ارتباط با ما در

وضعیت بازار مسکن در ابتدای پاییز

همزمان با شروع فصل پاییز، بازار معاملات خرید وفروش واحد‌های مسکونی با افزایش حجم عرضه فایل فروش آپارتمان به بازار مواجه شده است.

منتشر شده

تحقیقات میدانی نشان می‌دهد در حالی که تحت تاثیر افزایش عمق رکود در بازار معاملات واحد‌های مسکونی، تعداد فایل‌های فروش در بازار مسکن از تابستان، روز به روز در حال افزایش بود هم‌اکنون متقاضیان خرید مسکن به تنوع نسبتا قابل توجهی از انواع فایل‌ها دسترسی دارند که در صورتی که برای خرید آپارتمان مصمم باشند می‌توانند انتخاب بهتری نسبت به ماه‌های قبل داشته باشند.

این انعطاف و تنوع فایل هم به لحاظ سطح قیمت‌ها وهم از نظر مشخصات وویژگی‌های آپارتمان‌های عرضه شده به بازار فروش قابل توجه است؛ یعنی هم‌اکنون علاوه بر آنکه در بازار مسکن فایل‌های با سطح قیمتی بالاتر از عرف منطقه وجود دارد با این حال تنوع نسبتا مناسبی از فایل‌های به قیمت‌رسیده یا قیمت‌مناسب نیز در دسترس متقاضیان قرار دارد که می‌توانند نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. با این حال از آنجا که انتظارات کاهشی قیمت مسکن در میان متقاضیان وجود دارد، تقاضای موثر برای خرید آپارتمان در بازار نسبت به حجم فایل‌های عرضه شده بسیار کمتر است. کارشناسان می‌گویند با رسیدن بازار به حس ثبات قیمت، تقاضا برای خرید مسکن افزایش می‌یابد که این موضوع مستلزم تخلیه کامل حباب قیمتی در بازار مسکن است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.