ارتباط با ما در

رونمایی ظریف از پیشنهاد ایران به آمریکا

وزیر امورخارجه با توضیح درباره توییت کریستین امان‌پور خبرنگار سی ان ان، از پیشنهاد ایران درباره لغو تحریم‌های مجلس آمریکا در ازای پذیرش پروتکل الحاقی در مجلس ایران خبر داد.

منتشر شده

شب گذشته، کریستین امان‌پور، خبرنگار شبکه سی.ان.ان، درباره گفت‌وگویش با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران دو پیام توییتری منتشر کرد:

وی به نقل از محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان نوشت: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران امروز به من گفت که روحانی، رئیس جمهور ایران حاضر است با ترامپ، رئیس‌جمهور[آمریکا] این هفته در نیویورک دیدار کند، «به شرط این که رئیس جمهور ترامپ آماده باشد کاری را که لازم است انجام بدهد»،[که آن] لغو تحریم‌ها در ازای «نظارت دائمی بر تاسیسات[هسته‌ای] ایران است».

امان‌پور در پیام دیگری به نقل از ظریف نوشت: « نشان صلح[شاخه زیتون] همیشه روی میز بوده است، اما ما بازهم آن را نشان می‌دهیم».

وزیر امورخارجه کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی الف در این باره نوشت: ایران پیشنهاد دو تعهد متقابل ۲۰۲۳ را در برجام داده است.

به گفته ظریف، در صورت اجرای فوری تعهد توسط ایالات متحده دیداری در چارچوب ۱+۵ صورت خواهد گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: حرف رسمی من در مصاحبه به زودی پخش خواهد شد.

توییت کریستین امان‌پور درباره اظهارات ظریف در زمینه دیدار «روحانی و ترامپ»، با واکنش‌های انتقادی در فضای مجازی روبرو شده بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.