ارتباط با ما در

دستگیری «روح‌ الله زم» به روایت رسانه‌های صهیونیستی

یک رسانه صهیونیستی ادعا کرد روح‌ الله زم در آخرین لحظه و قبل از پیاده شدن از هواپیما توسط سازمان اطلاعات عراق دستگیر شده است.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ پایگاه عبری‌زبان نزوه‌نت (nzivnet) در گزارشی ادعا کرد سازمان اطلاعات عراق روح‌الله زم را به درخواست ایران دستگیر و تحویل تهران داده است.

این پایگاه اطلاع‌رسانی به نقل از منابع عراقی ادعا کرد زم روز شنبه لحظاتی بعد از نشستن هواپیمایش در فرودگاه بغداد توسط ماموران سازمان اطلاعات عراق دستگیر و در چارچوب توافق استرداد مجرمان که بین دو کشور به امضا رسیده تحویل مسئولان ایرانی شده است.

در ادامه این ادعا به نقل از یک سیاستمدار عراق آمده است: زم برای بیش از یک روز در بازداشت سازمان اطلاعات عراق بود و بعد از آن از راه زمینی به ایران منتقل شد.

این سیاستمدار در رابطه با نحوه دستگیری هم گفت: هواپیمای حامل زم ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت بغداد در فرودگاه این شهر به زمین نشست اما به زم اجازه پایین آمدن از آن داده نشد تا دستگیر و یک روز بعد تحویل مسئولین ایرانی شود.

او تاکید کرد سازمان اطلاعات عراق اطلاع قبلی از حضور زم در عراق نداشت بلکه این اطلاعات روز پنج‌شنبه ۱۱ اکتبر در چارچوب توافقنامه امضاشده بین دو کشور به دست‌شان رسید.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.