ارتباط با ما در

نشست مشترک خیریه شهرستانی با معاونت آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۷ تهران برگزار شد

نشست مشترک خیریه شهرستانی با معاونت آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۷ تهران به منظور شناسایی و رفع مشکلات اجتماعی اهالی منطقه برگزار شد.

منتشر شده

نشست مشترک خیریه شهرستانی با معاونت آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۷ تهران به منظور شناسایی و رفع مشکلات اجتماعی اهالی منطقه برگزار شد.

محمد امین بختیاری، رئیس مجتمع خیریه شهرستانی با اعلام این خبر به اقتصاد روز گفت: مجتمع خیریه شهرستانی بر اساس اهداف اجتماعی خود طی دیداری با معاونت امور آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۷، دبیر مجمع خیرین سرای محله ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۷ و معاونت کلانتری منطقه نامجو آمادگی خود را در شناسایی و رفع معضلات اجتماعی منطقه اعلام کرد.

وی افزود: این معضلات در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، روانشناسی، فرهنگی و … خواهد بود و رفع آن نیز با مشارکت دو طرف (خیریه شهرستانی و معاونت امور آسیب‌های اجتماعی شهرداری) انجام خواهد شد.

رئیس مجتمع خیریه شهرستانی با تاکید بر لزوم مشارکت آحاد مردم بخصوص خیرین در این طرح تصریح کرد: خیریه شهرستانی آمادگی دارد که با توجه به امکانات خود، با مشارکت بخش خصوصی و خیرین نسبت به حمایت‌های مادی و معنوی و حتی اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار منطقه بیش از پیش فعالیت کند.

گفتنی است در حال حاضر مجتمع خیریه شهرستانی بیش از ۱۰۰ خانوار را از نظر حمایت‌های مادی مستقیم و خدمات درمانی تحت پوشش دارد.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.