به گزارش برنا، انتخاب کردم سوختگی مناسب یکی از مسائل مهمی است که بسیاری از مادران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و سردرگمی زیادی برای انتخاب این محصول وجود دارد که البته کرم سوختگی سودوکرم یکی از آنهاست اما آیا سودوکرم عوارض هم دارد؟

در ادامه برای شناخت بهتر این محصول و همچنین معرفی فروشگاه های معتبر برای خرید این محصول با ما همراه باشید

عوارض سودوکرم

سودوکرم چیست ؟

کرم سوختگی سوداکرم یکی از بهترین و معروف ترین کرم سوختگی های کودکان است که به منظور رفع اگزما و ادار سوختگی نوزادان و کودکان استفاده میشود.

سودوکرم ساخته ی یک شرکت ایرلندی معتبر است که سالهاست در زمینه تولید محصولات بهداشتی معجره آسا فعالیت میکند

البته که در خرید این محصول مشکلاتی نیز وجود دارد چرا که نمونه های تقلبی آن نیز وجود دارند و از آنجایی که این محصول بیشتر برای نوزادان استفاده میشود حساسیت این موضوع بیشتر نیز می‌شود.

عوارض سودوکرم

این کرم سوختگی به طور کلی عوارضی ایجاد نمیکند مگر اینکه شخص استفاده کننده دچار مشکلات و بیماری های پوستی خاصی باشد که در این طور مواقع باید با پزشک خود مشورت کنید

عوارض سودوکرم بیشتر مربوط به نمون های تقلبی آن است که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم در ادامه روش های تشخیص نمونه اصل و تقلبی آن نیز به شماعزیزان خواهیم گفت

کرم سوختگی سودوکرم اصل و تقلبی

مهم ترین نشانه ی تشخیص سودوکرم اصلی از قدیم نقطه های برجسته است که بر روی این محصول بر روی لوگوی آن درج میشود

زمانی که شما بر روی لوگوی قرمز رنگ این محصول دست میکشید این نقطه ها را احساس میکنید که به صورت خط ریل خود کلمه سودوکرم نوشته شده است .

اما متاسفانه امکان این نیز وجود دارد که افراد متقلب این نقاط برجسته را نیز بر روی بر روی بسته های جدید خود ایجاد کرده باشند به همین دلیل در نهایت با در نظر گرفتن تمام موارد شما باید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید این محصول بکنید

از کدام فروشگاه ها سودوکرم را بخریم ؟

فروشگاه های زیادی وجود دارند که اقدام به فروش این محصول میکنند هم فروشگاه های آنلاین و هم فروشگاه های حضوری

با این حال پس از تحقیق و بررسی فروشگاه های آنلاین توصیه ما فروشگاه مادران می باشد که برای پیدا کردن آن نیز کافیست در گوگول عبارت سودوکرم مادران سرچ کنید

همچنین میتوانید بر روی لینک رو به رو نیز کلیک کنید تا به صفحه محصول در این فروشگاه هدایت شوید : سودوکرم

در فروشگاه های حضوری نیز در خیابان بهار تهران فروشگاه پرنا معروف تر از باقی فروشگاه های حضوری است هر چند به خاطر مسافت و یا عدم حضور در شهر تهران امکان خرید حضوری برای شما فراهم نباشد.

از سودوکرم استفاده کنیم یا خیر ؟

با وجود اینکه کرم های وختگی فراوانی وجود دارند همانطور که گفتیم سودوکرم معروف ترین محصول در جهان برای این مورد است و هیچ شکی در انتخاب این محصول نداشته باشید.

طبق نظرسنجی که در سایت اصلی این برند وجود دارد رضایت ۹۸+ درصدی برای استفاده از این محصول ایجاد شده امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

منبع : برنا نیوز