ارتباط با ما در

هشدار صریح شمخانی: شرارت در آبراه‌های بین المللی بدون پاسخ نمی‌ماند

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه راهزنی دریایی و شرارت در آبراه‌های بین المللی بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: با بررسی تصاویر ویدیویی موجود و شواهد اطلاعاتی جمع آوری شده، سرنخ‌های اصلی ماجراجویی خطرناک حمله به نفت کش ایرانی در دریای سرخ بدست آمده است.

منتشر شده

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حمله موشکی بامداد جمعه به نفت کش ایرانی در دریای سرخ اظهار داشت: راهزنی دریایی و شرارت در آبراه‌های بین المللی که با هدف ناامن سازی رفت و آمد شناورهای تجاری انجام می شود بدون پاسخ نخواهد ماند.
وی گفت: کمیته ویژه بررسی موضوع حمله به شناورسابیتی که در نزدیکی سواحل عربستان سعودی در دریای سرخ هدف دو موشک قرار گرفت تشکیل شده و گزارش آن به زودی برای اخذ تصمیم به مراجع مسئول ارایه می شود.

شمخانی افزود: با بررسی تصاویر ویدیویی موجود و شواهد اطلاعاتی جمع آوری شده، سرنخ‌های اصلی این ماجراجویی خطرناک بدست آمده است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی به اقدامات تخریبی دیگری که طی ماه های گذشته علیه نفت‌کش‌های ایرانی «هپینس و هلم» در دریای سرخ صورت پذیرفته اشاره و خاطر نشان کرد: ناامن سازی آبراه های بین المللی، مخاطرات نگران کننده‌ای را برای اقتصاد جهانی بدنبال خواهد داشت و مسئولیت عواقب آن متوجه برنامه ریزان، مجریان و پشتیبانی کنندگان از اینگونه اقدامات تحریک آمیز خواهد بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.