ارتباط با ما در

زمان اخراج زیدان مشخص شد

زین‌الدین در صورتی که تیمش در بازی امشب مقابل گالاتاسرای شکست بخورد، از سمت سرمربیگری تیم فوتبال رئال مادرید اخراج خواهد شد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ تیم فوتبال رئال مادرید در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه تورک تله‌کوم آره‌نا به مصاف گالاتاسرای ترکیه می‌رود که جایگاه زین‌الدین زیدان روی نیمکت کهکشانی‌ها در خطر است و شایعاتی مبنی بر احتمال پایان همکاری باشگاه رئال مادرید و این سرمربی فرانسوی وجود دارد.

در همین راستا نشریه اسپانیایی «مارکا» با انتشار گزارشی مدعی شد در صورتی که رئال مادرید در بازی امشب مقابل شیرهای استانبول تن به شکست دهد، این سرمربی فرانسوی از سمت سرمربیگری این تیم اسپانیایی اخراج خواهد شد. رئال از دو بازی اول خود در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا یک تساوی و یک شکست کسب کرده‌ و با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه A جای دارد. در صورت شکست کهکشانی‌ها مقابل گالاتاسرای شانس این تیم برای صعود از مرحله گروهی کاهش پیدا می‌کند.

برنامه تلویزیونی «ال‌چرینگیتو» اسپانیا هم اخیراً مدعی شد مدیران باشگاه رئال مادرید با ژوزه مورینیو تماس گرفته‌اند و درباره احتمال بازگشت وی به نیمکت این تیم اسپانیایی صحبت کرده‌اند، این در حالی است که زین‌الدین زیدان روی لبه تیغ است. زیدان که در دوره اول حضورش روی نیمکت سرمربیگری رئال مادرید این تیم را به ۹ عنوان قهرمانی مختلف از جمله سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، دوره دوم حضورش در این تیم که از اواخر فصل گذشته آغاز شده، همراه با فراز و نشیب زیادی بوده است.

رئال مادرید به صف مشتریان سانچو اضافه شد
فلورنتیو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید که رابطه خیلی خوبی با ژوزه مورینیو دارد، به این نتیجه رسیده که این سرمربی پرتغالی بهترین گزینه برای هدایت کهکشانی‌ها است، کسی که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ سرمربی رئال مادرید بود و این تیم را به یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا رساند. آقای خاص از زمانی که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ از سمت سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است.

رئال مادرید در لالیگا اما وضعیت بدی ندارد و از ۹ بازی اول خود ۵ برد، ۳ تساوی و یک شکست را کسب کرده و در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی و پشت‌سر بارسلونای ۱۹ امتیازی است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.