ارتباط با ما در

«سیف» پُست ورزشی گرفت

طی حکمی از سوی دکتر سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان)، ولی‌الله سیف به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب گردید.

منتشر شده

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به ولی‌الله سیف آمده است: با استعانت از خداوند متعال، بنا به پیشنهاد ریاست محترم فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به استناد بند ۶ ماه ۸ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری، به‌موجب این حکم به‌عنوان “عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی” منصوب می‌شوید.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

گفتنی است: ولی‌الله سیف که خود از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای است از مدیران ارشد اجرایی کشور محسوب می‌گردد که هم‌اکنون به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در امور پولی و بانکی، همچنین مدرس و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی فعالیت می‌کند. او پیشتر نیز در فاصله مهر و موم‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ ریاست بانک مرکزی ایران را بر عهده داشت.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حسابداری از دانشکده حسابداری و علوم مالی شرکت ملی نفت ایران و دکتری حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی است. سیف پیشتر سمت‌هایی چون مدیرعاملی بانک کارآفرین، بانک ملت، بانک صادرات، بانک سپه و بانک ملی ایران را بر عهده داشته‌است.

احداث زورخانه بانک مرکزی ایران، مرمت و بازسازی زورخانه بانک ملی ( از آثار تاریخی ایران) و … از دیگر خدمات ارزنده ایشان به ورزش ملی و تاریخی کشورمان می‌باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.