ارتباط با ما در

استعفای داورزنی روی میز وزیر ورزش!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان که چندی پیش برای انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام کرده بود، از سمت خود در این وزارتخانه استعفا داده اما تا پایان نتیجه انتخابات والیبال هم‌چنان در این پست باقی خواهد بود.

منتشر شده

استعفای داورزنی

در حالی که اعلام شده بود که تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال داورزنی نیازی به استعفا از معاونت قهرمانی وزارت ورزش ندارد، اما اکنون مشخص شده که او از سمت خود به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان استعفا کرده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که داورزنی استعفای خود را در این رابطه به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرده و هر زمان که انتخابات برگزار شود و احتمالا او بعنوان رییس فدراسیون والیبال انتخاب شود استعفای وی رسما اعلام خواهد شد.
۲۴ شهریورماه سال جاری بود که همزمان با ثبت نام محمدرضا داورزنی به منظور شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال نیازی به استعفا وجود ندارد.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.