ارتباط با ما در

بازار مواد شیمیایی تهران کجاست؟

اگر شما هم به دنبال خرید بی‌دردسر انواع مواد شیمیایی بوده‌‌اید؛ قطعاً از خود پرسیده‌‌اید بازار مواد شیمیایی تهران کجاست؟ با یک جست و جوی ساده به دو مکان می‌رسید.

منتشر شده

اگر شما هم به دنبال خرید بی‌دردسر انواع مواد شیمیایی بوده‌‌اید؛ قطعاً از خود پرسیده‌‌اید بازار مواد شیمیایی تهران کجاست؟ با یک جست و جوی ساده به دو مکان می‌رسید.

یکی بازار کیمیا که یک بازار شیک و مدرن است و مغازه‌های آن به فروش انواع مواد شیمیایی با کیفیت و به صورت عمده می‌پردازند. دیگری هم بازار ناصرخسرو که در میان همه مشهور شده است.

اما با این حال بورس مواد شیمیایی تهران کجاست؟ کدام یک از این بازارها بهتر است؟ اصلاً خرید اینترنتی مواد شیمیایی در تهران به صرفه‌تر نیست؟ پاسخ تمام این سوالات را در این مقاله از پیشگامان شیمی خواهید دانست.

بازار کیمیا؛ بازار مواد شیمیایی تهران کجاست؟

بازار کیمیا یکی از بازارهای جدید فروش مواد شیمیایی صنعتی در تهران می‌باشد. این بازار ساختمانی تازه ساز دارد که به صورت پاساژ می‌باشد.

اصلی‌ترین ویژگی این بازار نیز همین ساختمان تازه ساز می‌باشد. چرا که نگهداری و خرید و فروش مواد شیمیایی نیازمند نگهداری‌های بسیاری می‌باشد. به همین دلیل در ساختمان‌های نوساز کنترل عملگرهای مختلف ساده است.

نکته دیگر اینکه این مواد هشدارها و خطرات بسیاری به همراه دارند. از این رو بازار مواد شیمیایی تهران کجاست؟ باید جایی باشد که این هشدارها نگران کننده نباشند.

انگشت کوچک این هشدارها، آتش سوزی می‌باشد. سیستم‌های هشدار حریق یکی از مهم‌ترین نیازهای یک فروشگاه مواد شیمیایی دارویی و صنعتی است.

به یاد داشته باشید که در بازار کیمیا می‌توانید انواع مواد شیمیایی صنعتی از قبیل مواد شیمیایی دارویی، صنعتی و خرید مواد اولیه غذایی را به سادگی تهیه کنید.

در این بازار فروشندگان مختلف اقدام به فروش انواع مواد شیمیایی با برندهای مختلف می‌کنند. همین تنوع باعث شده انتخاب برای بسیاری از تولید کنندگان ساده‌تر شود.

ناصرخسرو اصلی‌ترین بورس و بازار مواد شیمیایی تهران

ناصرخسرو مشهور به مواد و داروهایی است که در دیگر نقاط کشور نمی‌توان آن‌ها را یافت. این محله یکی از محله‌های پایین شهر تهران است که این محصولات را در مقیاس‌های آزمایشگاهی و صنعتی به فروش می‌رساندند.

تهران شهر بزرگی است و ناصرخسرو در بخش‌های جنوبی این شهر واقع شده است. به همین دلیل دسترسی به این محله برای بسیاری از تهرانی‌ها ممکن نبود.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این محله نگهداری از مواد شیمیایی در شرایط بد بود. ساختمان‌های این محله معمولاً ساختمان‌های قدیمی و رنگ و رو رفته‌‌ای بود که در بسیاری از آن‌ها خانواده زندگی می‌کرد.

با توجه به این مشکلات امروزه شهرداری سعی در انتقال این فروشندگان به یک بازار بزرگتر و بهتر دارد. شهرداری امروز معم‌ترین عامل تغییر پاسخ سوال بازار مواد شیمیایی تهران کجاست؟ می‌باشد.

از تاریخچه این محله قدیمی از تهران همین را بگوییم که این محله به دستور مستقیم ناصرالدین شاه قاجار بنا و به نام ناصریه شناخته می‌شد. رفته رفته گویش‌ها و نام‌ها تغییر کردند تا به امروزه که این محله را ناصرخسرو می‌خوانیم.

نظارت در این محله بسیار ضعیف عمل کرده است. به طوری که نمی‌توان به هیچ کدام از مواد شیمیایی که از این محله خریداری می‌کنید اعتماد کرد.

از سوی دیگر قیمت‌هایی که در این بازار ارائه می‌شوند؛ گاه بسیار نجومی هستند. بسیاری از تولیدکنندگان زمانی که این مواد را از ناصرخسرو با قیمت‌های گزاف خریداری کرده‌‌اند؛ متوجه شده‌‌اند که این مواد یا اصل نبوده و یا خالص نیستند.

خرید از این محله مشکلات بسیاری دارد. یک نمونه کوچک دیگر آن شلوغی بیش از اندازه آن است. همانطور که اشاره کردیم این محله به بورس مواد شیمیایی دارویی تهران مشهور شده است. بنابراین طبیعی است که مردمی که به دنبال داروهای خاص هستند در این محله دیده شوند.

تهران خود یک کلانشهر شلوغ محسوب می‌شوند. اما شلوغی این محله و ترافیک آن بسیار بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید است. با تمام این موارد خرید از این بازار چندان عقلانی محسوب نمی‌شود.

بازار مواد شیمیایی تهران کجاست؟ در اینترنت!

استفاده از اینترنت کارهای روزمره شما را بسیار ساده‌تر می‌کند. با استفاده ازاینترنت می‌توانید تنها با یک کلیک با تمام دنیا ارتباط برقرار کنید. پس خرید با استفاده از اینترنت بسیار ساده‌تر است.

اینترنت مشکلاتی همچون ترافیک و رفت و آمدهای مربوط به خرید و فروش را ندارد. از این رو خرید از اینترنت بسیار ساده‌تر است. اما این بستر مهم یک مشکل اساسی دارد. آن هم اینکه نمی‌توان از هویت و واقعی بودن فروشنده اطمینان یافت.

در این مرحله است که پیشگامان شیمی پیشگام می‌شود! این شرکت علاوه بر استفاده از بستر آنلاین، دارای یک دفتر در استان اصفهان نیز می‌باشد. بنابراین می‌توان مطمئن بود این شرکت واقعی است!

خرید اینترنتی مواد شیمیایی دارویی در این شرکت به صورت کامل اینترنتی نیست. بلکه برای خرید لازم است با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۴۸۵۰۵۰۸ یا ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ تماس حاصل کنید.

در پاسخ به سوال بازار مواد شیمیایی تهران کجاست؟ سه پاسخ وجود دارد. بازار کیمیا، ناصر خسرو و اینترنت. پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه خرید و فروش این مواد به صورت آنلاین فعالیت می‌کند. شما عزیزان برای اطلاع از محصولات این شرکت می‌توانید به سایت آن‌ها به آدرس http://irvhem.ir مراجعه کرده و برای خرید با شماره تماس‌های این شرکت ارتباط برقرار کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.