ارتباط با ما در

پاسخ سیدجلال به زمان خداحافظی‌اش از فوتبال

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره وضعیت این تیم توضیحاتی داد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره درگذشت جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد:‌ به خانواده او و جامعه ورزش به خصوص فوتبال، تسلیت می‌گویم که فرد بزرگی مانند کاشانی را از دست دادند. او یکی از بهترین ها بود و خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید و تلاش زیادی کرد.

او در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: خدا را شکر پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و به خوبی تمرین می کنیم. پرسپولیس در تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان زیادی دارد و اینکه بازیکنان به تیم ملی می روند و برمی گردند کار را سخت می کند اما همه تلاش مان را می کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم بتوانیم هماهنگ تر شویم و اینکه کادرفنی کار خیلی سختی دارد. هر ۲-۳ بازی ۷-۸ بازیکن به تیم ملی می روند و کار برای همه سخت می شود.
حسینی در پایان در خصوص احکام کمیته انضباطی نیز بیان کرد من در این باره صحبت نمی کنم زیرا باعث ایجاد حواشی می شود. همچنین این بازیکن درباره سوالی که چه زمانی از فوتبال خداحافظی می کند، سکوت کرد و پاسخی نداد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.