ارتباط با ما در

اهدا اعضای بدن تازه داماد قمی

کارشناس مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعضای بدن جوان ۲۴ ساله قمی که به تازگی داماد شده بود، اهدا شد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ولی اله صمدی عنوان کرد: مرحوم امیرحسین استقامت جوان ۲۴ ساله قمی بود که بر اثر سکته مغزی جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم پزشکان و صحبت با خانواده این جوان تازه داماد و اخذ رضایت آن‌ها، عملیات اهدا عضو آغاز شد.

صمدی تصریح کرد: این مرحوم، هفتمین مورد طی امسال است که از استان قم برای اهدا عضو به تهران اعزام می‌شود و اعضای بدن وی از قبیل قلب، کبد، کلیه ها، پانکراس و نسوج اهدا شد.

وی با بیان این که امکان برگشت به زندگی دوباره برای بیمار مغزی وجود ندارد گفت: به دلیل بی اطلاعی خانواده‌ها و با وجود تعداد زیاد بیمار مرگ مغزی در قم متاسفانه این بیماران فوت می‌کنند و به مرحله اهدای عضو و پیوند اعضا نمی‌رسند.

کارشناس مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص نحوه دریافت کارت اهدای عضو، گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.muq.ac.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اهدا عضو اقدام کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.