ارتباط با ما در

معرفی بهترین بیمارستان دامپزشکی + ۸ نکته مهم قبل از مراجعه به دامپزشکی

حیوانات موجوداتی دوست داشتنی هستند که موضوع سلامت آن ها برای صاحبانشان از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین خاطر گاهی پیدا کردن بهترین بیمارستان دامپزشکی دغدغه اصلی صاحبان حیوانات است که بتوانند در صورت بیماری و حتی ویزیت های دوره ای و واکسیناسیون به آن مرکز مراجعه نمایند.

منتشر شده

بهترین بیمارستان دامپزشکی: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای مراجعه به بیمارستان دامپزشکی به دنبال انتخاب بهترین گزینه باشید به همین دلیل ما در این مقاله به چند نکته مهم و کاربردی اشاره می کنیم که با بررسی آن ها می توانید در هنگام مراجعه به دامپزشکی، متوجه کیفیت آن شوید، پس تا پایان همراه مجله اینترنتی عهد ایران باشید.

حیوانات موجوداتی دوست داشتنی هستند که موضوع سلامت آن ها برای صاحبانشان از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین خاطر گاهی پیدا کردن بهترین بیمارستان دامپزشکی دغدغه اصلی صاحبان حیوانات است که بتوانند در صورت بیماری و حتی ویزیت های دوره ای و واکسیناسیون به آن مرکز مراجعه نمایند.

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی دکتر تقی پور یکی از بهترین دامپزشکی های تهران است که تمامی بخش های آن به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان است.

حال سوالی که ذهن صاحبان حیوانات را به خود مشغول می‌کند این است که یک بیمارستان دامپزشکی خوب و مطلوب دارای چه ویژگی هایی است؟ چطور می‌توانم یک مرکز همه چیز تمام برای حیوان خانگی خود پیدا کنم؟ در ادامه به بررسی مشخصات یک بیمارستان دامپزشکی مطلوب خواهیم پرداخت و نکاتی که برای انتخاب بهترین بیمارستان دامپزشکی اهمیت دارد را معرفی خواهیم کرد.

 

۸ نکته مهم که قبل از مراجعه باید بدانید!

۱ رفتار

یکی از نکاتی که در انتخاب بیمارستان دامپزشکی باید به آن توجه کرد، رفتار و نوع صحبت کردن پرسنل و متخصصین است. باحوصله بودن در پاسخگویی به مراجعین و رفتار حرفه ای می‌تواند نوعی آرامش در شما ایجاد کند و این اطمینان خاطر را به شما بدهد که هر لحظه و در هر شرایطی می‌توانید از حال حیوانتان در بیمارستان دامپزشکی مطلع شده و اطلاعات کسب کنید.

 

۲ مسافت

در انتخاب بهترین بیمارستان دامپزشکی، به مسافت بین محل سکونت تا بیمارستان توجه داشته باشید. گاهی لازم است فورا حیوانتان را به بیمارستان برسانید، حال تصور کنید اگر فاصله زیادی تا دامپزشکی داشته باشید و ترافیک هم سرعت رسیدن شما را کاهش دهد، ممکن است در این زمان اتفاق جبران ناپذیری برای حیوانتان بیافتد.

۳ تخصصی بودن بیمارستان و تشخیص به موقع

معمولا دامپزشک برای سگ و گربه در تمام بیمارستان های دامپزشکی وجود دارد ولی اگر حیوان خانگی شما پرنده، خرگوش و دیگر حیوانات هستند باید مطمئن شوید که بیمارستان مدنظر، دامپزشک متخصص برای درمان و ویزیت حیوان شما را دارد یا خیر. پس تخصصی بودن دامپزشک ها از نکات دیگری است که در انتخاب بهترین بیمارستان دامپزشکی باید به آن توجه کرد.

همچنین دامپزشکی مورد نظر باید توانایی تشخیص به موقع بیماری را داشته باشد زیرا برخی از بیماری ها، بسیار خطرناک بوده و در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع می تواند، باعث از بین رفتن حیوانات شود، یکی از این موارد، بیماری پاروا سگ است.

 

۴ شبانه روزی

مشخص نیست چه زمانی برای حیوان دلبندتان به بیمارستان دامپزشکی نیاز خواهید داشت. اگر مراجعه فقط برای انجام ویزیت باشد می‌توانید ساعت و روز دلخواه خود را انتخاب کنید ولی اگر بیماری گریبان گیر حیوانتان شده باشد، ممکن است هر ساعت از شبانه‌روز به بیمارستان دامپزشکی احتیاج داشته باشید. ارائه خدمات ۲۴ ساعته از نکات مهمی است که باید در انتخاب بیمارستان دامپزشکی به آن توجه کرد.

 

۵ بهداشت محیط

توصیه می‌شود قبل از اینکه حیوانتان را به بیمارستان دامپزشکی ببرید حتما از بهداشت و استریل بودن محیط اطمینان حاصل فرمایید زیرا وقتی حیوانتان در محیط آلوده قرار بگیرد، سرایت بسیاری از بیماری ها جان او را به خطر انداخته و ممکن است حیوان را با مشکلات جدی روبه‌رو کند.

۶ خدمات کامل

یکی از تفاوت هایی که بین کلینیک ها و بیمارستان های دامپزشکی وجود دارد، کامل بودن خدمات و تجهیزات بوده، بهترین بیمارستان دامپزشکی بیمارستانی است که بخش های مختلفی از داخلی، بخش جراحی، بخش تصویربرداری، آزمایشگاه و … دارا باشد تا لازم نباشد ویزیت را در یک مکان و مثلا نوار قلب را در مکان دیگری برای حیوانتان انجام دهید.

 

۷ تجهیزات

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تجهیزات و امکانات پیشرفته ای برای تشخیص و درمان بیماری ها وجود دارد، یک بیمارستان خوب باید از این تجهیزات و امکانات مدرن بهره ببرد. مسلماً استفاده از این تجهیزات روند تشخیص و درمان حیوان را بهبود می‌بخشد و اگر سلامت حیوانتان برایتان اهمیت دارد بهتر است از بیمارستان های امروزی استفاده نمایید.

 

۸ رضایت مشتریان

قبل از شما افرادی برای استفاده از خدمات یک مرکز وارد آن بیمارستان شده اند و خدماتی دریافت کرده اند، بررسی کنید که آیا از نحوه خدمات رسانی بیمارستان مورد نظرتان راضی بوده اند یا خیر، سپس نقاط منفی و مثبت را بررسی نمایید. رضایت مشتریان یکی از مهمترین نکات در انتخاب بهترین بیمارستان دامپزشکی محسوب می‌شود.

 

سخن پایانی

ازآنجایی که سلامت حیوانات دارای اهمیت است، سعی کنید در انتخاب بیمارستان دامپزشکی با دقت عمل کرده و خیال خودتان را نسبت به مشکلات و بیماری هایی که گریبان گیر حیوانتان می‌شود راحت کنید و از این مطمئن شوید که مرکز مورد نظرتان بهترین بیمارستان دامپزشکی است که برای حیوانتان انتخاب کرده اید. در این مطلب نکاتی که برای انتخاب بیمارستان باید به آن توجه کنید را بررسی کردیم، امیدواریم برایتان مفید باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.