ارتباط با ما در

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان شهریور

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره چشم‌انداز قیمت‌ها تا پایان شهریور ماه گفت: انتظار ما این است که قیمت طلا تا پایان ماه روند آرام و حتی روبه کاهشی در پیش داشته باشد.

منتشر شده

محمد کشتی آرای با اشاره به کاهش بهای اونس جهانی اظهار کرد: با توجه به افت قیمت طلای جهانی و کاهش تنش‌های سیاسی، انتظار ما این است که طلای داخلی نیز با روند فعلی و حتی به سمت کاهشی شدن حرکت کند.

کشتی‌ آرای با اشاره به تعطیلی بازار طلا در هفته جاری بیان کرد: واحدهای صنفی در سطح شهر مشغول فعالیت هستند و فقط بازار بزرگ طلا از هفتم تا سیزدهم محرم تعطیل است.

این فعال حوزه طلا همچنین به قانون اخذ مالیات از طلافروشان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۲ تا ۹۸ حدود دو هزار و ۲۵۰ واحد صنفی به مرحله ورشکستگی و تعطیلی رسیدند و در پنج ماهه نخست امسال نیز ۲۰۴ طلافروشی در تهران تعطیل شدند که یکی از مهمترین دلایل این اتفاق اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنف طلا است.

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران توصیه کرد: پیشنهاد ما این است که مردم به جای خرید طلای آب شده و اینترنتی از واحد‌های صنفی که پروانه کسب دارند خرید کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.