ارتباط با ما در

بهترین هتل‌های باکو برای ایرانیان

باکو پایتخت آذربایجان یکی از همسایگان شمال غربی ایران است که فرهنگ و تاریخ مشترک آن با ایران و راحت بودن گرفتن ویزا، بسیاری از مسافران ایرانی را برای تفریح و بازدید از آثار باستانی و سایت‌های طبیعی به سمت خود جلب می‌کند.

منتشر شده

باکو پایتخت آذربایجان یکی از همسایگان شمال غربی ایران است که فرهنگ و تاریخ مشترک آن با ایران و راحت بودن گرفتن ویزا، بسیاری از مسافران ایرانی را برای تفریح و بازدید از آثار باستانی و سایت‌های طبیعی به سمت خود جلب می‌کند. برای اقامت در باکو دو راه خوب یعنی رزرو آنلاین هتل‌ های باکو و یا اجاره آپارتمان در باکو وجود دارد. اجاره آپارتمان در باکو در محلی نزدیک به مرکز شهر و با دسترسی به وسایل نقلیه عمومی معمولا بسیار گران است و تنها در صورتی به صرفه است که هزینه بین چند خانواده و یا چند نفر تقسیم شود.

 

اگر قرار است تنها و یا با خانواده خود سفر کنید، رزرو هتل در باکو بسیار بهتر و عاقلانه‌تر خواهد بود. بهتر است قبل از رزرو هتل ‌های باکو به حداقل چهار ستاره بودن آن و نزدیکی به میدان شهر و یا وسایل نقلیه عمومی دقت کنید، زیرا هتل‌های کمتر از چهار ستاره باکو معمولا مورد پسند سلیقه اید‌ه‌آل‌گرای ایرانی در نظافت نیست و کیفیت غذاها و امکانات در برخی از موارد بسیار ضعیف خواهد بود. نکته دیگری که به رزرو هتل در باکو نسبت به اجاره آپارتمان در باکو ارجحیت ‌می‌بخشد، راحت شدن از تمیز کردن ساختمان و تهیه غذا (حداقل صبحانه) برای شما و خانواده شما است.

 

هتل‌های چهار و یا پنج ستاره باکو

بیشتر هتل‌های چهار و یا پنج ستاره باکو در بدترین حالت تنها حدود ۶ کیلومتر از مراکز مهم شهر فاصله دارند و بنابراین آنچه یک هتل را به هتلی مناسب در باکو برای اقامت تبدیل خواهد کرد، قیمت هتل در باکو هم حتی برای هتل‌های پنج ستاره در اکثر موارد آنقدر زیاد نیست که از پس آن برنیایید. بنابراین تنها امکانات هتل در تعیین ارزش هتل موثر خواهد بود.

 

هتل‌های لوکس مثل هایت ریجنسی باکو

اگر توانایی مالی خوبی دارید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برند معروف هایت در دنیای هتلداری است. این هتل در نزدیکی بناهای تاریخی باکو واقع شده و فاصله آن از نزدیکترین ایستگاه مترو تنها پانزده دقیقه است. یکی دیگر از مزیت‌های این هتل فاصله ده دقیقه‌ای با ساحل دریا و مراکز خرید است. تمام وسایل هتل دارای بالاترین کیفیت و مدرن‌ترین تجهیزات هستند. این هتل دارای دو استخر سرپوشیده و روباز است و سالن مخصوص ماساژ، اسپا، جکوزی و سونا با کیفیت از ویژگی‌های خوب هتل محسوب می‌شوند. زمین تنیس، اتاق بازی، اسکواش، باشگاه بدنسازی و غیره نیز از امکانات این هتل خوب هستند. هتل‌های فیرمونت و هیلتون نیز از هتل‌های گران باکو، اما با کیفیتی فوق العاده هستند.‌

هتل‌های میان‌رده مثل  اکسلسیور باکو

این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی کمی ضعیفتر از هتل هایت با معماری زیبا و مکانی تقریبا دورتر از ساحل و بناهای تاریخی است، اما از مرکز شهر باکو تنها پنج دقیقه فاصله دارد و مناسب سفرهای کاری و تجاری است. در این هتل ‌می‌توانید از استخر روباز و سرپوشیده استفاده کرده و از سالن بدنسازی، سونا و حمام ترکی لذت ببرید. هزینه اقامت در این هتل نسبت به هتل‌هایی مثل هایت بسیار پایین‌تر است. این هتل رنک بسیار خوبی در سایت معروف تریپ ادوایزر دارد و همین امر می‌تواند بر خوبی امکانات این هتل صحه گذاشته و اقامت خوبی را برای شما رقم بزند.

هتل‌های ارزان مثل کراون

این هتل پنج ستاره باکو با اینکه فاصله کمی با دریا دارد و دید خوبی را از آن در اختیار شما خواهد گذاشت، به دلیل دور بودن از شهر تاریخی دارای هزینه بسیار پایینتری نسبت به دیگر هتل‌های پنج ستاره است. در این هتل نیز می‌توانید از استخر و ماساژ لذت ببرید و از چایخانه سنتی و سونا و جکوزی آن استفاده کنید. هتل در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و تجهیزات آن کمی قدیمی است و بعضی از امکانات هتل نیاز به بازسازی دارند.

توجه داشته باشید که آنچه یک هتل را برای اقامت ایرانی‌ها مناسب می‌کند، نزدیکی آن به مراکز تفریحی باکو و امکانات خود هتل است، زیرا سایت‌های تاریخی آن زیاد وقت شما را نخواهد گرفت. نزدیک بودن به سالن‌های کنسرت، یکی از امتیازات هتل‌های باکو محسوب می‌شود. شما با ویزای توریستی ایران می‌توانید سی روز در سال اقامت باکو را تجربه کنید، بهترین زمان اقامت در باکو از نظر آب و هوا اواسط اردیبهشت تا اواسط شهریور است.

چه طور برای سفر خارجی هتل ارزان پیدا کنیم؟

اما رزرو هتل در باکو هنگام نوروز شما را با برنامه‌های ویژه نوروزی همراه خواهد کرد، هر چند در این روزها هزینه کمی برای شما گرانتر تمام خواهد شد. در فصل‌های خوب باکو می‌توانید از سواحل زیبای دریای خزر استفاده کنید. همچنین قیمت اجناس در باکو بسیار مناسب است و سر زدن به مراکز خرید تجربه خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.