ارتباط با ما در

نشانه های خیانت زن

در گذشته خیانت هایی که صورت می گرفت اغلب از طرف مرد بوده است اما متأسفانه امروزه شاهد خیانت زنان نیز در جامعه هستیم که در حال افزایش روزافزون نیز می باشد!

منتشر شده

در گذشته خیانت هایی که صورت می گرفت اغلب از طرف مرد بوده است اما متأسفانه امروزه شاهد خیانت زنان نیز در جامعه هستیم که در حال افزایش روزافزون نیز می باشد! یکی از ناشایسته ترین اعمالی که باعث تخریب و آسیب رساندن به کانون خانواده خواهد شد خیانت است چه از طرف مرد و چه از طرف زن. زمانی که یک زن در حال خیانت به همسر خود است نشانه هایی از خود نشان خواهد داد که می توان با بررسی و ارزیابی نشانه های خیانت زنان به همسر از وجود خیانت مطلع شوید. برخی از نشانه های زن خیانتکار عبارت اند از:

  • سرد شدن ناگهانی زن نسبت به همسر خود
  • یکی از شایع ترین نشانه های زن خیانتکار ابتلا به بیماری های مقاربتی است.
  • علائم دیگری که می توان بیان کرد خشونت های بی دلیل در زن خیانتکار است که به دنبال مقصر می گردد.
  • برخی از زنان در این هنگام احساس گناه و عذاب وجدان خواهند کرد که این امر باعث محبت بیش از حد به خانواده خواهد شد.
  • یکی دیگر از نشانه های زن خیانتکار احساس نگرانی پی در پی است.
  • زنانی که در حال خیانت کردن به همسر خود هستند به صورت ناگهانی دچار تغییر در رفتار و کردار خواهند شد.

نشانه های خیانت زن

علائم خیانت زنان

همان طور که ذکر شد می توان با ارزیابی رفتار و کردار زن علائم خیانت زنان را به راحتی یافت. در ادامه این مقاله به بررسی ۵ مورد از نشانه های خیانت زن به همسر خود خواهیم پرداخت. این علائم خیانت زنان در برخی از زنان بروز خواهد کرد و در برخی خیر این علائم عبارت اند از:

  1. میلی به ارتباط جنسی با همسر خود ندارند

یکی از علائم خیانت زنان می توان به میل نداشتن به رابطه جنسی با همسر خود اشاره کرد. لازم به ذکر است گاهی این بی میلی ممکن است به دلیل ناراحتی و یا دلخوری از همسر باشد اما اگر در حالت کاملاً عادی این اتفاق بیفتد احتمال خیانت را می توان داد.

  1. تدارک وقت برای تنهایی

زنانی که در حال خیانت به همسر خود هستند مرتباً در حال تلاش برای وقت گذراندن بیشتر با فرد مورد علاقه شان است. در این حالت زنان در حال تلاش برای بیرون کردن مرد از منزل خواهند بود و یا او را مرتباً تشویق به مسافرت رفتن خواهند کرد.

تور آف خورده قشم

  1. متهم کردن همسر به خیانت

یکی دیگر از علائم خیانت زنان می توان به متهم کردن همسر به داشتن رابطه با فرد دیگری که این هدف برای دور کردن افکار همسر از تصور خیانت خود. این زنان قصد دارند تمرکز را از روی خودشان دور کنند و بر روی همسر متمرکز کنند.

  1. عیب جویی های غیر منطقی و یا خشم های پی در پی

یکی دیگر از نشانه های زن خیانتکار درگیر شدن فرد با عذاب وجدان است که این حالت باعث بروز پرخاشگری های غیر معمول می شود، در واقع او با این کار می خواهد کار خود را توجیه و خود را قانع کند که از زندگی راضی نیست. لازم به ذکر است هر نوع خشمی را نمی توان به خیانت متهم کرد.

  1. آراستگی ظاهری و مراقبت های بیش از حد به خود

علامت دیگر آراستگی ظاهریِ بیشتر نسبت به قبل می باشد. این زنان معمولاً بدون آرایش و مراقبت های بیش از حد از خانه خارج نخواهند شد. لازم به ذکر است اگر همسر شما از قبل این گونه بوده نباید این را دلیل خیانت دانست.

دلایل روانشناسی خیانت زنان

چرا زن ها خیانت میکنند

خیانت به طور کل قضیه ی ناخوشایندی به حساب می ‌آید. اما اگر به دنبال دلیل آن هستید که چرا زنان خیانت می کند برخی از دلایل را برای شما شرح می دهید:

زنان به طور کلی دارای طبیعتی هستند که نیاز بیشتری نسبت به مردان به محبت دارند. زنانی که به خیانت روی می‌ آورند دلیل اصلی خود را بی توجهی دائم و خشم های پی در پی از طرف همسر خود می دانند. یکی دیگر از دلایل خیانت زن را می توان جواب به خیانت مرد دانست و جواب این زنان این است که کاری که کرده اند همانند کاری است که همسرشان با آنان کرده است و تلافی کرده اند دانست. یکی از علت هایی که از یک زن خیانتکار شنیده می شود اعتیاد و فقر است. برخی از ازدواج هایی که صورت گرفته است بدون علاقه و بر روی اجبار بوده است که این قضیه نیز می توان علت خیانت زن به شمار آورد. از دیگر دلایل خیانت زنان می توان به شرایط روحی زن اشاره کرد. بروز برخی از اختلالت روحی و روانی باعث می شود که فرد کنترل اعمال خود را نداشته باشد و به این کار سوق داده شود.

با زن خیانتکار چگونه رفتار کنیم؟

هر مردی هنگام مواجه شدن با خیانت از طرف همسر خود، پر از احساسات منفی و افکار منفی خواهد شد. این زمان یکی از زمان هایی است که کنترل کردن خشم و افکار منفی سخت ترین کاری است که فرد باید انجام دهد. توجه داشته باشید هنگامی که شما خشم خود را کنترل نکنید و واکنش عجولانی ای داشته باشید، هم به شما و فرزندتان آسیب جدی وارد خواهد شد. در هر حال خیانت زنان به همسر خود یکی از مسائلی است که مرد توانایی تحمل فشار روانی ناشی از آن را نخواهد داشت و این باعث سردرگمی و شکست در زندگی خود خواهد شد.

دلایل خیانت زنان متاهل

زنان خیانتکار را چگونه بشناسیم

اگر می خواهید زنان خیانتکار را بشناسید باید به علائمی که از آن ها سر میزند دقت کنید و آن اعمال را نسبت به گذشته ارزیابی کنید. برای مثال اگر شما متوجه آن شده اید که کارت اعتباری به صورت پی در پی در حال خالی شدن است باید احتمال دهید خبری است چراکه یکی از نشانه های خیانت زن به همسر خود تغییر عادت در خرج کردن پول است. یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید زنان خیانتکار را شناسایی کنید بررسی تغییر در برنامه های زندگی و یا کاری آن ها است. اگر همسر شما دائم در حال تغییر برنامه است برای مثال به بهونه های مختلف شب دیر به خانه خواهد آمد، می تواند نشانه خیانت باشد. برنامه هایی که باعث شود همسر شما ناگهانی خانه را ترک کند اصلاً نشانه جالبی نخواهد بود به خصوص زمانی که این برنامه های ناگهانی بارها و بارها تکرار شوند! البته دیر آمدن به خانه مسئله طبیعی است اما اگر در مدت زمان طولانی تری ادامه پیدا کند باید به این موضوع شک کنید.

سخن آخر

بهتر است در این مواقع با مشاوره خانواده تماس بگیرید و از اقدامات عجولانه و متعصبانه پرهیز کنید تا خود و خانواده شما دچار مشکلات جبران ناپذیر نشوید. هنگام صحبت با یک روان ‌شناس می توانید تصمیمم عاقلانه تری داشته باشید و ناهنجاری را به حداقل برسانید. قدرتی که در مکالمه با افراد متخصص وجود دارد برای تمامی افراد روشن است پس بهتر است این موضوع را در تمام مراحل زندگی خود به یاد داشته باشید و از آن استفاده کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.