ارتباط با ما در

عصبانیت نماینده مجلس: وزیر را استیضاح می‌کنم!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری بالایی در استان وجود دارد گفت: مسوولان مرکز آمار ایران را در مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ خواسته‌ایم که بیایند و توضیح دهند براساس کدام واقعیت‌ها و داده‌ها آمار می‌دهند؟

منتشر شده

امیر خجسته ظهر امروز در نشست با تشکل‌های کارگری استان همدان با بیان اینکه حرف‌ها و سوز دل شما را شنیدم و قطعا پیگیری می‌کنم اظهار کرد: با کسی رودربایستی نداریم و به خاطر انتخابات پیش رو سکوت نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در هر زمان شما حرفی بزنید، قطعا پیگیری می‌کنیم و پیگیری هم کرده‌ایم افزود: به دنبال استیضاح وزیر کار هستم و استیضاح هم می‌کنم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای استیضاح وزیر کار امضا هم جمع کرده‌ام افزود: وضع اشتغال استان همدان خوب نیست و آماری که می‌دهند آماری است که کارشناسان‌ نگران آن هستند.

نرخ بیکاری ۶.۱ درصد یک انقلاب در استان است در صورتی که محقق شده باشد! 

وی با کنایه بیان کرد: آمار نرخ بیکاری ۶.۱ درصد یک شاهکار و انقلاب در استان است اما در صورتی که محقق شده باشد! اگر آمار ۶.۱ درصد کاهش نرخ بیکاری محقق شده مصداق آن را به ما بگویید.

خجسته با اشاره به اینکه مرکز آمار ایران اشتباه کرده که در مورد همدان قضاوت می‌کند ادامه داد: این مرکز مگر در همدان مستقر است، مگر اطلاعات همدان را دارد، چه کسی به این مرکز داده می‌دهد، داده‌ها را از کجا آورده‌اند، جز اینکه یک عده پشت این قضیه هستند که آمار کذب بدهند و ضربه سهمگینی به جامعه کاری ما وارد کنند؟

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.