ارتباط با ما در

کارتن سازی | سفارش کارتن | استعلام قیمت کارتن

ممکن است از خود بپرسید چرا بهتر است از بسته بندی های کارتنی استفاده کنیم؟ یکی از بزرگترین دلایلی که اثبات می کند بسته بندی کارتنی برای محصولات بهتر است، مقرون به صرفه بودن و مقاومت و استحکام بالای آن است.

منتشر شده

این روزها صنعت بسته بندی در روند تولید و عرضه یک محصول و رساندن آن به دست مشتری یکی از صنعت های مهم و البته پرسود است. صنعت کارتن سازی و جعبه سازی یکی از زیرمجموعه های قدیمی این صنعت به شمار می رود. کارتن را میتوان یکی از قدیمی ترین و البته رایج ترین شیوه های بسته بندی دانست که افراد زیادی را با توجه به مزیت هایی که دارد ترغیب به استفاده از خود کرده است. در این مطلب می خواهیم شما را با دیگر مزایای استفاده از کارتن آشنا کنیم؛ پس اگر در صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و یا هر حوزه دیگری مشغول به فعالیت هستید، تا انتها با ما همراه باشید. ما یک شرکت معتبر در زمینه چاپ و تولید کارتن بسته بندی را به شما معرفی می کنیم تا هزینه کمتری را بابت بسته بندی های خود پرداخت کنید!

برای استعلام قیمت کارتن به صورت آنلاین و در کمتر از ۳ دقیقه کلیک کنید.

قیمت ارزان و مقاومت بالا تنها مزیت های کارتن نیست!

ممکن است از خود بپرسید چرا بهتر است از بسته بندی های کارتنی استفاده کنیم؟ یکی از بزرگترین دلایلی که اثبات می کند بسته بندی کارتنی برای محصولات بهتر است، مقرون به صرفه بودن و مقاومت و استحکام بالای آن است؛ اما عجله نکنید چرا که این دو مورد تنها مزیت های کارتن نیستند! اگر با روند کارتن سازی آشنایی داشته باشید و یا تاکنون از این متریال برای بسته بندی استفاده کرده باشید حتما می دانید که کارتن از تمام جهات متریال مناسب تری برای بسته بندی به شمار می رود. یکی از مهم ترین مواردی که در صنعت بسته بندی به آن توجه زیادی می شود، بهینه کردن بسته ها برای حمل و نقل آسان تر است.

شما باید با توجه به ماهیت محصول و کالای خود، نوعی از بسته بندی را انتخاب کنید که کمترین آسیب را در طول جا به جایی ببیند. علاوه بر آن نوع بسته بندی نباید حمل و نقل را سخت کرده و شما یا مشتری هایتان را به دردسر بیندازد. شرکت کارتن سازی گلبرگ در کرج با هدف حمل و نقل آسان تر، جعبه های کارتنی خود را در سایز و با متریال دلخواه شما تولید و چاپ می کند؛ فراموش نکنید که بسته بندی یک محصول باید ضامن سلامت آن محصول تا زمان رسیدن به دست مصرف کننده باشد و این اتفاق تنها زمانی رخ می دهد که این بسته بندی ها به کمک یک تیم حرفه ای و با متریال درجه یک تولید شده باشند.

فرایند پکیجینگ نباید زمان زیادی از شما بگیرد

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک بسته بندی استاندارد باید داشته باشد این است که فرایند پکیجینگ باید در مدت زمان کوتاهی و بدون چالش صورت بگیرد. طراحی بسته بندی یکی از نکات مهمی است که می تواند در روند رشد و توسعه یک کسب و کار نقش شایانی داشته باشد؛ اما علاوه بر طراحی، روند بسته بندی و یا پکیجینگ کالاهای شما نیز نباید زمانبر و پرچالش باشد. به عنوان یک تولیدی عمده که محصولات خود را برای خرده فروشان و یا مشتریان می فرستید و یا به عنوان یک شرکتی که کالاهایی را به دیگر کشورها صادر می کنید، باید از بسته بندی استفاده کنید که در کوتاه ترین زمان ممکن قادر باشید محصولات خود را در بسته بندی هایتان بگنجانید.

چگونه روند پکیجینگ خود را آسان تر کنیم و یا در زمانی کمتر تعداد زیادی از محصولات را بسته بندی کنیم؟ یک شرکت کارتن سازی باتجربه می تواند به این سوال شما پاسخ دهد! شما تنها به یک متریال مناسب مانند کارتن برای بسته بندی احتیاج دارید که به راحتی بتوانید کالاهای خود را در آن قرار دهید. شرکت گلبرگ باکس، یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی کارتن، با توجه به نوع و ماهیت محصولات شما کارتن هایی در ابعاد متفاوت را طراحی و چاپ می کند. بنابراین نگران محصولات کوچک و بزرگ خود نباشید و همه آن ها را در بسته بندی هایی ایمن و مقاوم ارسال کنید.

یک شرکت کارتن سازی کمک می کند تا جلوی ضرر خود را بگیرید!

اگر محصولی که برای مشتری و یا مصرف کننده ارسال می کنید صحیح و سالم به دست آن ها نرسد چه کسی باید ضرر تحمیل شده را جبران کند؟! این نکته را به خاطر داشته باشید که در صورت عدم برخورداری از بسته بندی های مناسب، ضرر مالی تنها ضرری نیست که متوجه حال شما می شود؛ بلکه ضررهای سنگین تری برای سابقه و اعتبار نام و برند شما به دنبال خواهد داشت. احتمالا کسی تمایلی به استفاده از محصولات شما نشان نمی دهد اگر این محصولات با حفظ ماهیت و شکل ظاهری اصلی خودشان به دست آن ها نرسند!

صنعت کارتن سازی کمک می کند تا با استفاده از کارتن های مقاوم محصول خود را سالم به دست مشتری برسانید و مجبور به پرداخت ضرر و زیان نشوید. کارتن ها اگر با مواد اولیه مرغوبی تولید شده باشند از مقاومت و استحکام کافی برخوردار خواهند بود و قادر هستند تا از محصولات شما در برابر آسیب و ضربه های فیزیکی، رطوبت، نور خورشید و … محافظت کنند. تنها با انتخاب یک شیوه مناسب برای بسته بندی می توانید جلوی ضرر مالی و خدشه دار شدن اعتبار خود را بگیرید.

انواع کارتن که روند بسته بندی را آسان تر می کنند

کارتن ها با توجه به روشی که برای چاپ آن ها استفاده می شود و همچنین متریال به کار گرفته شده در ساختشان دارای انواع متعددی هستند. برای انتخاب بهترین نوع کارتن که متناسب با نوع محصول تولیدی شما است به مشاوره قبل از خرید نیاز خواهید داشت. شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس جاوید با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید انواع کارتن امکان مشاوره تلفنی قبل از خرید را برای شما فراهم کرده است. در ادامه با انواع کارتن بیشتر آشنا می شوید

برای مشاهده انواع کارتن تولیدی در کارتن سازی گلبرگ کلیک کنید. 

کارتن های استاندارد

فرم استاندارد کارتن ها را همگی بارها و بارها در سایزهای مختلف مشاهده کرده اید. کارتن های استاندارد می توانند طیف وسیعی از اندازه را در بر بگیرند بنابراین میتوان از آن ها برای بسته بندی اغلب کالاها و حتی محصولات صادراتی استفاده کرد. این کارتن ها با استفاده از روش چاپ فلکسو با سرعت بالا و در ۴ رنگ چاپ و تولید می شوند. اگر محصولاتی با طیف گسترده ای از اندازه دارید، می توانید از کارتن های استاندارد استفاده کنید.

کارتن های دایکاتی در صنعت کارتن سازی

یکی دیگر از انواع کارتن هایی که در این صنعت تولید و به مصرف می رسند کارتن های دایکاتی هستند. اگر ماهیت محصولات شما به گونه ای باشد که نیاز به فرم های پیچیده تری از کارتن داشته باشید، به سراغ کارتن های دایکاتی بروید. از آنجایی که برای چاپ و تولید این دسته از کارتن ها از قالب استفاده می شود، می توان فرم های پیچیده ای را به کمک آن اجرا کرد؛ بنابراین اگر کارتن های ساده و استاندارد برای بسته بندی محصولات شما مناسب نیستند، توصیه می کنیم از این کارتن ها استفاده کنید. موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از تکنولوژی های بروز و همچنین بکارگیری نیروهای متخصص برای چاپ و تولید این کارتن های پیچیده است؛ پس فراموش نکنید که باید با یک شرکت معتبر در زمینه بسته بندی های کارتنی همکاری کنید!

کارتن های لمینتی

گروهی دیگر از کارتن ها که در صنعت کارتن سازی استفاده های زیادی از آن می شود کارتن های لمینتی هستند. برخی از تولیدکنندگان در تلاش هستند تا با نحوه بسته بندی خود علاوه بر مراقب از محصولاتشان، آن ها را به طریقی بهتر به مخاطب معرفی کنند. همانطور که می دانید نحوه بسته بندی تاثیر زیادی بر جلب نظر مشتری نسبت به شما و خدماتتان خواهد داشت. بنابراین اگر می خواهید محصولات خود را هر چه بهتر به نمایش بگذارید بهترین گزینه ممکن کارتن های لمینتی هستند. امکان چاپ جلوه های بصری در این کارتن ها، نقطه قوت آن ها به شمار می رود؛ از همین رو با بسته بندی های کارتنی خود هم از محصولاتتان محافظت کرده اید و هم از آن ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کمک گرفته اید!

شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس؛ یک واحد تولیدی که می توانید به تخصص آن اعتماد کنید!

انتخاب یک فرد باتجربه کارتن ساز کار ساده ای نیست و ممکن است حسابی شما را به چالش بکشد! چراکه مرغوبیت متریال به کار رفته در ساخت کارتن و همچنین تخصص نیروهای دخیل در روند تولید آن تعیین کننده نتیجه نهایی خواهند بود. احتمالا به دنبال کارتن هایی نیستید که کمترین مقاومتی از خود نشان نمی دهند و برای جا به جایی یک محصول نمی توان به آن ها اعتماد کرد! اگر به دنبال یک تیم متخصص در زمینه تولید کارتن هستید ما تیم گلبرگ باکس را به شما توصیه می کنیم. این تیم با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه و با استفاده از بروز ترین دستگاه های چاپ، چاپ و تولید بسته بندی ها را برای شما انجام می دهد.

نمونه کارهای انواع کارتن های استاندارد، دایکاتی، لمینتی،E  فلوت، C فلوت و … را می توانید در سایت گلبرگ باکس مشاهده کنید. امکان مشاوره تلفنی قبل از خرید و همچنین استعلام قیمت کارتن، از خدمات برجسته کارتن سازی گلبرگ است که برای رفاه حال مشتریال در حال ارائه توسط این واحد تولیدی می باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.