ارتباط با ما در

طراحی گرافیک تخصصی برای خبرگزاری ها

در این مطلب به طرح های گرافیکی و خدمات جذابی که پارسی طرح ایرانیان به عنوان خدمت رسان گرافیک آنلاین به خبرگزاری ها در قالب طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی بنر برای خبرگزاری ها و همچنین برند سازی برای نشریات انجام می دهد می پردازیم .

منتشر شده

طراحی گرافیک تخصصی برای خبرگزاری ها

در این مطلب به طرح های گرافیکی و خدمات جذابی که پارسی طرح ایرانیان به عنوان خدمت رسان گرافیک آنلاین به خبرگزاری ها در قالب طراحی سایت خبرگزاری ، طراحی بنر برای خبرگزاری ها و همچنین برند سازی برای نشریات انجام می دهد می پردازیم .

طراحی گرافیک تخصصی برای خبرگزاری ها

طراحی بنر اختصاصی برای خبرگزاری و یا سایت های خبری فعال در کشور

شما در حال تماشا و مرور جامعه ایرانی هستید ، یک خبرگزاری معتبر و فعال در عرصه ی انتشار اخبار اختصاصی و ویژه ، در بخش کناری و یا ستون سمت چپ سایت ما تبلیغات بنری را مشاهده میکنید ، این تبلیغات هنگامی جلوه و نظر بیننده را جلب می کند که طراحی بنر به خوبی انجام شده باشد .

طراحی بنر تبلیغاتی مختص خبرگزاری ها ، یک چارچوب و مشخصه ی ویژه ای دارد ، شما در مورد یک سایت کم بازدید و کم بیننده صحبت نمیکنید ، اینجا در جامعه ایرانی کاربران زیادی مراجعه میکنند تا اخبار روز ایران و جهان را بخوانند ، تبلیغات اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد مطمئنا نرخ کلیک بیشتری دریافت می کنند و روزانه تعداد زیادی از بینندگان به سایت شما هدایت می شوند .

چرا باید از پارسی طرح ایرانیان برای این اقدام استفاده کنیم ، چند دلیل وجود دارد یکی آنکه کیفیت طراحی بنر در پارسی طرح ایرانیان از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است . همین موضوع باعث شده تا شرکت های زیادی از خدمات این مجموعه استفاده نمایند .

طراحی وب سایت خبرگزاری و یا مجلات خبری اینترنتی

سایت های خبرگزاری یا به نوعی مجلات خبری از ساختار پیچیده و کم پر بخش برخوردار هستند ، برای نمونه می توانید اکنون صفحه اصلی سایت جامعه ایرانی را مشاهده نمایید ، بخش های مختلف قرار داده شده است که اگر درست چیدمان و طراحی انجام نشده باشد کاربر نمی تواند از تمام خدمات به نحو عالی استفاده نماید .

طراحی وب سایت برای خبرگزاری ها کمی پیچیده و دشوار است ، اما تیم پارسی طرح ایرانیان در این زمینه تخصص و مهارت خوبی دارد و به شیوه رابط کاربری وب سایت را طراحی می کنند که کاربر بتواند از حداکثر توان بخش های مختلف و سایت خبری استفاده کند .

طراحی وب سایت خبرگزاری و یا مجلات خبری اینترنتی

این یک مزیت است که اگر به خوبی اجرا شود تاثیر مهمی در رشد بیننده ی یک سایت خبری مانند جامعه ایرانی و سایر سایت های خبری دارد .

به طور معمول سایت هایی که در زمینه خبر فعال هستند ، چند ستون دارند به اصطلاح ستون های کناری یا میانی گفته می شود که این ستون ها وظیفه دارند تا کاربر را به صفحات و دسته بندی های مختلف هدایت کنند ، هرچه این ترتیب و چیدمان درست بخش ها در طراحی به شکل دقیق تر انجام شود ، کاربر دسترسی سریع و به دور از شلوغی های یک سایت خبری از محتوای زیاد می تواند به بخش مورد نظر خود دست یابد .

در این راستا می توانید از خدمات طراحی سایت ویژه خبرگزاری ها در سایت پارسی طرح ایرانیان استفاده نمایید .

برندسازی خبرگزاری ها چگونه انجام می شود ؟

یک سایت که در زمینه انتشار خبر فعالیت می کند ، ابتدا باید اعتبار خود را به بیننده و کاربر اینترنتی منتقل کند ، صحت خبر مهم ترین ویژگی یک سایت معتبر خبری است .

شیوه ی برندسازی سایت های خبرگزاری ، روش های متنوعی دارد که در این مطلب صرفا به چند بخش آن اشاره می کنیم و شما را دعوت می کنیم اگر سوالات بیشتری در ذهن خود در این رابطه دارید از مشاورین پارسی طرح ایرانیان در زمینه برندسازی خبرگزاری استفاده نمایید ، همانطور که اشاره شد ، یکی از راه های اعتبار سنجی سایت خبرگزاری ، میزان معتبر بودن و اختصاصی بودن یک خبر است .

برندسازی خبرگزاری ها چگونه انجام می شود ؟

شاید شما مانند دیگر موضوع در تبلیغات شاهد بنرها و تبلیغات اینترنتی یک خبرگزاری نباشید ، چون خبرگزاری ها از روش های دیگری استفاده میکنند و گاها نیاز به تبلیغات بنری برای برندسازی خود نمی بینند .

ترجیح می دهند ، در موتور های جستجوگر فعالیت خود برای کاربران هدف خود منتشر کنند و در صفحات جستجو بیشتر دیده شوند و کاربر را از طریق خبر مورد نظر دعوت به مطالعه نمایند .

از سوی دیگر کاربران سایت های خبری که از طراحی خوبی در ظاهر برخوردار باشند را می پسندند و  اگر ظاهر وب ، محتوای اختصاصی خبری ، بروزرسانی مداوم و حرفه ای در تولید محتوا داشته باشید مطمئنا از محبوبیت زیادی بین کاربران خبری قرار خواهید گرفت .

جمع بندی این مطلب ، خدمات پارسی طرح ایرانیان شاید در میان رقبا وجود داشته باشد ، اما میزان اعتبار یک شرکت در زمینه طراحی گرافیک می تواند از جهت کیفیت ، پشتیبانی و قیمت مناسب تضمین شود .

بهترین باشید .

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.