ارتباط با ما در

طرح سینمایی نمایندگان برای معرفی جنایت‌های آمریکا

نماینده نجف‌آباد در مجلس از تهیه ۱۰ طرح و همچنین بیانیه نمایندگان برای اقدام دولت در مقابل اقدامات دشمنانه آمریکا علیه ایران خبر داد که در طرح مربوط به حوزه سینما آمده، با توجه به فیلم‌های ضد ایرانی ساخته‌شده در هالیوود در کشور نیز فیلم‌هایی برای معرفی جنایت‌های آمریکا ساخته و پخش شود.

منتشر شده

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان ۱۰ طرح را در مجلس تهیه کرده‌اند و در صحن در حال امضاء است که در این طرحها دولت ملزم و مکلف به اقدامات متقابل در قبال اقدامات دشمنانه و همچنین اقداماتی که منجر به خسارت به کشورمان شده، شده است.

وی افزود: در هر یک از این طرحها موضوعاتی در حوزه‌های مختلف همچون سینما، خسارات ناشی از کودتای ۲۸ مرداد و… ذکر شده و دولت ملزم شده تا اقدامات لازم را برای این موضوعات را صورت دهد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال در طرح مربوط به حوزه سینما آمده که با توجه به فیلم‌های ضد ایرانی ساخته‌شده در هالیوود در کشور نیز فیلم‌هایی برای معرفی جنایت‌های آمریکا ساخته و پخش شود.

با توجه به اینکه در سال پایانی مجلس دهم به سر می‌بریم و ممکن است فرصتی برای تصویب طرحهای فوق‌الذکر در مجلس نباشد نمایندگان در بیانیه‌ای که به طرحهای دهگانه پیوست شده از دولت خواسته‌اند تا موارد ذکر شده در طرحهای مطرح شده در این طرحه‌ها را اجرایی کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.