ارتباط با ما در

جاده چالوس بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس بعد از ظهر امروز جمعه یک طرفه می‌شود.

منتشر شده

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۳ مهرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مهرماه ادامه دارد، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز جمعه ۵ مهر تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۶ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۷ امروز جمعه ۵ مهر تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۶ مهرماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳ مهرماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز جمعه ۵ مهرماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳ مهرماه ممنوع شد، تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ مهرماه از جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس نیز ممنوع است.

سرهنگ قدمی، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.