ارتباط با ما در

سرمایه لازم برای کسب درآمد اینترنتی

یکی از بزرگترین اشتباهات بسیاری از افراد که تا به الان کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی نکردن این است که فکر می کنند حتماً باید چند ده میلیون تومان و یا چند صد میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشند تا بتوانند از طریق اینترنت کسب و کارشان را راه اندازی کنند.

منتشر شده

خیلی از دوستان قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت را دارد. بسیاری از افراد فکر می کنند برای اینکه بتوانند یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنند حتماً باید سرمایه زیادی داشته باشند در صورتی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت به هیچ سرمایه زیادی نیاز ندارید.

یکی از بزرگترین اشتباهات بسیاری از افراد که تا به الان کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی نکردن این است که فکر می کنند حتماً باید چند ده میلیون تومان و یا چند صد میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشند تا بتوانند از طریق اینترنت کسب و کارشان را راه اندازی کنند.

شما با کمترین سرمایه ممکن در ادامه به شما خواهیم گفت می‌توانید در کمتر از چند ماه به درآمدهای فوق العاده زیادی در ماه رسید. میزان درآمد و کسب و کارهای اینترنتی بستگی به این دارد که چقدر زمان خواهید گذاشت و چقدر اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی را بلد هستید.

ممکن است شما با مباحث راه اندازی کسب و کار آنلاین و کسب درآمد اینترنتی آشنا باشید و خیلی زودتر از فردی که هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارد کسب و کارش را راه اندازی کند و به درآمدهای فوق العاده بالایی برسد.

 

و یا اینکه ممکن است شما هیچ اطلاعات و آگاهی در این زمینه نداشته باشید و به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشید و وقتی کسب و کار اینترنتی را راه اندازی می کنید نتایج چشمگیری نخواهید گرفت گفت چون با مباحث راه اندازی کسب و کار آنلاین آشنا نیستید. حالا به دور از این قضیه بهتر است به شما بگم اگر بخواهید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید به چه قدر سرمایه اولیه نیاز داریم.

 

سرمایه لازم برای کسب درآمد از اینترنت 

میزان سرمایه لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به میزان کارهایی که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. البته این را هم به شما بگویم با توجه به این که اکثر شما قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید اما هیچ سرمایه ای ندارید هدف من این است که به شما بگم بدون سرمایه  آیا راه اندازی کسب و کار اینترنتی و درآمدزایی از اینترنت ممکن است یا نه؟

 

خبر خوشحال کننده این است شما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی است نیازی نیست حتماً سرمایه‌های زیادی داشته باشید! تنها سرمایه ای که بابت کسب درآمد از اینترنت نیاز دارید سرمایه راه اندازی و ساخت سایت است. یعنی تنها سرمایه شما سرمایه راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی برای درآمدزایی از اینترنت است.  و خبر خوشحال کننده دیگر این است که برای راه اندازی و ساخت سایت اصلا نیازی ندارید از شرکتهای طراحی سایت و افراد برنامه نویس استفاده کنید. شما با استفاده از سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا می توانید بدون اینکه برنامه نویسی و کد نویسی را بلد باشید هر سایتی با هر امکاناتی می‌خواهید بسازید .

 

در کل سرمایه‌ای که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و کسب درآمد از طریق اینترنت نیاز دارید هزینه راه اندازی سایت است که شما باید یک دامین و یک هاست برای کسب و کار اینترنتی تان تهیه کنید و سایت تان را راه اندازی کنید.

 

اولین چیزی که برای راه اندازی و ساخت سایت تان نیاز دارید یک دامنه و نشانه اینترنتی است. دقیقاً مثل سایت آکادمی سبز ز که دامنه اینترنتی ما www.academysabz.com میباشد. شما هم برای کسب و کار اینترنتی که می خواهید راه اندازی کنید باید یک دامنه مناسب انتخاب کنید. شما دامنه سایت تان را از طریق شرکت های ثبت دامنه ثبت می کنید و بعد از اینکه ثبت کردید آن دامنه برای شما می شود و مالک آن هستید.در انتخاب نام دامنه بسیار دقت کنید و سعی کنید بهترین نشانه اینترنتی را برای سایت تان انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم مقاله ۳ ایده کسب و کار اینترنتی را مطالعه کنید

بعد از این که دامنه مورد نظرتان را تهیه کردید در قدم بعدی برای کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی سایت باید یک هاست بگیرید. منظور از هاست یک فضای اختصاصی است که تمام اطلاعات سایتتان در آن ذخیره می شود. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و درآمد زایی از طریق اینترنت شما حتما باید برای سایت تان یک هاست داشته باشید. شرکت های زیادی هستند که خدمات هاستینگ ارائه می دهند و شما می توانید از این شرکت ها خدمات هاست تهیه کنید.  در انتخاب هاست برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و سایت دان و حتماً به این نکته توجه کنید که حتماً از شرکت‌های هاستینگ معتبر که دارای اعتبار بسیار بالایی هستند هاست بگیرید.

 

بعد از این هاست آن را تهیه کردید باید با استفاده از سایت ساز وردپرس کاملا رایگان است سایتتان را راه اندازی کنید. پس به این نتیجه رسیدیم که برای کسب درآمد از طریق اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما تنها به یک سایت نیاز دارید. و تنها سرمایه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی راه اندازی سایت است. تنها هزینه‌ای که برای راه اندازی سایت نیاز دارید خرید یک دامنه و هاست است. سایت ساز وردپرس مکه کاملاً رایگان است و شما می توانید به صورت کاملا رایگان این سایت ساز را از از سایت وردپرس دات اوارجی دانلود کنید.

 

پس اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی را دارید دیگر نباید نگران باشید. چون تا الان فهمیدید که سرمایه لازم برای کسب درآمد از اینترنت چقدر است و شما بدون اینکه نیازی به هزینه های اضافی مثل تبلیغات در سایت های دیگران، تبلیغات در بنر ها، تبلیغات گوگل و… استفاده کنید به هیچ کدام از این ها نیازی ندارید.

 

اگر خیلی جدی قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید به شما توصیه می کنم همین الان تصمیم نهایت آن را بگیرید و به فکر کسب درآمد از طریق اینترنت باشید. مطمئن باشید اگر اصولی بتوانید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید می توانید به درآمدهای اینترنتی بسیار زیادی در ماه و حتی در روز برسید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و  از شما می خواهم که همین حالا به فکر کسب درآمد از طریق اینترنت باشید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.