ارتباط با ما در

نکات مهم در هنگام استفاده از پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف یکی از ارزان ترین و پرکاربردترین پارتیشن اداری به شمار می رود. این پارتیشن از قیمت مناسبی برخوردار بوده و نصب بسیار راحتی هم دارد. به همین دلیل خیلی از افراد برای طراحی دکوراسیون دفاتر خود از این نوع پارتیشن استفاده کنند.

منتشر شده

پارتیشن ام دی اف یکی از ارزان ترین و پرکاربردترین پارتیشن اداری به شمار می رود. این پارتیشن از قیمت مناسبی برخوردار بوده و نصب بسیار راحتی هم دارد. به همین دلیل خیلی از افراد برای طراحی دکوراسیون دفاتر خود از این نوع پارتیشن استفاده کنند.

از همین رو ما تصمیم داریم در این مطلب نکات مهم در هنگام استفاده از این پارتیشن را عنوان کرده و شما را با این نوع پارتیشن آشنا کنیم. همراه ما باشید!

آشنایی کلی با پارتیشن ام دی اف

پیش از اینکه به بررسی نکات مهم در استفاده از پارتیشن ام دی اف بپردازیم، بهتر است کمی با این نوع پارتیشن آشنا شویم. پارتیشن ام دی اف یک پارتیشن پرکاربرد و محبوب در میان انواع پارتیشن های اداری بوده و همانطور که از نام آن پیداست، از ورق های ام دی اف ساخته می شود. البته در برخی موارد می توان برای زیبایی بیشتر، ان را با شیشه هم ترکیب کرد.

پارتیشن ام دی اف قیمت مقرون به صرفه ای داشته و از نظر ظاهری هم بسیار شیک و جذاب می باشد. به همین دلیل این محصول هم برای ادرات و دفاتر مختلف و هم برای استفاده در منازل مناسب است.

 

انواع پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف از نظر ساختار به دو نوع تک جداره و دو جداره تقسیم می شود. هر کدام از این پارتیشن ها از ویژگی های خاص خود برخوردارند. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  1. پارتیشن ام دی اف تک جداره:

برای ساخت این نوع پارتیشن از ورق های اف دی اف با ضخامت ۸ میلی متری استفاده می شود. همچنین امکان ترکیب این پارتیشن با شیشه های رنگی یا مات تک جداره هم وجود دارد. این پارتیشن ها به راحتی قابل جابجایی هستند و می توان بدون اتصال به سقف آن ها را نصب کرد.

  1. پارتیشن ام دی اف دو جداره:

این نوع پارتیشن ها از ورق های ام دی اف ۱۶ میلی متری تولید شده اند و نسبت به گزینه قبلی از مقاومت بسیار بالاتری برخوردارند. امکان ترکیب این نوع پارتیشن ها هم با انواع شیشه های دوجداره وجود دارد. از مهم ترین ویژگی های این نوع پارتیشن، عایق بودن ان در برابر سروصدا است. به همین دلیل اکثر افرادی که به دنبال فعالیت در یک محیط آرام و بدون سروصدا باشند این نوع پارتیشن را انتخاب می کنند.

برای نصب پارتیشن دوجداره هم به هیچ نگهدارنده ای نیاز نیست و می توان بدون به اتصال به سقف آن را نصب کرد.

مزایا و معایب پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف نسبت به پارتیشن های دیگر از مزایای فراوانی برخوردار است. برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب ساده و راحت
  • امکان جابجایی و تغییر دکوراسیون محل مورد نظر
  • مناسب بودن قیمت
  • امکان استفاده از شیشه و یا پرده به همراه این نوع پارتیشن
  • تنوع طرح ها و رنگ ها
  • ظاهر شیک و مدرن
  • وزن سبک
  • و…

البته این پارتیشن هم مانند هر محصول دیگری با معایب و نقاط ضعف خاصی همراه است. برای مثال امکان تغییر ظاهر و خرابی آن بعد از چند بار جابجایی وجود دارد.

نکات مهم در نصب و استفاده از پارتیشن

نصب پارتیشن های ام دی اف پروسه دقیقی دارد و باید به خوبی ابعاد محل مورد نظر برای نصب آن را اندازه گیری کرد. چرا که اگر کوچک ترین اشتباهی در اندازه گیری این ابعاد به وجود بیاید، پارتیشن به خوبی در محل مورد نظر نصب خواهد شد.

شما می توانید ارتفاع پارتیشن را به صورت کوتاه، نیمه بلند و یا تا سقف در نظر بگیرید. این مورد کاملا سلیقه ای بوده و هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد.

شما باید تولید و نصب پارتیشن مورد نظر خود را به یک شرکت معتبر و با سابقه بسپارید. چرا که شرکت های قابل اطمینان و معتبر از متریال با کیفیتی برای تولید پارتیشن استفاده کرده و آن را با قیمتی منصفانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. بنابراین هیچ نگرانی درخصوص کیفیت پارتیشن ها وجود نخواهد داشت.

نکات مهم در نگهداری از پارتیشن ام دی اف

پارتیشن های ام دی اف به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز می شوند و به خوبی تمام لکه های روی آن ها پاک خواهد شد. یعنی به هیچ عنوان برای تمیز کردن آن ها نیازی به استفاده از شوینده های قوی و شیمیایی نیست. در واقع این مواد شوینده می توانند به پارتیشن اسیب بزنند.

همواره به ظاهر پارتیشن توجه داشته باشید تا در صورت نیاز به تعمیر، به سرعت برای انجام آن اقدام کنید. برای مثال حتی اگر یک ترک ساده هم روی پارتیشن مشاهده کردید هر چه سریع تر آن را تعمیر نمایید. چرا که همین ترک ساده هم می تواند آسیب جدی به پارتیشن وارد کند.

نکته مهم دیگر برای نگهداری از پارتیشن ام دی اف این است که از جابجایی بیش از حد آن بپرهیزید. با اینکه این پارتیشن ها قابل جابجایی هستند، اما امکان آسیب رسیدن به آن ها در صورت جابجایی های مکرر وجود دارد.

سخن آخر

با رعایت نکات گفته شده می توانید به خوبی و برای مدت های طولانی از پارتیشن ام دی اف خود استفاده کنید. برای خرید پارتیشن می توانید به پرچین مراجعه کرده و برای نصب و مشاوره از کارکنان این مجموعه کمک بگیرید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.