ارتباط با ما در

بهترین جاهای کوالالامپور مالزی برای تست غذا

در شهر کوالالامپور در منطقه ای نسبتا بزرگ در مرکز شهر محله ای به نام محله ی چینی ها وجود دارد. در این محله میتوان از صبح تا شب و از شب تا صبح در کوچه و پس کوچه های کوچ و باریک آن گشت و گذار کرد و این محله در پتالینگ جایا قرار گرفته است.

منتشر شده

محله ی چینی ها در کوالالامپور

در شهر کوالالامپور در منطقه ای نسبتا بزرگ در مرکز شهر محله ای به نام محله ی چینی ها وجود دارد. در این محله میتوان از صبح تا شب و از شب تا صبح در کوچه و پس کوچه های کوچ و باریک آن گشت و گذار کرد و این محله در پتالینگ جایا قرار گرفته است. در این محله میتوان کاملا فرهنگ چینی را با راه رفتن و پرسه زدن در خیابان های باریک ان و تماشای ساختمان ها و مغازه های سوغات فروشی و گشت و گذار در معابدو  پرستشگاه های قدیمی شان درک کرد .با پا گذاشتن به این خیابان انگار وارد سرزمین دیگری شده اید مردم این محل همگی چینی ای مهربانو مهمان نواز هستند که شب ها نیز بیدارند و در کافه ها و غذاخوری های سنتی شان مشغول کارو و خدمت رسانی به جهانگردان و توریست ها میباشند .در این خیابان میتوان انواع و اقسام خوراکی ها و جانک فود های چینی را که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است امتحان نمود .خوراکی هایی که تاکنون حتی نامشان را هم نشنیده بودید چه رسد به اینکه امتحان کرده باشید .در این محله حتی در نیمه شب ها هم غرفه ها ی غذاخوری باز هستندو میتوانید شکم گردی تا صبح داشته باشید .زیرا مغازه های مختلف سوغات فروشی و بازار چه های مختلفی شب ها برپا میشوند که باعث میشود تعداد بسیاری از توریست ها به این محل کشانده شوند .انواع و اقسام لباس ها از لباس های راحتی گرفته تا پیراهن های مدل دار و لباس های میهمانی ، کفش های راحتی ، زیورالات زنان و دخترانه ، گیره سر های فانتزی و اکسسری های جالب و ظریف ، تابلو های هنری و مجسمه های بودایییکوچک و بزرگ که هریک نماد های مذهبی مهمی میباشند و میتوانند یادگاری های خوبی از سفرتان باشند در این محل پیدا میشود .همچنین در طول روز نیز در محله چینی ها با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی عالی دارد میتوان از معابد قدیمی تاریخی و مهمش دیدن کرد .این معابد قرن هاست که در این محله قرار دارند و اکنون به جاذبه گردشگری مهمی در تور مالزی تبدیل شده اند .در ضمن شورو  نشاطو  هیاهوی تمام نشدنی این خیابان یکی از دلایلست که اکثر توریست ها دوست دارند ان را از نزدیک ببینند .غذاهای دریایی که در خیابان پتالینگ به فروش میرسند بهترین غذاهایی هستند که در مفازه اهی چینی انجا میتوان تست نمود .

از دیگر جالبی های این خیابان در تور مالزی این است که بازار مرکزی کوالا در ان واقع شده است .یعنی این بازار در اصل در راستای خیابان پتالینگ و بعد از خیابان پتالینگ قرار گرفته است .این بازار بنایی قدیمی دارد و خود مکام ان از جاذبه های توریستی تور مالزی است ولی در ان دست فروش های بسیاری مشغول عرضه ی کالاهای خرده ی خود هستند که اکثر انها ساخته ی دست هستند .فروشگاه های این بازار مجموعه ای کامل و باورنکردنی هستند که انواع و اقسام سوغاتی ها و یادگاری های کوچک و بزرگ را در قیمت های مختلف ارائه میکنند .حتی هنرمندان نیز در کنار بازار مشغول فروختن کار های هنری تابلو ها و سایر اثار هنری خود هستند و این قضیه یک رویداد مرسوم در کنار ساختمان بازار میباشد .

به گزارش سفر باتو ، در ابزدید از محله ی چینی ها قبل از اینکه شکمتان سیر شود حتما به معابد تاریخی اش سری بزنید برخی از این معابد عبارتند از معبد کو ان ین ، کلیسای رزاری و معبد ساری ماهاماریان که همه روزه میتوانید از انها بازدید کنید .

تجربه ی بهترین غذاهای ایتالیایی در رستوران مارینی

نام این رستوران ایتالیلییست و نشان میدهد که در ا غذاهای ایتالیایی سرو میشود ولی غذاهای ایتالیایی این مجموعه با بقیه جاها متفاوت تر و خوشمزه تر میباشد .این رستوران در طبقات بالای برج پتروناس قرار گرفته است .میتوانید در بهترین زمان ینعنی برای صرف شام به انجا بروید و ضمن صرف بهترین غذاهای ایتالیایی از مناظر زیر پای خود که تابلویی رنگارنگ و درخشان را با نورپردازی های شبان ایجاد نموده اند لذت ببرید . در این رستوران انوع ابمیوه ها و نوشیدنی های خنک و تازه سرو میشود .منوی کاملی دارد و به هزینه کردنش می ارزد حداقل یک شب را در جایی لوکس و حرفه ای غذا میل کنید .هر چند که غذاخوری های خیابانی مالزی هم همگی با کیفیت هستند ولی در انها غذای ایتالیایی وجود ندارد .در ضمن اسپاکتی های این رستوران معروف را از دست ندهید.

رستوران سی و هشت کوالالامپور

رستوران سیو هشت کی ال در طبقات بالای هتل گرند کوالا قرار دارد .از پنجره های ان میتوان تمام شهر را تماشا کرد .بهترین زمان برای صرف غذا شب هاست که بتوان تمام مناطق را در نورپردازی های شبانه به زیبایی هرچه تمام تر نگاه کرد ولذت برد .در این رستوران به صورت کاملا حرفه ای غذاهای ژاپنی و چینی وتایلندی سرو میشوند .سوشی های بسیار خوشمزه ای دارد .و در کنار ان ساشیمی های لذیذ سرو میشوند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.