ارتباط با ما در

ساخت انواع المنت سرامیکی در کارگاه تهران المنت

المنت ها از جمله محصولاتی هستند که مدل های گوناگونی دارند و اصولا قطعاتی هستند که با استفاده از برق گرم شده و از عملکرد آنها میتوان بهره برد.

منتشر شده

المنت ها از جمله محصولاتی هستند که مدل های گوناگونی دارند و اصولا قطعاتی هستند که با استفاده از برق گرم شده و از عملکرد آنها میتوان بهره برد. این نوع المنتها به کمک تکنولوژی مقاومت تولید می شوند. یکی از نمونه های ویژه المنت ها، المنت سرامیکی است که توسط تولید کنندگان ما ساخته و روانه ی بازار میشود. نکته ی مهم در اینجا ساخت و تولید انواع المنت در کارگاهها و کارخانه هایی می باشد که از بهترین متریال و به روزترین تکنولوژی ها برای ساخت المنتها استفاده می کنند. در این مطلب قرار است شما را با یکی از این کارگاههای تولید انواع المنت مخصوصا المنت سرامیکی آشنا کنیم که مطمئنا مطالعه آن خالی از لطف نیست.

المنت سرامیکی تولید در کارگاه تهران المنت

هر آنچه که باید درباره ی المنت سرامیکی بدانید

المنت های سرامیکی دارای یک هسته از جنس نیکل کروم بوده که تا حد زیادی شبیه به المنت های کویل هیتر ساخته می شوند. سپس بر روی این هسته یک یا چند لایه روکش سرامیکی قرار می گیرد. که این موضوع باعث میشود تا حرارت به مساوات در محیط پخش شود و از هدر رفتن انرژی گرمایشی تولید شده جلوگیری شود.

کاربردهای المنت سرامیکی

مخصوص دستگاه های تزریق پلاستیک، صنایع تولید لاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم، کاهش مصرف انرژی، قالب گیری تزریقی – مخزن، لوله یا گرمایش مخزن – اکستروژن پلاستیک، درجه انعطاف پذیری بالا- قالب گیری ضربه ای.

از مهمترین مزایای استفاده از این المنت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:حفظ حرارت، طول عمر بیشتری دارند و گرمای متعادل تری نسبت به المنت سیمی از خود تولید می کنند، در زمان فعالیت حرارت را به صورت متعادل و مساوی پخش می کند، المنت های سرامیکی به اندازه المنت های فلزی گرما تولید نمی کنند و به همین خاطر در زمان تماس با دیگر مواد باعث سوختگی نمی شوند، المنت سرامیکی می تواند تعداد بسیار زیادی دوره گرمایشی را بدون احتمال ترک خوردگی یا شکستگی تحمل کند.

المنت سرامیکی قیمت

آیا گروه صنعتی تهران المنت را میشناسید؟

گروهی است که توانسته با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. از جمله محصولات تولیدی تهران المنت میتوان المنت میله ای، المنت فلنج دار، المنت شیشه ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت تسمه ای و … را نام برد.

چرا می گوییم گروه صنعتی تهران المنت؟

چون تلاش گروه صنعتی تهران المنت بر آن است تا با بهترین قیمت و کیفیت، به چرخه تولید در کارخانه جات و صنایع صنعتی، کمک کوچکی در راستای پیشرفت هر چه بیشتر بکند. همچنین با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بر آن است تا با کاهش هزینه های تولید در ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت که لازمه آن استفاده از متریال به روز اروپایی میباشد، سهمی در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم داشته باشد.

همچنین گروه صنعتی تهران المنت واقع در لاله زار تهران، سعی نموده است تا بر پایه ی اصول مهمی نظیر مشاوره حرفه ای، طراحی با دقت بالا، تکنولوژی در تولید و قیمت مناسب و همچنین استفاده از دانش و تجربه فنی خود در زمینه تولید المنت در کم ترین زمان محصول مورد نظرتان را ساخته و در اختیارتان قرار دهد.

المنت سرامیکی تخت- المنت حرارتی سرامیکی

نتیجه اینکه

تهران المنت ( tehranelement.com ) توانایی تولید انواع المنت های سرامیکی نظیر: المنت سرامیکی تخت، المنت سرامیکی تسمه ای، المنت سرامیکی بخاری برقی، المنت سرامیکی استخر، المنت سرامیکی مادون قرمز، المنت سرامیکی ۱۲ ولت و المنت سرامیکی تابشی را به همراه ارسال آنها به سراسر کشور، آن هم در کمترین زمان ممکن را دارد.

4 دیدگاه

یک دیدگاه

  1. سعید

    سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ در ۱۷:۱۲

    المنت سرامیکی تخت هم تولید میکنید ؟

  2. مینو

    سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ در ۱۷:۱۵

    المنت استخر با تعداد بالا هم انجام میدید ؟

  3. شایان

    سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ در ۱۷:۱۷

    امکان تولید المنت فنری هم وجود داره!؟

  4. کیانوش عیاری

    سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ در ۱۹:۰۰

    خیلی هم عالی. در این کارگاه المنت آبگرمکن هم تولید میشه؟

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.