ارتباط با ما در

پیشنهاد ۸ میلیاردی تیم متمول به مدافع سابق استقلال

باشگاه متمول شهرستانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم به مدافع اسبق استقلال پیشنهاد هشت میلیارد تومانی داده بود.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ این باشگاه که در دو فصل اخیر خریدهای گرانقیمتی در بازار نقل و انتقالات داشته، پیش از شروع لیگ نوزدهم سراغ یکی از مدافعان خارجی باکیفیت لیگ ایران در سالهای اخیر یعنی رابسون جانواریو رفت، بازیکنی که که پس از دوره ای کوتاه و حضور یک ساله در لیگ ایران، راهی لیگ پرتغال شد تا در تیم بوآویشتا توپ بزند.

هموطن پادوانی در قلب خط دفاع استقلال که در لیگ هفدهم در استقلال توپ می زد و عملکرد خوبی داشت، بعد از اتمام فصل و در حالی که استقلالی ها نتوانستند رضایت تیم مبدا او را برای تمدید قراردادش جلب کنند، از این تیم جدا و راهی تیم بوآویشتا شد که پس از حضور قرضی در تیم بنی یاس، در آغاز این فصل با تیم خورفکان در لیگ امارات قرارداد بست.

شنیده می شود که مشتری ایرانی رابسون، در ابتدای فصل به او پیشنهاد هشت میلیاردی داده است اما در زمان این پیشنهاد او با تیم خورفکان قرارداد بسته بود و امکان جدا شدنش وجود نداشت.

یکی از همبازیان رابسون در استقلال این خبر را تائید کرد و اعلام کرد که از همین حالا می توان روی او به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالاتی احتمالی تیم ثروتمند شهرستانی در تابستان آینده حساب باز کرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.