ارتباط با ما در

آشنایی با پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس

یکی از بی نظیرترین و جالب ترین جاذبه های طبیعی و دیدنی شهر مارماریس، پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس می باشد که با داشتن منظره بسیار دیدنی و زیبای خود توانسته بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کرده است. بهترین زمان بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس فصل تابستان می باشد.

منتشر شده

یکی از بی نظیرترین و جالب ترین جاذبه های طبیعی و دیدنی شهر مارماریس، پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس می باشد که با داشتن منظره بسیار دیدنی و زیبای خود توانسته بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کرده است. بهترین زمان بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس فصل تابستان می باشد.

 

پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس

در تور لحظه آخری آیا تا به حال اسم پارک باستان شناسی آیلیک راک را شنیده اید؟ آیا می دانید که چه نوع تفریحاتی در پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس وجود دارد؟ از شما دعوت می کنیم که تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا از این طریق اطلاعات بسیار مفید و جذابی را به دست بیاورید. مارماریس یکی از زیباترین ودیدنی ترین شهرهای ترکیه می باشد که با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که از مشهورترین و بی نظیرترین جاذبه های این شهر می توان به پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس اشاره نمود. این پارک یکی از بی نظیرترین و شگفت انگیز ترین پارک های موجود در این شهر و منطقه می باشد که افراد می توانند به راحتی در روزهای آخر هفته از آن بازدید داشته و به پیک نیک بپردازند. توجه داشته باشید که پارک باستانی شناسی این شهر سالهای متمادی مورد توجه بسیاری از باشناسان و محققان واقع شد که امروزه نیز برخی از قسمت های آن حفاظت شده بوده و عموم مردم حق ورود به آن قسمت ها را ندارد. سهم و نقش این پارک در تاریخ و باستان شناسی شهر مارماریس بی تاثیر نبوده و کشف های بسیار زیادی از این پارک صورت گرفته است.

 

بهترین زمان بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس

به گزارش سفر باتو ، پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس همانطور که اشاره شد بهترین گزینه برای بازدید گردشگران ماجراجو و کاوشگر می باشد که می توانند با خیال راحت از این مکان و پارک بازدید داشته باشند. توجه داشته باشید که بهترین زمان برای بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس فصل بهار و تابستان می باشد که گردشگران و توریست ها می توانند به راحتی از قسمت های مختلف این پارک بازدید داشته و از منظره بکر و زیبای این پارک نهایت لذت را داشته باشند. مساحت کلی این پارم در حدود ۸.۳۴۲ متر مربع می باشد که وسعت قابل توجهی از این پارک به عنوان منطقه حفاظت شده در نظر گرفته شده است. همچنین می توان خرابه های مربوط به قرت چهارن میلادی را نیز در این پارک مشاهده کرده که توسط باستان شناسان کشف شده است. داستان ها و افسانه ای بسیار جالبی نیز در مورد این پارک و آثار کشف شده در آن توسط مردم محلی مارماریس شکل گرفته است که پرداخت به آنها خارج از هدف این مقاله می باشد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید می توانید بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس را در اولویت های خود قرار دهید.

 

تفریحات پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس

بسیاری از گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس را دارند به دنبال سرگرمی ها و تفریحات موجود در این پارک هستند تا از این طریق بتوانند لحظات بسیار به یادماندنی را تجربه کنند. در نظر داشته باشد که امروزه پارک مذکور مورد توجه بسیاری از کوهنوردان و ورزشکاران نیز برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است. از مهمترین سرگرمی های موجود در این پارک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–          مسیرهای پیاده روی

–          امکانات پیک نیک

–          بازدید از سنگ نماهای کشف شده

–          بازدید از مناطق مسکونی سنگی

–          بهره مند شدن از پوشش گیاهی بسیار شگفت انگیز و بی نظیر

جالب است بدانید که در این مکان انواع گونه های گیاهی نیز یافت می شود که علاقه مندان به این حیطه می توانند اطلاعات بسیار جالبی را از این گونه های گیاهی به دست بیاورند. در نظر داشته باشید که بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس در برنامه بسیاری از تورهای گردشگری واقع شده است که بی شک گردشگران و مسافران نیز از بازدید این پارک بسیار خشنود و رضایتمند خواهند بود.

 

نحوه دسترسی به پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس

یکی از مهمترین عواملی که سبب شده است تا گردشگران داخلی و خارجی علاقه مندی زیادی را برای بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس نشان دهند، دسترسی بسیار آسان و سریع این پارک می باشد. پارک مذکور در مرکز شهر واقع شده است و این امر سبب شده تا از نقطه ی شهر بتوانید دسترسی بسیار آسانی را به پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس داشته باشید. شما می توانید به محض ورود خود به شهر مارماریس، نقشه گردشگری این شهر را تهیه کرده و با مشخص نموده نقطه ی قرار گیری پارک مذکور، به راحتی با استفاده از اتوبوس های این مکان یا خودرو شخصی خود، از پارک باستان شناسی مارماریس دیدن داشته باشید. توجه داشته باشید که تمام مقررات و قوانین مربوط در بازدید از پارک باستان شناسی آیلیک راک مارماریس را فراگرفته و رعایت نمایید تا مشکل ناخوشایندی را تجربه نکنید. برای راحتی در پیاده روی خود نیز می توانید از کفش های ورزشی بسیار مناسب استفاده کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.