ارتباط با ما در

سئو نسبت به گوگل ادوردز چه برتری هایی دارد؟

از زمان های قدیم تا به امروز، بحث و تفکرات زیادی در مورد موضوع استفاده از سئو در مقابل Google Ads وجود داشته است.

منتشر شده

از زمان های قدیم تا به امروز، بحث و تفکرات زیادی در مورد موضوع استفاده از سئو در مقابل Google Ads وجود داشته است. به طور کلی ، هر دو استراتژی های خوبی برای پیشرفت مشاغل و سایت های تجاری هستند ، اما هر کدام از آن ها با توجه به دلایل مختلفی علاقه مندان خود را دارند و افرادی هستند که با استفاده از هر دو موافق نیستند. تاجران و بازاریان می پرسند: آیا SEO همیشه ماندگار خواهد بود یا اینکه پس از مدتی از بین می رود؟ آیا رقابت در تبلیغات Google بسیار گران است یا ارزش دارد به خاطر سئوی سایت مبلغی هزینه شود؟ بگذارید اینگونه بگویم ، شما هنوز هم می توانید از هر دو روش استفاده کنید. اما باید به این نکته توجه کنید که سئو به همین سادگی و به همین زودی از بین نمی رود و تاثیرات خود را بر روی وب سایت ها خواهد داشت – مهم نیست که چه کسی می گوید. بنابراین ، باید توجه کرد که با استفاده از نتایج و بررسی ها کدام استراتژی متناسب با ایجاد وب سایتی برای مشاغل شما است؟

شاید در جریان باشید که سئو سایت و گوگل ادوردز هر دو به منظور بالا بردن رتبه وب سایت ها استفاده می شوند. ولی تفاوت هایی در هر کدام از این روش ها وجود دارد. همچنین می توان گفت که هر کدام از این روش ها به گونه‌ای خاص سعی در بالاتر بردن اهمیت سایت در نظر گوگل خواهند داشت. هر دو این روش ها توسط گوگل بوجود آمده است و برای همه اشخاص قابل استفاده است. ولی تاثیرات هر کدام از این روش ها در کوتاه مدت و بلند مدت میزان تفاوت های آنها را مشخص می کند. به طور کلی می توان گفت که باید در ابتدا با هر دو این روش ها به طور کامل آشنا شوید تا بتوانید یک گزینه مناسب را بین این دو گزینه انتخاب کنید.

سئو سایت و تاثیرات آن در رتبه سایت

سئو سایت با استفاده از روش هایی در قسمت های مختلف سایت تاثیر گذاشته و سبب می شود پس از مدتی به رتبه اول یا رتبه های بالاتر گوگل منتقل شود. گوگل روش هایی را برای بالاتر بردن رتبه سایت ها منتشر کرده که هر روز آنها را بروز رسانی می کند. این روش ها را سئو سایت می نامند که می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در نمایش سایت شما به مشتریان و سایر افراد داشته باشد. در صورتی که با استفاده از روش های درست و رعایت تمام نکات مربوطه سئو سایت را رعایت کنید می توانید در طولانی مدت رتبه سایت خود را بالا نگه دارید. از جمله این روش ها می توان به رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک اشاره کرد. رپورتاژ آگهی یک متن تقریبا کوتاه است که برای معرفی سایت و یا محصولات سایت شما در دیگر سایت ها استفاده می شود. می توان رپورتاژ ها را خرید و با توجه به نوع سایت و میزان محبوبیت آنها هزینه خرید انواع رپورتاژ متفاوت خواهد بود.

روش های بسیار زیاد دیگری برای سئو سایت وجود دارد. می توان هر کدام از این روش ها را در طولانی مدت بکار برد تا بتوان تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئو سایت خود بگذارید. این روش ها هزینه زیادی نخواه داشت و تنها می توان مدت زمان خاصی را برای گرفتن نتیجه صبر کرد. این زمان با توجه به روش هایی که استفاده می کنید و میزان تاثیر هر کدام از آنها متفاوت خواهد بود. ولی باید به این نکته توجه کنید که پس از رسیدن به رتبه های برتر و صفحه اول گوگل می توان مدت زمان زیادی در همان رتبه ماندگار شده و از مزایای این جایگاه در ارتقا سایت و پیشرفت تجارت اینترنتی خود استفاده کنید. این ماندگاری در شرو استفاده از تکنیک ها و روش های مربوط به سئو سایت است که همواره باید در تمام نکات سایت رعایت شود.

گوگل ادوردز و تاثیرات آن در رتبه بندی سایت

برای استفاده از گوگل ادوردز که یکی از راه های رسیدن به رتبه یک در اولین صفحه گوگل است باید مقدار زیادی هزینه کنید. علاوه بر سئو سایت که می تواند با استفاده از مراحل و راه های مختلفی انجام شود،گوگل یک روش ساده تر ولی پر هزینه تر را برای رسیدن به رتبه های بالا در نظر گرفته است که نسبت به سئو سایت دوام کمتری دارد. به طور کلی رسیدن به رتبه های بالای گوگل توسط گوگل ادوردز با توجه به استفاده از روش های بسیار سخت پر هزینه تر است. بنابراین کمتر کسی می تواند در مدت زمان زیادی سایت خود را با استفاده از این روش در رتبه یک نگه دارد. پس این روش ماندگار نبوده و شرایط خاص خود را برای استفاده دارد. ولیکن می توان با استفاده از سئو سایت، هر سایتی را در هر زمانی با گذشت مدت زمان کوتاهی به رتبه اول در صفحه اول گوگل رساند.

دقت کنید که این روش ماندگاری بسیار بالاتری دارد و همچنین هزینه خیلی کمی را برای این کار صرف خواهند کرد. همانطور که گفته شد باید برای هر زمان کوتاه تا بلندی برای گوگل ادوردز هزینه کنید. سایت شما فقط تا زمانی در رتبه اول گوگل می ماند که برای آن هزینه کرده باشید. با توجه به اطلاعاتی که در مورد هر کدام از روش های رتبه بندی سایت ها بدست آوردید می توانید از هر کدام روش متناسب با سایت و نظر خود استفاده کنید. ما در این مورد استفاده از روش های سئو سایت مثب خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می کنیم. چرا که زمانی که می توان هزینه مورد نظر برای ارتقا جوانب دیگر سایت یا کسب و کار صرف کرد و با استفاده از روش هایی سئو سایت را برای رتبه بندی وب سایت در مدت زمان بلندی استفاده کرد دیگر نیاز به استفاده از گوگل ادوردز با هزینه بسیار بالا نخواهد بود. شاید زمان رسیدن به رتبه اول برای شما مهم باشد. ولی توجه به این نکته ضروری است که رسیدن به رتبه اول در زمان کم با بیشترین هزینه مسلما بهینه نبوده و تاثیر چندان مثبتی بر پیشرفت سایت شما نخواهد داشت.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.