ارتباط با ما در

نکات مهم برای خرید بهترین دوچرخه

منتشر شده

زمانی که وارد فروشگاه دوچرخه میشوید و قصد خرید دوچرخه را دارید اصولا برای شما کار آسانی نیست که بتوانید دوچرخه ای که مد نظر دارید را به راحتی بیابید ، همیشه این سوال برای شما وجود خواهد داشت که کدام برند ؟ کدام مدل دوچرخه برای من مناسب است ؟ آیا دوچرخه کوهستان و یا دوچرخه کورسی ؟ چون مدل های زیادی را در آن فروشگاه می بینید که هر کدام از نظر فریم و قطعات با هم تفاوت هایی دارند و به طبع آن کیفیت سواری متفاوتی را ارائه خواهند داد.

انواع بسیاری از دوچرخه در بازار موجود هستند ولی سه نوع با اهمیت دوچرخه که کاربردی تر می باشند دوچرخه های شهری ، دوچرخه کورسی و دوچرخه های کوهستانی هستند. دوچرخه های جاده یا به طور معمول کورسی مناسب  مسیر ها و جاده های صاف بوده و  دارای چرخ های نازک و بدنه سبک می باشد. زمان سواری نیروی کمتری صرف حرکت می شود و مناسب شتاب های زیاد است. فرمان آن ها شکلی رو به پایین دارند. ولی نوع کوهستانی مناسب مناطق کوهستانی و مسیرهای دارای شیب است و دارای چرخ های پهن و بدنه مستحکم می باشند. این نوع دوچرخه ها نیز استقامت بالایی دارند و دارای فرمان صاف و در واقع روبه بالا دارند. نوع دیگری از دوچرخه بنام دوچرخه شهری هست که ویژگی هایی ما بین کورسی  و کوهستانی دارد و مناسب نواحی شهری و جنگلی می باشد.

خرید دوچرخه از فروشگاه اینترنتی آریا چرخ در تهران

آریا چرخ بعنوان یکی از برترین فروشگاه های دوچرخه و وسایل جانبی و قطعات یدکی دوچرخه با اتکاء به بیش از ۳ دهه تجربه و دانش فنی و خدمات پس از فروش گسترده تلاش در جلب رضایت و حمایت شما مصرف کنندگان گرامی دارد تا شما مشتری عزیز بتوانید از دوچرخه هایی با کیفیت و در سطح استاندارد جهانی بهره مند شوید. امیدواریم کوشش های ما در جلب رضایت خاطر شما موثر افتد.

شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۲۵۰۰-۴۸۸-۰۹۱۰  تماس جاصل فرمایید.

معرفی بهترین برندهای دوچرخه

دوچرخه جاینت

همواره جاینت بعنوان برترین تولید کننده دوچرخه در سطح دنیا تمام تلاش خود را در راستای ایجاد بهترین حس از دوچرخه سواری دارد. ساخت دوچرخه های جاینت با یک ایده آغاز میگردد. از طرح نخستین روی برگه کاغذی گرفته تا تکمیل بافت های کربن و لوله های آلومینیوم، از مواد اولیه تا محصول نهایی؛ تمام محصولات جاینت یک مشخصه خاص به همراه دارند: ساخته شدن توسط برترین و بزرگترین نام در صنعت دوچرخه که تمامی مراحل خلق یک دوچرخه را به دقت تحت کنترل دارد. هدف جاینت به وجود آوردن برترین تجربه سواری برای شما می باشند و این برای همه اقشاری است که دوچرخه سواری می کنند، دوچرخه سواران حرفه ای، روزمره و یا ماجراجو تفاوتی ندارند. جاینت اولین تولیدکننده انبوه تنه آلومینیومی و نخستین تولیدکننده تنه کربن برای استفاده دوچرخه سواران است.

دوچرخه ویوا

فروش دوچرخه های ویوا در ایران بسیار بالا هست. محصولات دوچرخه ویوا نسبت به سایر شرکت های حرفه ای دوچرخه قیمت پایینتری دارند و نیز دارای کیفیتی متناسب با قیمت خود می باشند و همین دلیلی بر فروش بالای این برند دوچرخه در ایران می باشد. ویوا سابقه زیادی در ساخت دوچرخه ندارد و در سال ۹۲ میلادی در کشور چین آغاز به تولید و عرضه دوچرخه نمود. محصولات دوچرخه ویوا در اوایل کار خیلی با کیفیت نبودند و با گذشت زمان و با تولید دوچرخه های حرفه ای پا به رقابت با سایر برندهای دوچرخه گذاشت ولی باید گفت ویوا به جهت قیمت پایین و داشتن حداقل استانداردها در بین برترین برندهای دوچرخه از جمله در ایران جای دارد.

دوچرخه اسکات

اسکات از جمله برترین و معتبرترین برندهای سازنده دوچرخه در همه دنیا می باشد که در سال ۱۹۵۸ در کشور سوییس فعالیت خود را آغاز کرد. برند دوچرخه اسکات طیف گسترده ای از کلاس های مختلف دوچرخه را با بهترین کیفیت در طراحی و متریال تولید میکند و در ایران و همه کشورها طرفداران زیادی دارد به طوری که بسیاری از قهرمانان کشور و حتی دنیا نظیر Nino Schurter از محصولات اسکات در مسابقات استفاده کرده اند. برخی از سری های معروف دوچرخه اسکات در رده کوهستان عبارتند از اسکات اسپکت SCOTT ASPECT و اسکات اسکیل SCOTT SCALE و سری دو کمک اسکات اسپارک SCOTT SPARK علاوه بر این این برند دوچرخه های بسیار خوش رکابی در کلاس های دوچرخه شهری ، توریستی و دوچرخه های کورسی تولید و ارائه نموده است.

برند قناری

دوچرخه های قناری دوچرخه هایی متفاوت از دوچرخه های چینی می باشند و برند آن متعلق به ژاپن هست. کیفیت این مدل دوچرخه ها بسیار عالی و مناسب است . همچنین برخلاف دوچرخه های با برند چینی طراحی زیبا و متفاوت و متنوعی دارند. طراحی دوچرخه های قناری بسیار زیبا و خلاقانه است. گاها دوچرخه های قناری در یک خانواده چندین نسل مورد استفاده قرار گرفته و همه افراد جامعه از این برند خاطره خوبی دارند . شما با دوچرخه های قناری شور و شوق دوچرخه سواری را در فرزند دلبندتان ایجاد خواهید نمود.

نکات مهم برای خرید بهترین دوچرخه

  • نکته بسیار مهم ،تامین شدن ایمنی فرد است که با داشتن تجهیزات ایمنی دوچرخه تامین میشود که شامل کلاه ایمنی ،زانو بند ،آرنج بند و قمقمه آب و … است.
  • دوچرخه را از اماکن معتبر خریداری کرده و دقت شود که شامل گارانتی تنه و لوازم آن و  همچنین خدمات پس از فروش باشد.
  • مهم ترین قسمت دوچرخه تنه آن است که باید محکم بوده و به آلیاژ و کیفیت آن توجه کرد و باید به گونه ای باشد که انرژی دوچرخه سوار را هدر ندهد. در اینجا به بخش از جنس های تنه و خصوصیات شان می پردازیم :
  • الف) تیتانیوم: سبک و خشک و دارای انعطاف پذیری کم و عمر طولانی است ولی گران قیمت است و کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.
  • ب) کربن : بسیار سبک و در برابر ضربه ها شکننده است . در دوچرخه های کورسی و همنیطور در دوچرخه های کراس کانتری استفاده میشود.
  • ج) آلومینیوم : بسیار شیک و تولید ساده ای دارد و بسیار هم رایج است و قیمت مناسبی هم دارد.
  • به تمام قطعات دوچرخه کاملا دقت شود و از لحاظ مرغوبیت و کیفیت بررسی شود.
  • به سایز دوچرخه دقت شود و دوچرخه ای استاندارد و متناسب با قد و جثه فرد مورد استفاده باشد. یکی از راه کار ها این است که فرد ایستاده و دوچرخه بین دو پایش قرار گیرد و باید حداقل دو تا ۴ انگشت ،تنه با فاق فاصله داشته باشد .اگر چسبیده به تنه باشید و به ناچار روی پنجه پا ایستاده باشید این تنه بلند است و مناسب نیست ، همینطور اگر فاصله تنه با فاق زیاد باشد آن تنه کوچک است و باز هم متناسب نیست و در سربالایی ها باعث خستگی و آسیب رساندن به فرد می شود.
  • اگر از استاندارد های یک دوچرخه اطلاعات کافی ندارید به همراه یک فرد آگاه و مطلع به خرید بروید.
  • جنس زین ها هم مهم است و اگر از نوع ژله ای باشد در مسیرهای طولانی مانع خستگی فرد می شود.

منتشر کننده: خدمات سئو مهام

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.