، استریم کردن گیم توسط گیمر ها، آموزش در کلاس های آنلاین، استودیو عکاسی و … استفاده می شود. رینگ لایت یکی از ابزارهای نورپردازی است که برای نورپردازی فون کروماکی در استودیو کروماکی استفاده می شود. رینگ لایت به دلیل نورپردازی یکنواخت و روشن کردن یکدست، برای نورپردازی فون کروماکی استفاده می شود.

نورپردازی با رینگ لایت در ویدئو کنفرانس رینگ لایت در ویدئو کنفرانس ها چهره را نورانی تر می کند

کاربرد رینگ لایت در ویدئو کنفرانس

رینگ لایت برای نورپردازی پرتره بسیار مناسب است. با وجود پاندمی کرونا امروزه اکثر جلسات کاری و جلسات دوستانه توسط برنامه های ویدئو کنفرانس برگزار می شوند. بسیاری از ما هنگام شرکت در این جلسات از تصویری که حاصل می شود رضایت نداریم. دوربین جلوی گوشی های موبایل و وب کم ها چهره را تاریک نشان می دهند.جلسات کاری مهم ایجاب می کند تا با بهترین لباس و ظاهری آراسته و پسندیده در آن ها حضور داشته باشید. نورپردازی با رینگ لایت می تواند چهره ای روشن به شما ببخشد. در صورت استفاده از فون کروماکی در پشت سر خود، می توان پس زمینه ای مناسب ایجاد کرد.اگر کار شما به شیوه ای است که از وب کم زیاد استفاده می کنید، با تهیه یک فون عکاسی می توانید منظره ای زیبا را در پس زمینه ایجاد کنید. فون عکاسی در طرح های مختلفی تولید می شود. اکثر فون های عکاسی قابل شتسشو هستند. با خرید یک یا دو فون عکاسی، برای طولانی مدت می توانید از پس زمینه ای زیبا در ویدئو کنفرانس های خود بهره مند شوید.

رینگ لایت رومیزی

رینگ لایت رومیزی پایه ای کوتاه دارد. رینگ لایت رومیزی بر روی میز قرار می گیرد . برای نورپردازی فون کروماکی با رینگ لایت از رینگ لایت رومیزی استفاده می شود. رینگ لایت رومیزی برای کسانی که به استریم کردن گیم می پردازند مفید است .از رینگ لایت رومیزی می توان در کلاس های درس آنلاین استفاده کرد.معلم هایی که برای تدریس آنلاین با برنامه شاد پشت میز می نشینند، می توانند از این رینگ لایت استفاده کنند. رینگ لایت به تصویر مخاطب درخشندگی خاصی می بخشد. نیازی نیست از رینگ لایت حتما برای نورپردازی فون کروماکی استفاده کنید.اگر در تدریس خود یا تولید محتوا خود از فون کروماکی استفاده نمی کنید هم می توانید از یک رینگ لایت رومیزی برای یک تصویر روشن تر و جذاب تر بهره ببرید.

رینگ لایت رومیزی

رینگ لایت رومیزی با پایه کوتاه تر برای استفاده بر روی میز

رینگ لایت ایستاده

رینگ لایت ایستاده با کمک یک سه پایه بر روی زمین قرار می گیرد. ارتفاع سه پایه رینگ لایت قابل تنظیم است. با چرخاندن یک پیج که در کنار سه پایه قرار دارد می توان ارتفاع سه پایه را تنظیم کرد. رینگ لایت ایستاده برای نورپردازی فون کروماکی و نورپردازی استودیو عکاسی استفاده می شود.رینگ لایت ایستاده را می توان زمانی که سوژه ها جلوی فون کروماکی هستند، استفاده کرد. رینگ لایت ایستاده با برق یا باتری تغذیه می شود. هنگام خرید رینگ لایت از وجود سه پایه در آن اطمینان حاصل کنید.

انواع رینگ لایت بر اساس کاربرد

رینگ لایت گوشی

رینگ لایت گوشی یک رینگ لایت کوچک است که برای بلاگر ها کاربرد زیادی دارد. رینگ لایت گوشی به چهره شما نور می بخشد. نورپردازی عکس های سلفی با رینگ لایت گوشی به راحتی انجام می شود.

رینگ لایت RGB

در رینگ لایت RGB از ال ای دی هایی با قابلیت تغییر رنگ استفاده شده است. رینگ لایت RGB می تواند افکت های نورانی زیبایی را در عکاسی پرتره ایجاد کند. از این رینگ لایت می توان برای خلق تصاویر زیبا و متفاوت استفاده کرد.

رینگ لایت فولورسنت

رینگ لایت فلورسنت ایجاد حرارت می کند. در ظاهر فرقی بین رینگ لایت فلورسنت و رینگ لایت ال ای دی نیست. این رینگ لایت به دلیل حرارتی که در طی زمان ایجاد می کند آرایشگران و بیوتی بلاگر ها را با حرارت خود آزار می دهد.رینگ لایت فلورسنت طول عمر کمی دارد و پس از خراب شدن لامپ های آن نیاز به تعویض لامپ دارد؛ در حالی که رینگ لایت ال ای دی طول عمرش طولانی است.

نورپردازی فون کروماکی نورپردازی فون کروماکی با رینگ لایت[/caption]

خرید تجهیزات کروماکی از کروماکی لند

کروماکی لند انواع رینگ لایت را برای خرید عرضه کرده است. کروماکی لند مرجع تجهیزات کروماکی از جمله رینگ لایت است. برای نورپردازی فون کروماکی در استودیو کروماکی یا استودیو کروماکی خانگی خود به رینگ لایت نیاز خواهید داشت. انواع رینگ لایت در مدل های گوناگون با امکانات مختلف در کروماکی لند برای خرید و مقایسه در دسترس هستند. کروماکی لند یکی از بهترین برند های تولید فون کروماکی است که با فراهم کردن رینگ لایت در فروشگاه آنلاین خود کارتان را راحت کرده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.