ارتباط با ما در

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از خانم‌ها به دنبال حرفه و مهارت و یا شغلی هستند که بتوانند از آن کسب درآمد کنند، پیشنهاد می‌شود که به سراغ آموزشگاه‌هایی بروند که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای است.

منتشر شده

آرایش و پیرایش از جمله موارد بسیار مهمی برای خانم‌ها هستند که باعث آراستگی و زیبایی می‌شوند. همچنین مراقبت‌های پوستی در کنار این موارد می‌تواند پوست را شاداب و سالم نگه دارد تا حتی بدون میکاپ نیز پوست شما شفاف و زیبا به نظر بیاید.

شما می‌توانید با گذراندن دوره‌هایی که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای است، به صورت اصولی و حرفه‌ای در زمینه مهارت‌های زیبایی آموزش ببینید. خصوصا در زمینه پاکسازی پوست صورت و میکاپ که از جمله لاین‌های پرطرفدار هستند. زیرا تماما با ذوق و سلیقه شما در ارتباط خواهند بود. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد نحوه آموزش و همچنین آموزشگاه‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، خواهیم داشت.

آموزشگاه آرایشگری زنانه فنی حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری زنانه

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از خانم‌ها به دنبال حرفه و مهارت و یا شغلی هستند که بتوانند از آن کسب درآمد کنند، پیشنهاد می‌شود که به سراغ آموزشگاه‌هایی بروند که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای است. یکی از بهترین مهارت‌ها برای خانم‌ها یادگیری خدمات آرایشگاهی می‌باشد که زیر شاخه‌های بسیاری دارد. مانند: میکاپ و گریم، پاکسازی و مراقبت از پوست و صورت، مراقبت از مو، خودآرایی، زیبایی ناخن، اصلاح و ابرو، رنگ و کوتاهی و شینیون و غیره.

شما می‌توانید خیلی ساده و پس از گذراندن دوره مربوطه در یک آموزشگاه آرایشگری تحت نظر فنی حرفه‌ای و دریافت دیپلم آرایشگری، سالن زیبایی خو را تاسیس نمایید. حتی اگر دیپلم آرایشگری هم نداشته باشید با گذراندن ۴ دوره تخصصی و دریافت مدرک آن می‌توانید آرایشگاه خود را تاسیس نمایید. اما یکسری شرایط را باید در نظر بگیرید که شامل موارد زیر است.

شرایط اخذ دیپلم آرایشگری زنانه

  • سن شما ۱۸ سال به بالا باشد.
  • مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشید.
  • در آزمون نهایی قبول شده باشید.

دوره آموزش پاکسازی پوست و صورت

دوره پاکسازی پوست

پاکسازی پوست و صورت در واقع به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن سلول‌های مرده پوست برداشته می‌شوند و در ادامه مراحل مربوط به پاکسازی پوست انجام می‌شود که پوست را شاداب کرده و آبرسانی کافی به آن را ایجاد می‌نماید. در دوره پاکسازی پوست ، روند کار شامل یکسری آموزش‌های پایه است و در نهایت به آموزش‌های تخصصی خواهیم رسیم.

چند نمونه از سرفصل‌های پاکسازی پوست که در آموزشگاه‌های آرایشگری تدریس می شود

  1. شناخت آناتومی و فیزیولوژی پوست
  2. آسیب‌هایی که به پوست وارده شده است
  3. شناخت انواع انگل‌ها و باکتری‌ها و قارچ‌ها تا بدانیم که نوع بیماری پوستی چیست
  4. شناخت اصولی انواع پوست که نوع چرب و خشک و معمولی دارد
  5. مراقبت‌هایی که پس از پاکسازی پوست باید انجام شود
  6. استفاده از مواد تنظیم کننده ph پوست
  7. لیفتینگ با تکنیک‌های مختلف
  8. انواع ماساژ صورت برای جوانسازی پوست و درمان چین و چروک‌ها
  9. میکرودرم ابریژن که می‌تواند لک‌ها و چروک‌های پوستی را از بین ببرد
  10. آموزش فیشیال تخصصی پوست

ویژگی‌های دوره پاکسازی پوست

در آموزشگاه ابتدا نحوه پاکسازی پوست از سلول‌های مرده و لایه شاخی شده پوست به شما آموزش داده می‌شود. این کار هم باعث می‌شود که پوست شفاف شود و هم اینکه لکه‌های تیره و جای جوش و حتی برخی جوش‌های پوستی را از بین می‌برد. همچنین افرادی که منافذ پوست آن‌ها باز است با این کار چربی‌های اضافی و اکسید شده روی پوست آن‌ها برداشته می‌شود.

پس از این مرحله سراغ آموزش درمان‌ها و روش‌های تخصصی‌تر که در بالا نام بردیم می‌رویم تا شما بتوانید پوست را احیا کرده و کارهای درمانی تخصصی بر روی آن انجامدهید. استفاده از انواع ماسک‌ها و مواد گیاهی و طبیعی و همچنین لوازم اکسیژن رسان و غیره نیز در دستور کار خواهد بود.

دوره آموزش میکاپ یا گریم

دوره آموزش

میکاپ صورت و گریم از جمله لاین‌های پردرآمد دیگر در حوزه زیبایی بانوان می‌باشد که شامل زیرشاخه‌های آرایش صورت، آرایش عروس و خود آرایی است. این حرفه دارای درآمد خوبی است اما به شرطی که به صورت حرفه‌ای آن را آموزش دیده باشید. وجود ذوق و سلیقه در این مهارت بسیار مهم است جرا که باید ترکیب رنگ‌ها را بشناسید و بدانید هر نوع آرایشی برای چه صورتی مناسب است.

یکی از رازهای موفقیت در این زمینه این است که شما لوازم آرایشی با برندهای با کیفیت را تهیه نمایید و پس از گذراندن دوره آموزش میکاپ خواهید دید که کار شما بسیار حرفه‌ای و بدون نقص خواهد بود. خصوصا برای آرایش عروس که می‌تواند درآمد خوبی برای سالن زیبایی شما داشته باشد. البته دوره میکاپ صورت دارای مراحل مختلفی است که باید تمام آن‌ها را آموزش ببینید تا بتوانید پوست را برای آرایش آماده کنید و سپس به زیرسازی پوست و سایر موارد خواهیم رسید.

مباحث آموزش میکاپ

ابتدایی‌ترین کار در آموزشگاه آرایشگری زنانه شناخت ابزار و لوازم است تا بدانید هر وسیله مناسب چه کاری است و با چه نوع مواد و لوازمی سر و کار دارید. پس از آن وارد فاز عملی خواهید شد. پیشنهاد می‌شود دوره مراقبت و پاکسازی پوست را بگذرانید که مکمل این دوره است.برای مثال در آرایش عروس ابتدا باید پاکسازی پوست بصورت کامل انجام شود سپس اقدام به  زیرسازی پوست و رفع عیوب آن خواهیم نمود. بنابراین کسب این دو مهارت در کنار یکدیگر می‌تواند از شما یک آرایشگر حرفه‌ای بسازد.

در ادامه شناخت نوع صورت را داریم تا بدانیم چه سبک آرایش برای این فرم صورت مناسب است. کارهایی نظیر قرینه‌سازی ابر و … را نیز در روند کار خواهیم داشت. نوع سایه چشم و انواع آرایش لایت و غربی را آموزش خواهید دید. متعادل‌سازی چهره و همچنین برجسته کردن گونه‌ها شاید در دید اول کار ساده‌ای باشد اما بدون شک تاثیر بسیاری در چهره فرد پس از میکاپ خواهد داشت که باید به دقت انجام شود.

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشی زنانه

آموزشگاه آرایشگری زنانه هنرآموزان را می‌توان یکی از بهترین آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای در تهران دانست. شما با گذراندن دوره‌های تخصصی زیر نظر مربیان مجرب می‌توانید مدرک معتبر از فنی حرفه‌ای دریافت نمایید. کلاس‌ها با توجه به زمانی که برای شما مناسب یاشد برگزار خواهد شد. حتی در روزهای تعطیل این امکان حضور در کلاس‌ها برای شما مهیا است.

کلاس‌های آموزشی هنرآموزان مجهز به لوازم جدید و پیشرفته برای آموزش می‌باشد و لاین‌های آموزشی بسیار پرطرفدار مانند پاکسازی پوست و صوت و آموزش میکاپ در این آموزشگاه تدریس می‌شود. حتی پس از اتمام دوره و دریافت مدرک نیز می‌توانید از پشتیبانی اساتید این مرکز بهره مند شوید. در پایان اگر قصد احداث سالن زیبایی و آرایشی دارید مشاورین در این مرکز به شما کمک خواهند نمود تا در سریع‌ترین زمان ممکن مرکز خود را افتتاح نمایید.

معیارهای انتخاب آموزشگاه آرایشی

برای انتخاب آموزشگاه آرایشگری زنانه معیارهایی مانند اساتید با تجربه و موقعیت آموزشگاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. خصوصا اینکه آموزشگاه بتواند در حین کار شما را به سالن‌های معتبر معرفی نماید و در احداث سالن جدید همراه شما باشد. ارائه مدرک معتبر نیز قسمت دیگری از ماجرا خواهد بود که اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند نشان دهنده توانایی و مهارت شما باشد.

لاین‌های پرطرفداری مانند میکاپ و پاکسازی پوست می‌توانند منبع درآمد خوبی باشند با توجه به این که پاکسازی پوست می‌تواند پیش زمینه هر نوع کاری باشد از گریم عروس گرفته تا میکاپ‌های معمولی که برای مجالس انجام می‌شود، بسیار توصیه می‌شود. حتی می‌توانید در کلینیک‌های پوست و زیبایی نیز از مدرک پاکسازی پوست استفاده نمایید و مشغول به کار شوید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.