ارتباط با ما در

کدام سهام ها را بخریم؟

از چندین سال گذشته تاکنون درتمام دنیا بازار بورس یکی ازبهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری است، ولی باید توجه داشته‌باشید، که اگرمی‌خواهید دراین بازار موفق شوید، باید با دانش بورسی و اطلاعات مالی بتوانید سهام‌ها را به خوبی بررسی کرده و سپس وارد بازار سرمایه شوید.

منتشر شده

از چندین سال گذشته تاکنون درتمام دنیا بازار بورس یکی ازبهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری است، ولی باید توجه داشته‌باشید، که اگرمی‌خواهید دراین بازار موفق شوید، باید با دانش بورسی و اطلاعات مالی بتوانید سهام‌ها را به خوبی بررسی کرده و سپس وارد بازار سرمایه شوید. تعریف مختصری ازسهام این است، که هرسهام ازشرکتی که در بازار بورسی عرضه می‌شود بخشی ازمالکیت در آن شرکت است و شما با خرید هر تعداد ازسهام آن شرکت در مالکیت آن نقش دارید. باوجود این‌که در یک سال اخیر بازار بورس ضررهای بسیاری را برای سرمایه‌گذارانش به بارآورده‌است، ولی به عقیده کارشناسان، بازار بورس در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با دیگر بازارهای مالی از وضعیت بهتری برخوردار خواهد‌بود. در اینجا ما قصدداریم راه‌کارهایی برای آن که بتوانید سهام بهتری را در بازار بخرید و ضررهای خود را جبران کنید برای شما ارائه دهیم تا این‌گونه بعد از جبران ضررهایتان و رضایت از موفقیت در بازارهای مالی برای خود در تعطیلات، سفری را در نظر بگیرید، تا مجددا بتوانید با روحیه‌ای فوق‌العاده به ادامه تریدکردن در بازار سرمایه بپردازید. از این جهت ما به شما تورترکیه استانبول را پیشنهاد می‌دهیم، تا با امکانات عالی که برای مسافران وگردشگران در نظر گرفته‌است بتوانید سفری بی نظیر را تجربه کنید.

بهترین سهام ها برای خرید در حال حاضر

هر چند که برای انتخاب یک سهام نیاز به علم و دانش بورسی دارید، اما باید بدانید انتخاب بهترین سهام یک هنراست تا یک علم. همانطور که قراردادن بهترین امکانات از جمله امکانات پرواز، تفریحی و اسکان برای مسافران در طی مسیر و در مقصد یک هنر است و شما با انتخاب تور ترکیه استانبول می‌توانید تمام این امکانات را درکنارهم داشته باشید. بسیاری معتقدند بازار بورس نسبت به دیگر بازارهای مالی از جمله دلار، سکه و طلا مکان بهتری برای سرمایه‌گذاری است، زیرا وقتی نقدینگی به سمت این بازارها رود ضرر بسیاری را بر اقتصاد جامعه متحمل می‌شود. اما سرمایه گذاری در بازار بورس سرمایه ها را به سمت تولید و راه اندازی کارخانه ها می‌برد و باعث رشد اقتصاد جامعه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ دو صنعت محصولات شیمیایی و معدنی رشد قابل توجهی را داشته‌باشند. در ادامه به چند نمونه از آینده‌دارترین سهام‌ها اشاره خواهیم‌کرد، اما برای گرفتن بهترین نتیجه باید دید بلندمدت داشته‌باشید.

از بهترین سهام‌ها درگروه فلزات اساسی می‌توان به نماد فملی اشاره کرد. از نظر ارزش شرکت فملی در گروه خود رتبه نخست و در کل بازار رتبه دوم را داراست و یکی از بزرگترین شرکت های بازار سرمایه به حساب می‌آید. این نماد حتی در مدتی که بازار ضررهای سنگینی را برای سرمایه‌گذاران بوجودآورد، گهگاهی مثبت بوده و این مانع خروج سهامداران شده‌است. یکی دیگر از آینده‌دارترین نمادها نماد شلعاب درگروه محصولات شیمیایی است. با وجود آن که این نماد از شرکت های کوچک در بازار سرمایه است، ولی از نظر بنیادی در وضعیت متوسط رو به خوب قرار دارد و از بسیاری از نمادها عملکرد بهتری خواهدداشت. از دیگر نمادها می‌توان به نماد خگستردرگروه خودرویی، شپنا درگروه فرآورده‌های نفتی وکپشیر ازگروه محصولات کانی غیرفلزی اشاره کرد.

با سرمایه گذاری در بازار بورسی شما می‌توانید حتی در هنگام اوقات فراغت و یا حتی هنگامی که در سفر هستید نیز با دقت درخرید سهام‌ها سرمایه‌گذاری سودمندی داشته باشید. تور ترکیه استانبول با فراهم‌کردن امکاناتی فوق العاده به شما این امکان را می‌دهد که درکنار سفری به یادماندنی به خرید و فروش دربازار سرمایه پرداخته و اینگونه سرمایه خود را نیز افزایش دهید.

کی سهام بخریم کی بفروشیم

برای خرید و فروش سهام باید به محدوده حمایت و مقاوت دقت کرد. در محدوده مقاوت اگرچه سهامی همچنان در حال رشد باشد ولی عرضه‌ها آغاز می‌شود. در محدوده حمایت نیز برعکس مقاومت اگرچه سهامی در حال کاهش قیمت است و اصطلاحا روند نزولی دارد اما تقاضا برای سهام افزایش می‌یابد. بنابراین همیشه سهام‌های نزولی را در نظر داشته‌باشید و موقعی که سهام در حال خاج شدن از صف فروش است شما خریداری کنید.   هیچ گاه در نقطه مقاومت سهامی را نخرید و منتظر بمانیدتا حد مقاومت شکسته شود و تبدیل به نقطه حمایت شود سپس سهام را خریداری کنید

بعد از خرید یک سهام چه زمانی می‌توان فروخت؟

اگر شما سهامی داشتیدکه در چند روز متوالی صف خرید بود و به یکباره صف فرویخت و قیمت آخرین معامله منفی شد فورا آن سهام را بفروشید.

در زمانی که افت سهامی شروع شد منتظر بازگشت قیمت آن نباشید و باید به فروختن سهام اقدام کنید

وقتی سهامی مدت طولانی صعودی بوده و۱۰۰ درصد رشد کرده است هیچ‌گاه به آن ورود نکنید.

کم شدن سود نیز خود نوعی ضرر است به همین خاطر وقتی سهامی رشدکرد حد ضرر خود را برای خارج شدن از آن بالاتر ببرید.

در پایان این‌که لذت یک معامله خوب در بازار بورس را با لذت سفر با تور ترکیه استانبول همراه کنید، تا اینگونه اوقات خوش و به یادماندنی از زندگی را برای خود فراهم کرده‌باشید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.