ارتباط با ما در

چرا فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید شد؟

رئیس فدراسیون فوتبال دلیل اصلی انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی بود.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ مهدی تاج در مصاحبه‌ای به این نکته اشاره کرد که مجیدی گزینه آنها بعد از ناکامی در مذاکره با ۵ مربی بود و تغییر او و انتخاب استیلی به عنوان سرمربی تیم امید هم با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال صورت گرفته است.
رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی این حرف را زده که گویا دلیل اصلی حضور فرهاد مجیدی در تیم امید، حمایت شخص تاج از مربی فصل گذشته استقلال بوده است. البته آنطور که یک منبع آگاه به خبرورزشی گفته است اکثر اعضای کمیته فنی مخالف حضور فرهاد بودند و فقط یکی از نزدیکان تاج، مجیدی را پیش او برد و خلاصه تاج گفت فرهاد مربی جوان و باانگیزه‌ای است و می‌تواند در تیم امید موفق باشد و مجیدی سرمربی امید‌ها شد.
البته عده‌ای می‌گویند یکی از مسئولان وزارت ورزش هم در این ماجرا نقش داشت، ولی به هر حال رئیس فدراسیون تاج است و اگر او وتو می‌کرد بعید بود مجیدی سرمربی شود، چون حداقل ۵ عضو کمیته فنی از همان روز اول هم با حضور او مخالف بودند و در گذر زمان هم تاج متوجه شد که حق با اعضای کمیته فنی بوده است. 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.